воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Мамі у віршах

Дорога мамо, з Днем народження!!!
Всіх земних бажаємо тобі благ!
Немає ні крапельки у нас сумніву,
Що ти добрий наш чарівник, маг!
Але сьогодні наша черга шаманити,
Все що хочеш, буде для тебе,
Будемо виконувати твої бажання,
Ми сьогодні з самого ранку!


Мама.. Я хочу сказати тобі спасибі
за твої посмішки, турботу, моменти,
які ніколи не забуду.
За ці роки, які ти вчила мене
всього. Твою любов нічим не можна замінити.
Завжди залишайся щасливим.
Нехай кожен день тобі хочеться
посміхатися. Я ж так тебе люблю!


У моєї матусі сьогодні День Народження,
Для всіх нас свято це немов день Подяки.
Спасибі, рідна, тобі за терпіння,
За ласку, любов, через хвилювання.
Так будь же завжди ти такий молодий,
Красивою, люблячої, рідний.
Немає на землі рідніше і добрішим людини,
Тобі я понесу всю вдячність за опіку.


Не сумуй, що волосся сивіє,
Бережи себе і не хворій,
Тому що немає на білому світі,
Людини ближче і рідніше.


Матуся, дорожу твоєю любов'ю
І завжди хочу тільки радувати тебе!
Я дуже стараюся, щоб ти була щаслива
І привітно мені посміхалася!


Рідніше немає людини на землі,
За те, що ти є, вдячний долі.
У твій день народження я бажаю щастя,
Щоб обходили стороною негоди,
Бажаю радості і в житті більше сміху,
Міцного здоров'я і творчих успіхів!


Є в маминому серці,
Що так дзвінко б'ється,
Те місце, яке
Дитинством зветься-
Де ми забуваємо
Скласти свої книжки,
Де спати не лягаємо
Без м'якого ведмедика.
Де нас не турбують
Ні грип ні ангіна-
Де мед не допоможе-
Допоможе малина...
І мені там не нудно,
Мені там цікаво.
Мені в маминому серці
Анітрохи не тісно!
Мені доросле так
Набридло життя!
О, мама! Бережи його-
Дитинство моє.


Є в році день такий,
Дорогий, золотий,
Де скажу, не тая,
Люблю дуже я
Світло твоїх сірих очей,
Звук рідних милих слів,
І курячий твій плов,
І закручений газ!
Чистий купу білизни –
Це – мама моя!
Цілий день прибирати,
Пил за шафою прати,
Спостерігати : «Де місяць?!», -
Це - теж вона!
Подивитися про звірів,
Вигнати всіх «комарей»,
Для волосся бризнути спрей,
Спекти торт мерщій!
Будь завжди весела
Пам'ятай, біди – зола!
Радий, що життя мені дала!
І що ніжною була!!


У нашій маленькій квартирі
Більше щастя, вітру, світу!
Труби вранці затрублять:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
За вікном літають птахи.
Чи, може, це сниться?
Сон діється чи дійсність?
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
Вздовж вулиць трамваї
І зелена трава, і -
Після зливи жменю опеньків.
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
Це я прийшла з квітами
До найкращої моїй мамі,
Це я кричу, люблячи:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!


Сьогодні мама, в день народження,
Вам випав щасливий лот -
Вас вітають з днем народження
Ваші сусіди і Ваш кіт.
Бажаємо щастя! - скажімо дружно,
Нехай буде в житті все, що потрібно,
Відкритих буде день дверей
І повна хата дітей!


Милої моєї матусі бажаю щастя,
Нехай на серці буде радісно, світло!
Будуть всі твої бажання збуватися,
Кожен день подарує ніжність і тепло!
Для тебе завжди дитиною буду, знаю,
І скрізь мене підтримає твоя порада.
Знай, будь ласка, і ти, моя рідна,
Що чудесней, краще мами в світі немає!


Наша мила матусю,
З Днем народження, тебе.
Мама, мамочка, мамуся,
Називаємо ми люблячи.
Будь здорова, усміхайся,
Даруємо радість у свято твій,
Ніколи не засмучуйся,
Знай, що ми завжди з тобою.


Рідна! Кохана! Ти нам потрібна!
Добра і красива ти, серцем ніжна.
Здоровою завжди і карнавал будь,
Хай сонце удачі освітить твій шлях.





Рідна, важкі дороги,
Але найкраща до тебе веде,
Я обіймаю твої ноги,
Твій блудний син прощення чекає,
Твій день народження світле свято,
І пам'ятаю я, і шаную його,
Мамуль, цілу, вітаю,
Хай буде світлим свято!


"Матуся, з днем Народження"-
Я від душі прошепочу тобі!
А ти у мене чарівна!
А ти у мене найкраща!
З дитинства мене плекала,
Бантики вплітала в коси.
Ось і промчало годинка -
Донька помічницею стала!
Я допоможу тобі з радістю!
Горе смахну з твоїх око!
Матуся моя ласкава,
Добра фея з казок!
В цей чудовий денечек
Радість тобі подарую!
Буду з тобою завжди чесної!
Адже дуже тебе люблю я!


Тобі старіти не дасть любов
І мій сонет, подарований на щастя.
В моїх віршах трохи слів,
Але від печалей і негоди
Вони тебе вбережуть.
І рядки себе пишуть самі:
Тепло, спокій, затишок
Бажаю тобі, моя мама!
Не розірвати нам нитку долі,
І щастям життя нам не виміряти.
Але в цьому житті може бути
І диво, якщо в нього вірити!
Тобі прочитала сонет зараз -
І немає щасливішої твоїх очей!


Що ж це таке, ну, справді.
Мами наші раптом так помолодшали?
Лижі, танці, фітнес, йогу обожнюють,
З юністю вони не бажають розлучатися.
Мама, з днем народження, залишайся молодою.
Я тебе люблю і пишаюся тобою.
Гаразд, подругам привіт передавай.
Ну, з днюхой тебе. Поки що, мам, давай.


Ти без зайвих слів усе розумієш,
Можеш вислухати мене неквапливо,
А коли тихенько обіймаєш,
Я дитиною стаю щасливим.
Ласкава, ніжна, рідна,
Буде кожен день ще світліше!
Тільки щастя я тобі бажаю,
Щоб всі мрії збулися швидше!


Мила мамочка – добрий ангел мій,
З роками розумію – мені пощастило з тобою!
Тобі я вдячний, за всю твою любов,
За те, що була поруч, завжди – завжди зі мною!
Тебе я вітаю, бажаю жити без бід!
Любити і бути коханою,
Ще 100 довгих років!


Я пам'ятаю, як в дитинстві мене захищала,
Як ніч безперервно гойдала колиску,
Улюблена мама, сьогодні веселощі –
Поспішаю я привітати тебе з днем народження!
Тебе від негараздів захищати обіцяю,
Здоров'я, усмішок, бажаю удачі!
Хай обійдуть стороною всі негоди!
Бажаю кохання, справжнього щастя!


Ми подумки з тобою, мамо,
Ми знаємо, відчуваємо – ти любиш нас.
Бажаємо свята хмільного,
Настоянки випий за нас.
Ти будь здорова і міцна,
І не нудьгуй так сильно.
Ти ще гарна.
І не залишишся сама.

Комментариев нет:

Отправить комментарий