воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Мамі у віршах

Матусю, тебе з рожденьем
Вітає вся родина,
Тільки радісних хвилювань,
Вся у квітах, щоб життя твоє!


У цей славний День народження
Вітаємо від душі!
Ти краще всіх, без сумніву,
Ми тобою цінуємо!
Наша матуся рідна,
Не вважай свої роки.
Ти у нас одна така,
Будь счастливою завжди!
Будь завжди відкритою, чуйною,
Будь такою, яка є.
Нехай запальним сміхом, жартом
Рознесеться ця звістка.
Побажати хочемо так багато,
Що за день не перелічити.
Нічого немає дорогого
Порівняно з тим, що є.
Щастя, радості, успіху
І живи до сотні років,
Добрих жартів, більше сміху.
Від сім'ї ми шлемо привіт


Мамуль, вірші - вони моя душа.
Душа співає, на скільки хороша мама.
На скільки син їй захоплений.
Він гордий і просто зваблений.
Моїй матусі, до дня народження!!!
Бажаю щастя і веселощів,
Подарунків купу і квітів,
А для підняття настрою,
Побільше святкових днів!
Я буду мама для тебе старатися.
Щоб кожен день ти могла посміхатися.
Щоб свято було, хоч кожен день.
Для мами це мені не лінь!


«Мама» - скільки ніжності в цьому слові,
Скількома поетами воно оспіване,
Нехай додадуться рядки мої,
Про великий і ніжною к тобі кохання.
Ти моє сонечко, мій вітерець,
В ночі вогнетривких вогник,
Нехай тобі буде по життю легко,
Як і мені з тобою світло і тепло.


Це точно знаю діти,
І для дорослих не секрет:
Краще матусі на світі
Нікого, звісно, немає!
Так чудово поруч з мамою!
У цей день я бажаю:
«Будь щасливою самій-самій,
Мама мила моя!»


З Днем народження, мила мама!
Ти гідна долі самої-самої!
Ти з нас, з улюблених дітей
Виховала хороших людей.
Ми тепер розуміємо, як багато
Віддавала ти, мила, нам!
Нехай же ровною буде дорога
І удача поспішає по п'ятах!


Нехай цей день — гучне свято,
Не червоний день в календарі,
Але він щасливий і прекрасний —
Ти з'явилася на землі.
Родина щиро вітає
Тебе з таким чудовим днем
І від душі тобі бажає
Здоров'я, радості у всьому!


Дякуємо за ночі безсонні,
За добрі руки твої,
Люблю тебе, мамо, і пам'ятаю,
Будь щаслива, живи довго!


Мама, мила, рідна,
В цей день вірші тобі -
Самою доброю і красивою,
Найкращою на землі.
З днем народження вітаю,
Прийми частинку мого тепла.
Тільки радості тобі бажаю,
Здоров'я, щастя і добра.


Мати, чиє ім'я на вустах дітей звучить свято
Мій ангел охоронець,дарую тобі клятву
Зобов'язаний тобі все, що маю,зобов'язаний життям,
З любов'ю березі з народження святу іскру,
Вона мене гріє.., - побачив світ,
А значить щиро повірив у твою любов,
Відтепер вільний і вільний, - за це вдячний тобі,
Мій ясний промінчик світла,
Ти висвітлюєш шлях в непроглядній пітьмі
Мені доріг твій погляд,хоч іноді з докором,
Твою турботу чту,слухаю кожне слово,
Я радий що ти є, люблю тебе!
Здоров'я тобі, щастя! - З Днем народження!


Велика родина за столом зібралася
Всі привітання - мамі коханої.
Красивою, єдиною, неповторною
Адже сьогодні день, коли ти народилася.
Ти нас сберегала, брала під крило
І всіх зігрівала турботою, участю,
А це і є материнське щастя,
Ми всі вдячні тобі за тепло.
Тобі, наша мама, хочемо побажати
З дочірньою, синівської та просто з любов'ю
Безхмарних днів, оптимізму, здоров'я
Внучат чекати і горя не знати.
Щоб крокувала по життю люблячи,
І не було місця образам, сомненьям,
Нехай успіх для тебе і везіння
На довгі роки подарує доля.
Нехай дні та роки йдуть низкою,
А в цей свято, такий довгоочікуваний,
Ти залишайся завжди бажаною
Красивою, коханою і молодий!


З Днем народження, мамо!
Для тебе він – драма,
Ти вважаєш свої роки
І зморшки помічаєш.
А до чого? Все можна виправити,
Пластика необхідна.
Папу разом потрясем,
Грошей на Ботокс візьмемо.





Нехай будуть дні, рідна,
Сповнені теплом і ласкою,
І всі твої бажання
Здійсняться як у казці!
Життя щастям зігріває,
Як сонечко промінням,
І тільки радість дарує
Улюбленою, милій Мамі!


Віри, надії і любові
Бажають онуки і діти твої,
Схиляємо голову перед тобою,
Нашою ненькою, такий дорогий.
Ти віддала нам себе без залишку,
І нехай не завжди котилося все гладко,
Але тобі вдалося на нашому шляху,
Біди, нещастя від нас відвести.
Бери, дорога, подарунки,
Живи, як сьогодні, весело, яскраво,
Настала пора нам тебе захищати,
І від гірких сліз – оберігати.


Матуся, сьогодні
День народження твій!
Будь такою ж модною,
Доброї, заводний!
Багатьох років бажаю,
Радуй нас завжди!
Мама, вітаю!
Я люблю тебе!


Ти наша мила цариця,
Мудрість і ласка – все в тобі!
Бажаємо всім мріям збутися,
У щастя бути щоб на крилі!


Ми зібрались родиною
Відзначити день народження твій.
Здоров'я тобі ми бажаємо,
І від душі поздоровляєм!
Життя не завжди проста,
Бувають прикрості й негоди,
Але з нами, мама є завжди,
І в цьому наше щастя!


Ніжний запах пирогів і чаю
І рідний, улюблений нами будинок,
По якому ми кожен день нудьгуємо.
У ньому все дихає щастям і теплом.
Мама, ти так дбайливо зберігала
Наш вогнище, вогонь для всієї родини.
Ти так сильно кожного любила,
Що купалися ми в твоїй любові.
Ти завжди в усьому нам допомагала,
Знала, на який наставити шлях,
І з посмішкою біля дверей зустрічала,
Коли ми приїдемо відпочити.
Ось ми і повернулися! Знову на місці,
Щоб подарувати тобі чарівне свято.
Кожна хвилина з тобою разом
Наші душі наповнює щастям.
Ти прекрасне боже творіння,
Це дивовижне на світі.
Матусю, рідна, з днем народження!
Дуже тебе любимо! Твої діти.


Ти сьогодні вище всіх похвал
Хоч і старше стала ти на рік
І не вір ілюзіям дзеркал,
Краса твоя досі цвіте.
І нехай гроза іль снігопад
Чи злі буденні дні
Гріють, немов полум'ям лампад,
Ніжністю завжди очі твої.
Доброти тобі не позичати
І терпіння вистачило б на двох
У цьому сенс слова МАТИ
Ти одна і немає таких інших!
Нехай же зле все обходить стороною
Твій маленький сімейний осередок
Ну а якщо бенкет - то бенкет горою
Свято - неодмінно веселун.
І здоров'я не на рік запас,
Щоб прожити і вдесятеро довше
Щоб до старості ти радувала нас
Та онуків і правнуків побільше

Комментариев нет:

Отправить комментарий