воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Другу

Сьогодні в день народження твій
З ранку поспішаю до тебе додому
З квітами, з кращим настроеньем,
Щоб поділитися ним з тобою.
Мій друг, я всією душею бажаю,
Щоб ти з успіхом процвітав
Хай буде все, чого бажаєш
І збудеться про що мріяв!


З днем народження, милий друже!
Поклич друзів, подруг!
Будемо відзначати свято,
Веселитися, танцювати.
Вітати і пісні співати,
Для тебе і на твою честь.
Будь у всьому на висоті,
Встигай завжди, скрізь!


Причаївся он там, на тій вуличці,
День народження, і весел, і прав.
Почекай ще пару хвилиночок -
І тепер свої роки виправ
На рік більше... Не будемо сумувати -
Ще багато у нас попереду.
Життя довга, і ніяк не кінчається
Там, де думаємо ми. Всі дощі
Ми проженемо, щоб всі нетерпіння
До нас прийшло, помістилося в наш дім.
Привітання з днем народження -
Як ще один гість за столом!


Приятель, радий тебе привітати
Сьогодні з Днем народження!
І нехай завжди з тобою будуть
Удача і везіння!
Ти славний хлопець, знаю я,
Тебе береже любов твоя,
І ти її в душі храни,
І будеш щасливий у всі дні!


Життя - складна штука,
Часто здається: Все! Втомився.
Але я хочу привітати друга
З тим, що на рік він старше став.
Став мудрей і, звичайно, досвідченіший.
А втома нам не потрібна!
І порожніх слів не любимо обоє ми,
Так що, друже, за тебе! До дна!


Траплялося, я повісив ніс
З справами було туго...
Бог посміхнувся: Не питання!
І подарував мені одного
І став сильнішим я подвійно
Я став комусь потрібен
За всі багатства на Землі
Не проміняю дружбу!
Друже, дозволь тебе обійняти
Привітати з Днем Народження:
Щасливим бути, не сумувати
Здоров'я, сил, терпіння!





День народження сьогодні твоя, друже!
Цей рік пролетів, як мить!
Шлях ти в житті все ще шукаєш!
Нехай тобі пощастить, старий!
Благородство твоє і вірність
Привертають до тебе людей!
Ти завжди прагнеш бути першим,
Справедливіше всіх і чесним!
Віра в майбутнє і надія
Нехай оселяться в твоєму серці!
А зараз, давай же, як колись,
Разом що-небудь ми заспіваємо!


Завжди будь сильний, сміливий, молодий,
Живи з посмішкою, свята зустрічаючи.
Хай дні твої веселій низкою
Йдуть вперед, нічим не засмучуючи.
Бажаємо робити славні справи,
Щасливим життям насолоджуватися змолоду
І часто збирати навколо столу
Своїх друзів з радісного приводу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий