воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші Мамі на День Народження

У любові своєї всесильна і проста,
Тобі притаманні розум і краса,
Вміння дивне нам серце віддавати,
Посмішкою нашу душу зігрівати.


Ми сьогодні прямо
Скажімо, не тая,
Дорога мама!
З днем народження!
Знай, любов без краю
Ми до тебе несемо.
Будь завжди, рідна,
Щаслива у всьому!


"Матуся, з днем Народження"-
Я від душі прошепочу тобі!
А ти у мене чарівна!
А ти у мене найкраща!
З дитинства мене плекала,
Бантики вплітала в коси.
Ось і промчало годинка -
Донька помічницею стала!
Я допоможу тобі з радістю!
Горе смахну з твоїх око!
Матуся моя ласкава,
Добра фея з казок!
В цей чудовий денечек
Радість тобі подарую!
Буду з тобою завжди чесної!
Адже дуже тебе люблю я!


Який сьогодні світле свято,
Який чудовий нині день,
Це День народження МАМИ,
З ранку нам клопотати не лінь.
Ми намагаємося, щоб було,
Тепло тобі в колі дітей,
Готові все віддати коханій,
Нехай буде славним ювілей.
Букети у вазочки поставимо,
Тебе нехай радують вони,
А життя з успіхом продовжує
Дарувати тобі такі дні.


Сьогодні вранці встану рано,
Тихенько приберу ліжко.
Піду на кухню, щоб мама
Ще трохи могла поспати.
Я їй листівку намалюю,
В ній побажання напишу
І припишу в кінці: "Цілую!
Я більше всіх тебе люблю!"


Мама! В день народження твій
Преклоню коліна,
Встану перед тобою тихо
У щирому хвилюванні!
Нехай не принесе гроза
Днів у долю непогожих,
Нехай не затьмарить сльоза
Очей твоїх прекрасних!


Хочемо привітати маму любу,
І в цей день народження сказати,
Що ніколи на матусю іншу
Тебе ми не хотіли проміняти.
Адже наша мама – найкраща на світі,
Її ми любимо, поважаємо, шануємо,
І вітають дорослі і діти,
Тобі бажати ми хочемо кращого!


Мама, мила, рідна,
Я тебе як і раніше люблю,
Коли дощ стукає, у цвітінні травня,
Поклоняюся і обожнюю,
Ні душі рідніше у Всесвіті,
Краще і добріше тебе немає,
Вітаю з днем народження,
Шлю свій щирий привіт!


З днем народження мама рідна,
Твоїх Рук відчуваю тепло.
Лише одна ти мене понимашь,
Лише з тобою мені одною світло.
Немає тебе в цілому світі дорожче,
Немає тебе в цілому світі ріднею.
Нехай тобі добрий ангел допоможе,
У круговерті загадкових днів.


Про маму стільки говорили,
Про головне тільки забули-
Рідніше немає на цьому світі,
Її вся молодість в портреті
І в наших душах врощена!
Вона для кожного одна,
Неповторна, проста-
Сидить гортаючи фотоальбом...
Подруги поруч, стіл, пиріг,
Стомлений у цей день поріг
І радості бажаною жменю.
Тут не живуть ні брехня, ні злість,
Прийми, рідна, привітання:
Немає краще в світі частування,
Дякую за твої старання
Від нас тобі всі побажання:
Здоров'я, сміху і веселощів
Тобі по життю в день народження!
Не знати потреби в теплі і ласці,
Живи в невигаданого казці.
Люби, твори і метушися,
Злітай з променями сонця угору...
Але залишайся поруч з нами-
Потреба у дорослих навіть мамі!


Краше всіх сьогодні мама,
День народження у неї.
Шкода мені тільки, що вперта,
Усе, що було за її!
Я замовила вечір
Дорогий ресторан,
Мама всіх подруг скликала,
Чи витримає мій кишеню.


Милою матусі, доброї і чуйної,
Побажаю серцево тепла!
Я хочу, щоб будь-яка хвилинка
Тільки радість тобі принесла.
Щоб приємними були турботи,
І щасливими − дні і роки,
Щоб в житті легко, як по нотах,
Втілювалися бажання завжди!





Нехай буваю стриманий я, і слів
Я ласкавих тобі не кажу,
але так сильна синівська любов:
ти знай: тебе в дитинстві я люблю.
І в День народження бажаю, мама,
Завжди счастливою бути най-най.
Нехай здоров'я ніколи не підведе
І нехай у справах завжди тобі щастить!


Довгі роки бажаємо прожити,
Вічно любити і бути любимою,
В житті турботи і горя не знати —
Ось що хочемо ми побажати тобі.


Нехай наших побажань
Прекрасні квіти
Здійснити допоможуть
Всі мамині мрії.
Щасливою, мамо, будеш
І радісною завжди,
І протечуть, рідна,
Як у казці, все!


Матуся моя рідна
Стільки хочеться сказати
Стільки теплоти...як шаллю
Я хочу тебе обійняти.
Твоє серце--воно чутливо
відчуває мене скрізь
Ти як компас для надії
На моїй ти стороні.
Ти мене зрозумієш сполслова
І рада завжди готова,
Забуваю всі образи
В життя лечу я без кайданів.
Ти мене завжди підтримаєш
ти - завжди моя земля.
ти - завжди моя планета
А Гагарін -це я.
Погляд рідна твоя посмішка
І статечний стан в роках
нехай не знають про тиск
що з погодою не в ладах..
Ти як гавань або місце
де затишно затаясь,
Я так солодко буду слухати
споглядати тебе сміючись.
Ти почнеш розповідь як було
і про молодість свою...
я не забула деталі
хочеш я зараз заспіваю.
Знаю любиш мене слухати
Я співаю лише для тебе
Від народних тих розспівів
вся душа в цвіту твоя.
Мама я тобі бажаю
бути завжди такий моєї!
Багато щастя та здоров'я
Ніколи ти не старей!


Ніжний запах пирогів і чаю
І рідний, улюблений нами будинок,
По якому ми кожен день нудьгуємо.
У ньому все дихає щастям і теплом.
Мама, ти так дбайливо зберігала
Наш вогнище, вогонь для всієї родини.
Ти так сильно кожного любила,
Що купалися ми в твоїй любові.
Ти завжди в усьому нам допомагала,
Знала, на який наставити шлях,
І з посмішкою біля дверей зустрічала,
Коли ми приїдемо відпочити.
Ось ми і повернулися! Знову на місці,
Щоб подарувати тобі чарівне свято.
Кожна хвилина з тобою разом
Наші душі наповнює щастям.
Ти прекрасне боже творіння,
Це дивовижне на світі.
Матусю, рідна, з днем народження!
Дуже тебе любимо! Твої діти.


Мила мама, як я тебе люблю!
Великий букет квітів тобі дарую!
Ти мені не тільки мама, ти - моя подруга,
З тобою ми не можемо жити одне без одного!
Нехай у тебе все буде добре,
Не раз поділимося секретами ще,
Бажаю бути коханою,
Красивою, доброю, милою мамою!


Милій мамі − квіти і усмішки,
Привітання в цій листівці:
Будь такою ж чудовою і милій,
Самої лагідною, ніжною, гарною!
Відкрий в своєму люблячому серці
Для бажань чарівну дверцята –
Нехай прийде до неї щастя велике,
Щоб бути постійно з тобою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий