воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дочки у віршах

З днем народження, донька, вітаємо
І від усієї душі тобі бажаємо:
Будь здоровою, будь коханою,
Будь красивою, ніжною, милою.
Успіхів тобі, радості, тепла,
Щоб життя твоя счастливою була!


Ти моя принцеса,
Моя люба донечко,
Як з тобою весело,
І добре живеться.
Будинки забуваю,
Труднощі в роботі,
Доньку обіймаю,
Пощекочу животик.
Ти моя рідна,
Щебечем, як подружки,
Все один про одного знаємо,
Подружки-реготухи.
Хочу, щоб ми залишилися,
Як зараз, рідними,
Щоб мрії збувалися,
Навіки і віднині.
Будь завжди здорова,
Будь завжди веселою,
Нехай все буде кльово,
На уроках у школі.
Нехай подруги цінують,
І хлопці теж,
Тільки знай, для нас ти,
У світі всіх дорожчий!
Якщо складно буде,
До мами вдавайся,
Мама не засудить,
Це точно, знай.
Ти одна на світі,
Будь найкрасивішою,
Ми за тебе у відповіді,
Виростай щасливою!


З днем народження, донька-красуня!
Нехай сяють очі любов'ю,
І нехай все у тебе виходить,
Щастя тобі і здоров'я!
Я бажаю тобі успіхів,
Нехай завжди тобі все вдається!
А в моїй душі кожен твій успіх
Радістю відгукнеться!


З днем народження, люба донька.
З днем варення, дівчинка моя.
Дитинство завершується, як рядок
На сторінці книги буття.
Тепер ти буваєш з нами рідко,
Ти уклад студентський влилася.
Без тебе наш будиночок - ніби клітка,
З якої пташка зникла.
І моє до тебе серденько рветься,
Чекаю вечорами твоїх дзвінків.
Як тобі там, у місті, живеться
Без моїх гарячих пиріжків.
Добра , хороша, рідна-
Що хочемо ми побажати тобі?
Щоб йшла, ні в чому потреби не знаючи,
За навчання, життя і долі.
Вір у себе - і що тобі невігласи,
І одного разу за твоїм вікном
Алий парус - вогник надії
Ти побачиш в крижаному морі.
Може бути, і не за краєм світу,
Може, поруч - варто лише поглянути,
Ходить принц твій довгоочікуваний десь,
І до зустрічі вам - зовсім трохи.


Доню кохана, найрідніша!
Від душі счастливою бути тобі бажаю!
Щоб усе, про що всерйоз ти зараз мрієш –
Кожен день з собою приніс,
Якщо побажаєш!


Дочка мила моя,
З Днем Народження тебе!
Будь веселою, але слухняною,
Гордою, але не байдужою...
Нехай летять до тебе удачі!
На конях нехай принци скачуть!
Або по морях пливуть,
І до ніг твоїх впадуть.
А ти вже тут не позіхай:
Що краще вибирай!


Бажаю доньці дорогою
Щастя величезного без міри,
Всіх благ земних тобі одній,
Великої любові, надії, віри


Серце б'ється співучої птахом.
Ти сьогодні так легка!
В житті більше на сторінку,
Сонця - в хмарах.
Більше гітарної музики,
Більше відданих друзів,
Більше радості, бажаних
Дорогих гостей.
Вітру свіжого в дорозі,
Теплих, добрих слів у віршах,
І в J7 більше соку,
І кохання - в очах!


Ти виросла - ну як в це повірити!
Ти в нову тепер вступила життя.
Перед тобою відчинені всі двері,
І попереду стільки чудес - тримайся!
Тебе чекають подорожі по світу,
Ти тільки починаєш жити
Так багато таємниць, загадок і секретів,
Тобі їх має бути ще відкрити.
Сама вирішуй, куди тримати свій шлях,
А ми завжди готові дати пораду.
У спробах щастя ж не гріх ризикнути,
Тобі вже цілих вісімнадцять років!
І якщо потрібно - раді допомогти.
Досягти цілей точно зможеш ти.
Ми так пишаємося, що у нас така дочка!
Нехай всі твої здійсняться мрії!


Ти народилася на щастя нам,
Тобі завжди ми будемо раді,
Твій день народження нам приніс
Пишноти відраду,
Тобі ми бажаємо друзів
Тямущих, не предающих,
Подарунків, ігрових задумів,
Феєрію в собі несуть!


Велике бажання є у мене,
А пов'язано це з тобою:
Будь самою щасливою, рідна моя,
Усміхненою і молодою!
Жартома вдаються нехай всі справи,
Як колись, зустрічай всіх з любов'ю!
Ще від душі бажаю тепла,
Уваги, ласки, здоров'я!


День Народження у милої донечки.
Ах, давно...Стоп-кадр застиг.
І не віриться, що ми дожили,
Що вже стала дорослою ти.
Я хочу з такої нагоди
Побажати, хоча життя – не вірш,
Щоб взяла ти від нас лише найкраще!
Щасти тобі в дорозі!





Вітаємо, донька люба,
Бажаємо удачі і щастя,
Щоб троянди на душі цвіли
І не було негоди.
Хочемо, щоб життя було світлим,
Щоб ти карнавал була!


Ти найкраща, дочка!
Завжди це пам'ятай і знай.
Подарунки, слова і квіточки
Від мами своєї приймай.
Бажаю тобі в день народження
Щоб все, що ти хочеш, збулося!
Усмішок, удачі, веселощів,
Щоб в житті сумувати не довелося!


Ти чарівна, непосида!
Весела з тобою бесіда,
Ти танцюєш і співаєш,
Всім посмішки роздаєш,
Пустотливо очі блищать,
Підкорити весь світ хочуть.
Нехай тобі він підкориться,
Щоб серце, наче птах,
Нестримно, вільно, сміливо
На щастя радісно летіло!


Мила доню, в твій день народження
Візьми, люба, мої вітання!
Нехай буде не багато важких доріг!
Нехай життя твоє буде як солодкий пиріг!
А якщо раптом вітер задує свічку,
Прийди притулитися до рідного плеча!
Нехай вистачить на все і здоров'я, і сили!
Завжди залишайся такою ж красивою!


Весела, відкрита, красива −
Недарма тебе чекає великий успіх.
Усмішка твоя світла, щаслива –
Що може бути приємніше для всіх!
Як в дитинстві, вір завжди мрії своєї,
Її прагни виконати мерщій!


Доча, доня, донечка,
Мій небесний ангелок,
Моя снігова Снегурка,
Ніжною пелюстка троянди.
З Днем народження вітаю
І бажаю бід не знати.
На шлях щастя наставляю,
Де спіткнувшись треба встати.
Пам'ятай, життя дана нам Богом,
Нею треба дорожити
І з вибраним дорогах
Потрібно правильно ходити.
Сонце нехай тебе зігріє,
А Місяць розвіє темінь,
Зірки нехай у мрію повірять –
Я світилам допоможу!


Я хочу побажати в день народження,
Своїй доньці коханої, рідної,
Щоб ніс кожен день натхнення,
Щоб була справжньою любов,
Щоб молодість зовні і в серце
Зберегти ти надовго могла,
Щоб в щасті відчинені дверцята
І своїх рідних ти берегла!


Тебе, кохана, поспішаємо привітати,
Нехай, доню, співає твоя душа,
Тебе ми любимо, що ще додати,
Те, що ти красива, на диво гарна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий