воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сина у віршах

Запам'ятай, сину мій,
Як би ні був довгий
Твій шлях по життю, -
До останніх днів,
Через роки
У всій долю твою
Залишаться лише дві
Святих святині.
Їх ім'я - Мати і Батьківщина.
Вони -
Початок всіх початків
Твоїх високих.
В годину свята
Іль в годину біди жорстокою
Ти перед ними голову схили.
У рідній країні
Ти сам в собі впевнений,
Могутній і міцний,
Сповнений жаги жити,
Все, що задумав
І має намір здійснити,
Тобі допоможе Батьківщина здійснити.
І починаючи свій шлях,
І итожа
Успіхи та втрати,
Пам'ятай, сину,
Що нічого на світі
Бути не може
Страшніше втрати
Цих двох
Святинь.




Настав сьогодні свято твій!
Тобі бажаю всією душею,
Щоб ти всього домогтися зміг,
Щоб щасливий був, рідний синочок!
Ти дуже розумний, а це значить,
У всьому ти досягнеш успіху!




Як у нашого синочка
Біленька голівонька,
Оченята – василечки,
Губоньки замочком,
Наш синок – не баловник,
Він дослідити звик –
Де каструля і друшляк,
І вилазити можна як
На диван і під комод,
Де живе холодний лід,
Де у відрі стоїть вода,
І чи встигне туди?
Ось читав тут тато книгу –
Прокатаю з нею я дзыгу,
А потім – на балкон,
Подивитися на ворон.
І на вулицю сходжу -
На погоду подивлюся...
Ой, втомився, втомився грати...
Їсти і спати хочеться!
Ти, малюк, рости, рости,
Світлом світ ти золоті!




Цей день наш найголовніший
З усіх днів на світлі.
Адже для тата і для мами
Головне – їх діти.
Цей день – твій День народження
Наш синок коханий.
Щастя, радості, везіння
Побажати хочемо ми.
Будь здоровим, розумним, сміливим
Всій родині на радість.
Щоб тобі будь-яку справу
Легко давалося.




Син улюблений, днів тобі чудових,
Всі мрії швидше щоб збулися!
Нехай тобі живеться цікаво,
Ти з друзями радістю поділися!
Судилося всім твоїм планам збутися:
Вір завжди в удачу і в себе!
Ти зумієш багато чого добитися!
Світ величезний, яскравий − для тебе!




У цей день, чимало років тому
У мене синочок з'явився.
З тих пір Я дивлюся в твої очі,
Радіючи, що ти в нас народився.
Нехай буде день народження твій
Радісним. Та я тобі бажаю
Бути завжди обласканим долею,
У тебе все збудеться, я знаю!




Рости, мій син, на вогник схожий,
Нехай в дорозі заблукавши,
Відчаєм змучений перехожий,
Тебе помітивши, віру знайде,
Щасливого шляху, синку!
І як високо Ти б не злетів,
Не забувай навіки три святині:
Груди матері, вскормившую Тебе,
Руку одного в роки грозові,
Губи, целовавшие Тебе,
Кого Ти сам любив вперше




Хочу привітати з днем народження
Рідного сина свого!
Будь завжди у відмінному настрій,
І хочу побажати тобі всього:
Будь здоровим, будь завжди щасливим,
І вперто цілей досягай.
Будь завжди закоханим і коханим,
І своїх рідних, не забувай!




Головний чоловік , ти мій,
Будь в житті може бути з тобою.
Якщо навіть іноді ти не слухняний,
Будь певен, ти завжди мені потрібен.
Сильніше намагайся бути навантажений,
Менше слів, лихослів'я -бій,
Якщо навіть розгнівався часом!
Лови прекрасні миті,
Про юній прояви життя!
Іди до задуманого сміливо,
Для цієї мети, сили не шкодуючи,
Використовуй знання вміло!
Можливо буде складний шлях,
Спробуй, Глебик, не згорнути,
Єдиним духом зберися,
Рішуче займися собою!
Якщо важко по старій дорозі йти,
Для тебе і інші відкриті шляху!




Пролетіли роки, як мить –
Сьогодні у сина День народження.
Зібралися родичі, друзі –
Цей день не відзначити нам не можна,
Адже з хлопчика виріс справжній чоловік
І привітати іменинника у всіх є причина.
У батьків головна з причин –
В цей день у нас народився син!
Мама з татом сердечно вітають тебе:
Бажаємо щастя, багатства і цілуємо люблячи!!!







Я знаю, всі свої надії
Ти в життя сміливо воплотишь!
Всього бажаю тобі колись −
Великої удачі на дорозі!
Ще надійних друзів поруч −
Всіх тих, хто зможе підтримати.
Не забувай, для щастя треба
Прагнути до мети і мріяти!




Сьогодні день народження сина.
Хочу тобі я побажати,
Щоб завжди вистачало сили
Справи успішно завершувати,
Щоб твоя кар'єра вдалася,
І щастя ти пізнав цілком,
Щоб було радощів без міри,
Щоб жити, як в самому яскравому сні!




Синку, коханий... Це дуже просто:
Ти скоро станеш сильним і великим,
Але мені б хотілося, щоб разом із зростанням
До тебе прийшла б доброта душі.
Крокуй ти з нею по життю дружно в ногу
І не шкодуй ти її для людей.
Мені потрібно від тебе не так вже й багато,
Але багато потрібно твоїй Батьківщині.




Цей день наш найголовніший
З усіх днів на світлі.
Адже для тата і для мами
Головне - їх діти.
Цей день - твій день народження
Наш синок коханий.
Щастя, радості, везіння
Побажати хочемо ми.
Будь здоровим, розумним, сміливим
Всій родині на радість.
Щоб тобі будь-яку справу
Легко давалося.




Поки ти занадто малий,
Щоб тонко проникати
В плетіння рими.
Але скоро, щоб ти знав,
Підеш до дошки шукати
Відповіді в логарифмах.
Поки ти занадто малий,
Тебе так веселять
Машинки і цукерки.
Хочу щоб розумів
Вже зараз обіцяють
Пастки всі відповіді.
Поки ти занадто малий,
Я, віриш, навіть радий,
Що не доріс до школи
І дорослість не піймав,
Що любиш шоколад
І знаєш шкідливість «коли».
Поки ти занадто малий.
Витрачаєш крейда
І чекаєш з роботи тата.
Поки ти не зламав
Заборонені замки
І не пішов по трапу.
Поки ти занадто малий
Хочу тебе обійняти
І побажати удачі!
Щоб радість брав
І міг біду вгамувати,
Чоловіком виріс, значить...




Вступаючи в життя, мій хлопчик, не забудь:
Бути мало добродушним, будь добрим!
Кидай свої сумніви!
Люби і вір, чого ж простіше.
Не дарма нічні солов'ї
До хрипоти співають по гаях.
Нехай буде міцною твоєму житті нитка,
Нехай мудрість принесуть тобі року.
Зумій їх так наповнено прожити,
Щоб не шкодувати про минуле ніколи!




Не просто сина виховати,
При цьому не изнежив,
Як з ним поводитися зрозуміти,
Коли він виріс раптом.
Але з гордістю можу сказати –
Син виправдав надії!
Такого більше не знайти
Ні в кого навколо!
І в День Народження йому
Бажаю одного:
Запам'ятати, що завжди прийму
Я сторону його!

Комментариев нет:

Отправить комментарий