воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Аурелії з Днем Народження і Іменинами

На честь твоїх іменин
Прозвучать привітання.
Досягаючи вершин,
Бережи повагу.
Аурелія, в житті твоєї
Будь варта уваги!
До своєї половинці
Стався з розумінням.


Не терпиш брехні і не вмієш брехати,
Чесна перед собою і людьми.
Ти знаєш, Аурелія, хочу тобі сказати,
Якщо буде важко, я прийду, клич!
Тобі бажаю я сьогодні щастя
Адже потрібно всім воно врешті-решт,
Нехай минуть і біди, і негода
Гідна ти лише самих добрих слів!


У Аурелії сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Аурелія, я вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!




Аурелія, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Вітаємо, Аурелія, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Аурелія, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


Прекрасний, Аурелія,
Твій внутрішній світ.
Тебе ми любимо сильно.
Адже радість не порок.
Тобі бажаємо струмка
З моря краси.
Сердечно вітаємо,
Адже краще за всіх лише ти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий