воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання на День Народження Мамі у віршах

З днем народження, люба,
Ти наш Бог і наш кумир.
З днем народження, рідна,
Наш сімейний командир!
Мама, ти для нас опора,
Ти на все знайдеш відповідь,
Ти суддя будь-якого спору,
Ти для нас авторитет.
Так живи на радість людям,
До ста років - ворогам на зло,
Разом ми будемо щасливі,
Нам з тобою пощастило.
Щоб здоров'я було надлишок,
Мамо, ти у нас одна,
Всім прошу налити напій,
П'ємо за маму все до дна!


Ах, мама, ти ночей не спала,
Але развевала наші всі печалі.
І дві руки твої, як два крила,
Нас від будь-яких нападок захищали.
Вечорами ти будувала нам міст,
Чарівний міст в країну, де наше дитинство
Мчало по хмарах при світлі зірок.
І лише добро обіцяла невідомість...
А нам хотілося все вище злетіти.
І у дворі скрипучі гойдалки
Під нами починали співати голосніше...
І ми летіли, як того хотіли!
Завжди тепла повні твої очі,
Того тепла, що ласкавіше плела...
Повернутися на 20 років назад
І дитинства знову з твоїх рук покуштувати.
Хай гудуть під вітром дроти
Та холоду що змінюють листопады.
Лише не старей ти, мама, ніколи
Опора нам, надія і втіха.


Матуся рідна, в день народження твій,
Нехай тебе хвороби обходять стороною!
Нехай твій дім не знає смутку і проблем,
Більше буде в житті хороших змін!
А ще, спасибі хочеться сказати,
За любов, яку в словах не передати.
За те, що дбала за те, що ростила,
За те, що взамін нічого не просила!
І горе і радість ділячи навпіл,
У всьому кращої долі бажала ти нам.
І хочеться мені розповісти всій планеті
Про те, що ти найкраща мама на Світі!


Твій День народження - для нас найкраще свято!
Спасибі, ми хочемо сказати тобі!
За те, що нас ростила і любила,
Ти головна людина в нашій долі!
Тобі ми мама, дуже вдячні,
Живи рідна багато – багато років!
Сьогодні серед цих славних рядків,
Ми полум'яний надішлемо тобі привіт!


Любов материнська з нами завжди,
З роками вона не старіє.
Щедра, безкорислива, ніжна і чиста,
Підтримає вона і зігріє.


Мила мама, з Днем народження!
Любові удачі і терпіння!
Ти милий, добрий ангел наш,
Завжди підтримаєш, не зрадиш!
Завжди готова дати пораду,
І мами краще в світі немає!
Ми тебе дуже – дуже любимо!
З тобою поруч завжди будемо!


Мамочко, мила, ніжна, славна,
Добра, розумна і промениста,
В долонях я щастя тобі подарую.
«Спасибі за все, що я тобі кажу.
Живи, посміхайся негараздам-років,
Турботи розділимо з тобою навпіл.
Забудь про хвороби, про тривоги забудь,
Любов'ю висвітлимо твій життєвий шлях!


Рідніше за тебе у мене немає людини,
За те, що ти є, я вдячний долі
За материнську опіку,
Любов, терпіння, мир на землі.
В твоє свято, мама, я бажаю щастя,
Удачі, радості, добра,
Щоб обходили всі негоди,
Здоров'я міцного на довгі роки!


Завжди привітна, красива і горда,
Завжди крокуєш ти за життя без праці.
Ти віддана чоловікові, ніжна дружина,
І в серці у нього царішь одна.
Ми з днем народження тебе привітати ради,
Ти наша гордість, щастя і відрада!


Ах мама, мила, ти чудо,
Ти терпиш всі мої примхи,
Ти знаєш всі мої звички
І пам'ятаєш всі мої щеплення,
Знайдеш ти вмить мої черевики,
І в нашому будинку ні пилинки,
На блюдце шматочок пирога
І на вікні завжди квіточку,
З голочки одягнеш тата,
Коту врятуєш хвору лапу,
Не здаси, рада даси, як бути з Машею,
Про що розмовляти з Наташею...
Хочу я всі мрії виконати
І життя твоє наповнити теплом,
Щоб у домі доброта панувала,
Щоб ти посмішки нам дарувала...
Я здається розхвилювався,
Але головне - тобі зізнався,
Як я люблю тебе, рідна
Ти у мене одна така!


Свій День народження відзначає
Найближча, рідна людина.
Той, хто чекає, розуміє, прощає,
Ллють дощі або падає сніг.
Це мама моя дорога,
І тебе я поспішаю привітати.
Ти з роками не стала інша,
Так і я лише тобою дихаю.
Не сумуй, матусю, не треба,
Прикрість тобі не йде.
Кожен рік, як пора зорепаду,
Нехай тобі тільки чудо несе!


Всі вже звикли, мам,
Що ми як подружки.
Носимо джинси на двох,
Схожі один на одного.
З днем народження, моя
Молода матуся.
Ніжна, красива,
Легка, як метелик.





Дорогу маму вітаю
Мама! — серцю ти всього миліше.
Я щиро бажаю здоров'я
Доброї, милої моєї матусі.


Ми бажаємо тобі, кохана,
Дорога мама рідна,
Щоб діти були слухняними,
Роки довгими, і ненудними,
Якщо сльози – сльози радості,
Якщо щастя – то назавжди,
А любов, щоб до самої старості,
Зігрівала твій світ і тебе!


Мамуля, з днем народження,
Тобі ми говоримо,
Як у казці настрої,
Любов'ю обдаруємо,
Твої зморшки милі
Розгладяться нехай враз,
Веселощів світлом бризкають
Лучинки твоїх очей!


Проходять роки безповоротно,
І далеко не всі збуваються мрії.
Але як мені приємно відчувати
Що є на світі моя мама - ти!
І не сумуй, що волосся сивіє,
Ти бережи себе і не хворій,
Адже тому що немає на білому світі,
Мені людини ближче і рідніше!


Зі святом, мила мама!
Стільки води збігло...
Ти, як і раніше, сповна нам
Даруєш любов і тепло.
Нехай і живемо ми окремо,
Хай пролетіли роки,
Пісень твоїх колискових
Нам не забути ніколи.
Часто буває – присниться
Або привидиться раптом:
Гладиш ти нас по віям
Тінню своїх ніжних рук.
Ех, ці безтурботні
Веселки рожевих днів...
Ми досі, наче діти,
Шукаємо підтримки твоєї.
Мислиш мудрішими і ширше,
Нам подаючи приклад,
Найкраща в світі
Матуся, мама, la meare!


Мама, мила в твій День народження
Зібралися за великим ми столом.
І звучать для тебе привітання,
Під келихи з запашним вином.
Ми побажаємо здоров'я тобі
В День народження твій радісний.
І любов'ю своєю охороняємо,
Даруємо тобі ласку і спокій.
Сонцем ти в наших життях сяєш,
Щоб був кожен тобою зігрітий.
І своїми променями зустрічаєш,
Изливаешь любов, немов світло!


Хай молодість залишиться на довгі роки,
І разом з нею будуть любов і доброта!
З отчого порога ти проводила нас,
Ми розлетілися в сторони – але часом
Як ми згадуємо, мамо, тебе,
Сумуючи і сміючись, шкодуючи і люблячи!
З Днем народження, мамо!

Комментариев нет:

Отправить комментарий