воскресенье, 14 августа 2016 г.

Поздоровлення на День Народження Мамі

Матуся, кохана, рідна,
Сонечко, ромашка, волошка,
Що мені побажати тобі не знаю
У цей чудовий день,
Побажаю радості і щастя,
Світу і удачі на твій вік,
Щоб серце не рвалося на частини,
Милий мій, рідний мій чоловік!


Ми бажаємо тобі, кохана,
Дорога мама рідна,
Щоб діти були слухняними,
Роки довгими, і ненудними,
Якщо сльози – сльози радості,
Якщо щастя – то назавжди,
А любов, щоб до самої старості,
Зігрівала твій світ і тебе!


Будь красивою, веселою і доброю!
Будь щасливою з кожним ти днем!
Будь, як довгоочікуване сонечко,
Такою ж яскравою і заводний!
Теплом своїм даруєш надію,
Сенс життя ти подаєш мені.
Усмішка твоя така рідна
Всі печалі проганяє суцільно.
Знай, що на світі дорожче
Немає нікого в мене.
Ти єдина і неповторна.
Я дуже люблю тебе!!!


Мамо, я в День народження твій
Каюся в тому, в чому винен безмірно.
Не дружив я часто з головою
І тобі марно псував нерви.
Я виправлюся, мама, бачить Бог!
Перестану я палити в ліжку,
Буду регулярно їсти сир
І дзвонити тобі п'ять разів на тиждень!


Наша матуся, рідна,
Не вважай свої роки.
Ти адже у нас молода
І завжди красива!
Так сиди ж такою
Ти на довгі роки,
Будь нам яркою зіркою
І не меркни ніколи!


Мамулька, нескінченним і щасливим
Хай буде життя шлях з року в рік,
Ти молода, божественно красива,
Ти фея казки ликом, і душею!


Бажаємо, щоб ти спала спокійно,
Слухаючи осінні дощі,
Щоб всі печалі і всі війни
Назавжди залишилися позаду,
Щоб місяць над крышею гойдалася,
У хмарах втрачаючи свій убір,
Щоб дорога щастя не закінчувалася
Як дітей твоїх любов.


Матусю, рідна, з днем народження!
Успіхів, тобі, матусю, у всьому!
Ми тобі хочемо сказати спасибі,
За те, що так дружно ми живемо.
Ти немов берегиня сім'ї нашій,
Ти - джерело ніжності, тепла.
Тобі від усієї душі бажаємо щастя,
За все спасибі, що ти нам дала!


Який сьогодні світле свято,
Який чудовий нині день,
Це День народження МАМИ,
З ранку нам клопотати не лінь.
Ми намагаємося, щоб було,
Тепло тобі в колі дітей,
Готові все віддати коханій,
Нехай буде славним ювілей.
Букети у вазочки поставимо,
Тебе нехай радують вони,
А життя з успіхом продовжує
Дарувати тобі такі дні.


Ти, як завжди, сповнене турбот,
Адже життя давалося нелегко.
Ах, скільки тяжких, тяжких днів
По серцю твоєму минуло!
Ти заслужила в житті радість
На багато днів вперед.
Так будь же щаслива, здорова
І кожен день, і кожен рік!


Твій голосок подібний трелі
Солодкоголосого співака,
Його я пам'ятаю з колиски,
Я, мамо, люблю тебе!


Багато рядків написала я в житті своєму
Для знайомих, колег, родичів і друзів.
Тільки маму свою обійшла стороною.
Не змогла присвятити їй рядка жодної.
І зараз я не знаю, де взяти ті слова,
Що від серця йдуть, щоб думка була нова...
Знаю тільки, ти віриш, надієшся, чекаєш.
Знаю точно, допоможеш і ти мене зрозумієш.
Життя послала тобі чимало випробувань.
Найбільш близьких людей ти в житті втрачала.
Але пробачити кривдників сили знайди,
З богом, зі світом ти їх від себе відпусти.
Знай, все одно у тебе є сім'я –
Це я, твоя донька, онука твоя.
У тебе є друзі, колеги, робота.
Твій сад для тебе – головний біль і турбота.
Але ти любиш людей, це життя, цей світ.
Так нехай дасть бог здоров'я на багато років!
Я ж сьогодні скажу такі слова:
Слава мамі улюбленої моєї і хвала!





День народження у мами нашої!
Немає на світі ні миліше її, ні краше!
З іменинами тебе ми вітаємо,
Довгих років, здоров'я, радості бажаємо!
Нехай завжди над головою твоєю
Вітер юності неомраченной віє!
Хмари хай не закривають сонечко!
За тебе ми, радість наша, п'ємо до дна!


Бажаю бути завжди щасливою.
Доброю, милою, терплячою.
Бути завжди трохи нової,
Життєрадісною, здоровою.
Бути довше молодий
І не старіти душею.


Мама, рідна, ми діти твої,
Найкраща в світі,
Ці слова поздоровлення прийми,
Світ наш любові ти і життя!


Віри, надії і любові
Бажають онуки і діти твої,
Схиляємо голову перед тобою,
Нашою ненькою, такий дорогий.
Ти віддала нам себе без залишку,
І нехай не завжди котилося все гладко,
Але тобі вдалося на нашому шляху,
Біди, нещастя від нас відвести.
Бери, дорога, подарунки,
Живи, як сьогодні, весело, яскраво,
Настала пора нам тебе захищати,
І від гірких сліз - оберігати.


Ненька наша, рідна, кохана,
Ми з днем народження привітати поспішаємо,
В житті була, щоб Богом бережена,
Нехай же всі скотяться камені з душі!
Прийдемо всі дружно обіцяємо,
І славно справим ювілей,
Завжди був рідний дім причалом,
Немає в житті гавані міцніше!


Ми з ранку подарунки мамі принесемо,
Весело і яскраво торт піднесемо,
Багато-багато радості тобі ми бажаємо,
І приємних хвилин для твоєї долі!


З днем народження, рідна!
Поруч ти зі мною завжди!
У мене твоя усмішка,
У мене твої очі!
Я йду по життю сміливо,
Всі перешкоди – по плечу!
Тільки, щоб ти не боліла,
Я це зробити не можу.


Пишу я здалеку, люблячи,
Добра ти моя мама,
Тебе привітати ніжно радий,
Я через відстані.
Очі світяться торжеством,
У веселий день народження,
Нехай ангели співають у душі,
Без стресів і хвилювань!

Комментариев нет:

Отправить комментарий