воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Одному з Днем Народження в віршах

Вітаємо з днем народження
Нехай не буде жалю!
Хай перемоги чекають за життя,
Будуть свіжими всі думки,
Будуть вірними друзі,
Розуміючої сім'я,
Одного ми бажаємо багато
Щастя, радості, здоров'я!


Є тобі чим пишатися,
Є, що згадати за столом,
І колишньому посміхнутися,
Лише добром, ніяк не злом!
Пройде час або відстань,
Трохи тих прожитих років,
Але вони твій скарб, стан,
Важче вищої проби монет!


Завжди ти поруч був зі мною,
І в радість, і в тяжку годину
Мій друг коханий, я не приховую,
Що для мене ти кожен раз
Прикладом був. І я бажаю
В твій самий головний ювілей,
Щоб ти був щасливий, адже я знаю.
На світі немає тебе милею!


Люб'язний друг,
Завжди будь щасливий,
І щоб не тільки в ювілей,
Щоб кожен день твій,
Був, як свято.
Будинок щоб сповнений був друзів!
Ти знаєш, немає нічого крутіше,
Ніж одного вірне плече,
І я бажаю друзів купу!
Погуляємо ми ще!


Здоров'я на довгі роки
І щастя бажаю тобі!
Пройду стороною нехай негаразди,
І лише радість буде в долі.
Друже, тебе вітаю
Сьогодні з Днем народження!
І руку твою потискую,
Навіки ти в моєму серці!


Дружбу не знає спокій,
Друг завжди поруч з тобою!
Самий надійний і славний,
Разом ми - це ж головне!
І в ювілей вітаючи
Одного я щастя бажаю!
Дні нехай йдуть за днями,
Радість, удачу несуть!





Нехай ідуть роки неспішно,
І наша дружба міцніє хай.
Звичайно, жили не безгрішно,
Зате не відома нам смуток!
Друже мій, тобі бажаю тільки
Ти нашу дружбу збережи!
В твій ювілей добра бажаю,
І життя цінуй кожну мить!


Знайомі ми недавно,
Але я встиг зрозуміти,
Що людина ти славний!
Сьогодні побажати
Хочу, в твій День народження,
Друже мій, любові!
Ти кожну мить
Щасливо проживи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий