воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження у віршах Другові

З днем народження, друже!
З тобою давно йдемо по життю,
Я дружбою нашої дорожу,
Тому я від душі скажу:
Хай щастя в житті буде багато,
Не втомить тебе дорога.
Удачі, щастя і любові!
Прихильні тебе вони!


День народження - це пригода.
Немає місця нині засмученням.
Нині сонце прямо біля дверей.
Простягни-ка руку мерщій!
І летять веселощів нині птиці,
Ті слова, які народилися
Для вірша, для теплих побажань.
І для наших щирих зізнань!
Побажання будуть нині щастя,
І здоров'я, і любові, і пристрасті!
У день народження світ у твоїх ніг.
А в подарунок - і квіти, і вірш!


Я радості на довгі роки,
Приятель мій бажаю - назавжди!
Нехай життя буде безхмарним і ясної,
Старання все будуть не марні,
І в День народження нехай твої мрії
Всі збудуться! Нехай цвітуть квіти,
І сонце світить тільки для тебе!
Тобі своє тепло завжди даруючи!


Хоч бувало часом, що лаялися...
Не могли поділити дрібниці..
Але сьогодні спеціально зібралися,
Щоб сказати, що ми всі - дурні!
І ми цінуємо тебе, друже наш, точно!
І ми любимо тебе просто так,
Лише за те, що ти допоможеш терміново,
Що ти веселий... І добрий.. Як брат!


Якщо один нерозлучний
Завжди з вами поруч,
Це просто чудово!
Це краще нагороди!
В День народження твій
Зібралося все застілля,
І тобі, наш герой,
Ми бажаємо здоров'я!
Щоб в душі все сильніше
Звучав щастя мотив!
І щоб в житті твоєї
Був один позитив!


Привітання з Днем Народження - це просто,
Це просто всі твої друзі прийшли.
Це просто ти трохи вище зростанням
(Нехай не в метрах, а в очах твоєї родини).
Привітання з Днем Народження - це складно,
Складно вибрати потрібні слова.
Побажати тобі великий кар'єри можна,
Можна - щоб не боліла голова.
Побажаємо успіхів і удачі,
Радості, здоров'я, краси,
І любові - до неба, не інакше.
Щоб збулися прекрасні мрії!





З днем народження, мій друг!
Днів тобі прекрасних!
І людей хороших коло,
І посмішок ясних!
Вірних відданих друзів,
І таку дружину,
Щоб за тридев'ять земель
Не знайти таку!


Знаю я тебе багато-багато років
Славний ти людина і впевнений
Дружби нашої звичайний секрет -
Пониманье, терпіння, довіра
Піднімаю келих за успіх
За роботу, кар'єру, везіння
Будь щасливіший, трішечки всіх
Вітаю, мій друже, з Днем Народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий