воскресенье, 14 августа 2016 г.

Маленькі Привітання Одному з Днем Народження

Все життя щоб чув шелест грошей,
З икрою чорної бутерброд,
Навколо красивих жінок принадність,
І щастя, де душа співає!


Мій друг, повір, немає більше щастя,
Ніж одного вірне плече!
Тебе люблю я гаряче,
Минуть нехай тебе негоди!


Дружба буває щирою,
Справжньою і святий!
Всім про це заявляю -
У мене є один такий!


Тисну руку, друже, вітаю,
Ще один пройшов щасливий рік!
Того ж і надалі побажаю,
І ніколи щоб навпаки!


Якщо в грі - щоб лот щасливий,
На пікнічок - день дощовий,
Щоб першим був в будь-якій роботі,
І був нагороджений при розрахунку!


Один, привітаю з днем народження,
Побажаю від душі,
Тільки радісних миттєвостей,
І спокою душі!


Лише біди нехай йдуть в збиток,
Прийми ти привітання друзів,
Нехай буде життя довгий сувій,
Тільки щасливих днів і ночей!


Не хочу писати сонетів,
Одного краще в світі немає!
Тобі тисячу привітів,
Щоб був веселий і без бід!


Ти здрастуй, друг, в кольорі юних років,
Нехай привітають тебе жартом, піснями,
Скажу одне, вірніше одного немає!
І не беру в розрахунок інші версії!


З днем народження, старий,
Не бачилися зі школи,
Сьогодні за тебе - до дна!
Щоб був завжди здоровий!





Щоб було чим зайнятися,
Жити, щоб цікавіше,
Вітаю, друже сердечний,
Музикою та піснями!


Друг мій, разом ми пройшли радості, печалі,
Багато разів у тяжку годину біди нас вінчали,
Знаю, ти не підведеш, друже мій, без сумніву!
Вітаю від душі з твоїм днем народження!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий