воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання на День Народження Мамі

Ти подарувала мені цей
дивний і прекрасний світ...
Спасибі тобі, мамочко!..
Нехай твоє життя буде завжди
яскравим і радісним!


Ніжні добрі руки
Ласкаво взяли букет,
Чудові звуки музики, -
Сьогодні бенкет!
Матуся мила, прости доньку
За рідкісне наше спілкування,
Щастя бажаю, здоров'я та плюс
Сотню таких днів народження!


Спасибі, рідна, за те, що живеш,
Плекаєш, балуєш, нас всіх бережеш.


І в смутку і в радості
Будемо разом ми тобою,
Навіть падаючи від втоми
Ми прийдемо привітати у свято твій!
Хочемо бажати тобі здоров'я,
Щоб в житті не було проблем,
А після сьогоднішнього застілля
Похмілля не було зовсім!


Є взимку день такий,
Дорогий, золотий,
Де скажу, не тая,
Люблю дуже я
Світло твоїх сірих очей,
Звук рідних милих слів,
І курячий твій плов,
І закручений газ!
Чистий купу білизни –
Це – мама моя!
Цілий день прибирати,
Пил за шафою прати,
Спостерігати : «Де місяць?!», -
Це - теж вона!
Подивитися про звірів,
Вигнати всіх «комарей»,
Для волосся бризнути спрей,
Спекти торт мерщій!
Будь завжди весела
Пам'ятай, біди – зола!
Радий, що життя мені дала!
І що ніжною була!!


Мамочко, мила! Всі привітання
Наші, з поклоном, прийми!
Начебто дорослі, на день народження
Знову приходимо дітьми.
Мамочко, мила, життя подарувала ти –
Чим же віддячити?
Вірної любові твоєї з новою силою
Відчуваємо тонку нитку.
Мамочко, мила, наша красуня,
Зрушити келихи пора!
Нехай всі заповітні думи збуваються!
Щастя тобі і добра!


З днем народження, мила
Мамо рідна!
У мене на світі
Ти одна така!
Нехай твоє серце
Бід, тривог не знає!
Щастя буде вічним,
Молодість без краю!


Ти мій самий близький,
Рідний, дорогий чоловік.
Я знаю ти завжди будеш поряд зі мною,
І це кожен день додає мені сил.
Спасибі за ніжність і любов,
Твою теплоту і турботу.
Люба матусю, я люблю тебе!


Матуся! Немає ближче людини
В житті у мене, чому, мамо, ти!
До кінця щоб збувалися століття
Я бажаю всі твої мрії!
Стану мамою – і тоді я зрозумію
Мамою бути – як це тяжко.
Але спасибі й зараз сказати хочу я
за любов твою і за тепло!


Здорова будь! І багато років
Нехай від очей твоїх це нам світить світло!


Матусю, ти завжди прекрасна,
Але в день цього диво-хороша,
Надії старості марні,
Ти будеш вічно молода.


Мамині руки – важливіше всього,
Ближче на світі немає нічого.
Якщо прийдуть, раптом, тяжкі дні,
В мамині руки – щоками прихились.
Ні тягар роботи,
Ні тяжкість «весла»,
Ні біди-турботи
Рук не убавят тепла.
Вони – немов сонце,
Що гріє завжди,
Вони як Земля,
Що завжди молода.
Вони як огорожа
Серця паросткам,
Ціни немає на світі
Цим рукам.
Час рікою швидкої тече –
Цим рукам – не в рахунок.
Дуже щасливий я людина –
Поруч завжди – рук теплих світло!





Дні біжать як вітер без оглядки.
Світить сонце і метуть сніги.
Тільки знаєш, на якому десятці
Ти для нас все також дорога.
Всім потрібна, ніким не замінний,
Любимо дуже-дуже ми тебе
Нехай печалі промайнуть повз
Будь здорова, бережи себе.


Ніжна, добра, нескінченно рідна,
Від тепла твоїх рук всі печалі розтануть,
Поруч з тобою невдач я не знаю,
Тільки з тобою сенс всі дні знаходять.
За те, що ти поруч долю дякую,
І радію, що ти у мене молода.
Всю свою ніжність в цей день я дарую,
І всю любов, велику, без краю.


Таку матусю, як ти,
Хорошим дарують дітям,
Щоб кожен день росли вони
Щасливіше всіх на світі.
Щоб завжди у них в долі
Любов була велика!
Спасибі, матусю, тобі
За те, що ти така!


Матуся мила, вітаю!
І в День народження я оголошую:
Буду слухняним, вихованим дуже,
Вкрай турботливою, якщо захочеш.
Сотня посмішок у послання моєму,
Я вітаю з сяючим днем.
Найкраща мама на світі,
Щаслива будь щасливою на планеті!


Руки золоті цілуємо ми люблячи,
Твій сьогодні свято, вшановуємо тебе,
Будь, мамуль, завжди такий же молодий,
Музики душевної - звонкою струною!


Ненька наша, рідна, кохана,
З днем народження – від дітей,
Жити щасливо побажаємо,
Не сумуй і не хворій!


Я люблю латаття і лілії,
Ніжно-рожеві квіти,
Що прекрасні як острів Сицилія,
Дихає у них світлий світ краси.
Я люблю ромашки і конвалії,
Білосніжні, як снігу.
Немов літо рассыпало райдужно
По зелених лугах перлів.
Я люблю гіацинти і іриси,
Темно-сині пелюстки...
Сліпучі, ніби Сіріус,
Ночі темної густі мазки.
Я люблю півонії і айстри, що
Густо-червоні, як захід.
І в невеликому горщику алебастровому
Солодко пахнуть вони і стоять.
Всі троянди, люпин, акації,
Всі тюльпани, нарциси, лілії!
Під радісний гуркіт овації
Я дарую тобі в цей день!


Коли ти з нами поруч,
Проблем ніби немає -
Ободришь теплим поглядом
І потрібний даси раду.
Турботу людяних
І терплячих рук
Син (дочка) цінує нескінченно,
І обожнює онук.
Ми всі тобі бажаємо
Жити довго, не старіти
І, бадьорість зберігаючи,
Про минуле не жаліти!

Комментариев нет:

Отправить комментарий