воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Мамі у віршах

З днем народження, посланниця Бога,
Красива мама моя!
Нехай счастливою буде дорога,
У якій, квартира твоя!
Світить сонце, і падають зорі,
Ангел вірний від бід збереже,
Діти Вас запрошують в гнізда
І життя здорова вирує!


Мамі до свята подарунки,
Пісні ллються широко,
Буде шумно там і яскраво
Щоб жилося тобі легко!


Нехай настануть щасливі часи
І затримаються у твоєму житті назавжди,
Майбутнє дарує радісні дні,
Відчуття легкості і задоволення!


Весна несе природі пробудження,
Горять в очах щасливі вогні.
Ми вітаємо маму з Днем народження
В колі друзів, коханих і рідних!
Ти не вважай року свої, рідна.
Хоча, води чимало утекло.
Все життя своє, не знаючи втоми,
Нас ласкавим теплом зігріваєш.
Нехай доля тебе не балувала.
Як було важко, знаєш ти одна.
Але не здавалася ти, не сумувала,
Все, що могла, ти віддала дітям!
Спасибі, мамо, за твоє терпіння,
За те, що світ відкрила нам великий,
За доброту, любов і всепрощення,
За те, що з нами ти завжди душею!
Ми побажати тобі хочемо здоров'я,
Щоб на все тобі вистачало сил,
Щоб кожен день був наповнений любов'ю
І тільки радість в дім твій приносив!


Сивіє волосся вперто,
Старіють милі риси.
Але ти не засмучуйся мама,
Своїх дітей виростила ти.
Дякуємо тобі за ласку,
За доброту, за теплоту...
Живи собі і нам на радість
І не вважай свої роки,
Здоровою, бадьорою і красивою
Бажаємо бути тобі завжди!


Не можу я байдуже
В день цей святковий мовчати.
Я буваю неслухняним,
І вмію засмучувати,
Тільки з цієї миті
Я так більше не туплю!
Мама, сонце, з днем народження!
Мама, я тебе люблю!


Мені дуже хочеться сказати про те,
Як багато для мене ти значиш, мама,
Як дорогий мені наш світлий тихий дім,
Звична панорама з вікон.
Я щиро раділа завжди,
Що саме тобі дісталася в дочки,
І хоч немилосердні до нас роки,
Все пам'ятаю до останнього денечка.
Від усієї душі бажаю довгих років,
Здоров'я, цікавого життя,
Нехай удачі та достатку світло
Коли-небудь і над тобою бризне.
Щоб прямо завтра – відпочинок і спокій,
Морський круїз – у каюті суперовой,
Адже вік у тебе зараз такий,
Який необхідний для життя нової.
Не втомлюйся і серцем не мілин,
Не додавай сединок і зморшок.
І кожен день, не тільки в ювілей,
Не знай відбою від уваги чоловіків!


Сьогодні мама, в день народження,
Вам випав щасливий лот -
Вас вітають з днем народження
Ваші сусіди і Ваш кіт.
Бажаємо щастя! – скажімо дружно,
Нехай буде в житті все, що потрібно,
Відкритих буде день дверей
І повна хата дітей!


Сьогодні маму вітаємо,
І разом з нами – вся родина,
Здоров'я міцного бажаємо,
Сьогодні, мамо, не можна сумувати!
Ти радій та усміхайся,
Від нас подарунки приймай,
Сьогодні, мамо, не лайся,
Ти день з усмішкою зустрічай!


Чим далі від тебе, що ти ріднею.
Чим рідше бачимося, тим ти дорожче!
Ах, мама, скільки довгих днів
Ти присвячувала мені, а я... я теж.
Мені хочеться порадувати тебе!
Не раз у році, в День твого Народження,
Частіше...серцем щиро люблячи,
Дарувати подарунки без попередження.
Щоб частіше посміхалася ти у вервечці
Неквапливих буднів і подій,
Щоб не знайшлося лихоліття біді,
А щастя було гостем чаювань.
Дарую тепло квітів, улыбчатый букет,
Дарую слова душі без марнослів'я,.
Дарую себе всього – подарунковий пакет –
З побажань міцного здоров'я!
І в цей святковий без фікцій день
Ще бажаю втратити розум!
Щоб від любові - трохи набакир,
Щоб почуття – ароматом незабудок!





Матуся наша рідна, кохана,
Бабуся славна, незамінна,
З днем народження тебе вітаємо,
Всяких благ у твоєму житті бажаємо:
Щоб ти ніколи не боліла,
Щоб ти ніколи не старіла,
Щоб вічно ти була для нас молодий,
Веселою і доброю, і потрібної такий.
Цілуємо ми добрі, славні руки,
З любов'ю до тебе - твої діти і внуки!


Хлопотунье, матусі моєї
Подарую в її прекрасний ювілей
Оберемки найпрекрасніших квітів,
І багато ніжних і теплих слів.
Живи, рідна, ніколи не болів,
Зустрічай не раз ще свій ювілей.
Хай світяться щастям твої очі,
І несуться геть грім і блискавиця.


Нехай у цей день пригадується дорога
Від дитинства і до нинішніх хвилин,
І всі події, яких було багато,
Добром зігріють серце, оживуть.
Я з дитинства пам'ятаю світло, тепло, турботу,
Якими ти наповнювала дім.
Як відразу в трьох місцях вела роботу,
Щоб вивчити дітей своєю працею.
Сьогодні в чудовий твій свято
Всім серцем я тебе дякую
За доброту і справ різноманіття,
Які в душі своїй зберігаю.
Хочу, щоб ти була здорова, люба,
Улюблена татом, онуками, людьми!
Щоб так само трепетно сім'ю оберігаючи,
Була магнітом для великої рідні.
Хочу, щоб поважали товариші по службі,
А ти пишалася справою своїх рук,
Щоб дача радувала суперурожаем,
І ріс помічником твій молодший онук.


Нам довелося неабияк мучитися,
У нашій щирій любові:
Не завжди у віршах вийде
Думки висловити свої,
Але у нас, по ходу, начебто
Виходить поки;
І вже успішно пройдено
Наша перша рядок,
І готова до фото рамочка...
Ах, залиште! Ми зараз
Вітаємо тебе, мамо!
Ось що головне для нас!


З Днем народження, матусю, тебе вітаємо!
Ранком раннім з першим променем,
Щастя, здоров'я, побажаємо любові,
Щоб труднощі були тобі ніпочім.
Пішли роки до тебе не повернуться,
Але це не привід сумувати про минуле.
Негаразди нехай сплять, ніколи не прокинутися,
Посмішки і радість залиш на потім.
Нехай ангел-охоронець тобі допомагає,
І довге життя нехай дарує доля.
А погляд твій завжди нехай, як сонце, сяє,
Пам'ятай і знай, що ми любимо тебе!


Колись мама мила раму,
Тепер давно склопакет,
Не зашивають вже піжаму,
А мами рук – добрішим немає!
Під мамин супчик і салатик
Так непомітно життя летить,
Не злиняти її халатик,
І не пропав мій апетит!
Ось знову смачненьке щось
Блищить, вабить і кличе,
І закусити вже охота,
І наливати вже моя черга:
За маму, стоячи, без оглядки,
До дна, до сліз, до пісень вголос!
Гостей невскопанные грядки
Перевели трохи дух, -
Знову за маму, знову - стоячи,
Так більше влізе, кажуть,
Оскільки мамин труд гідний
Запити і три рази підряд!

Комментариев нет:

Отправить комментарий