среда, 10 августа 2016 г.

Поздоровлення Ангеліні на день народження

привітання Ангеліні з днем народження в віршах

Приємніше серцю немає картини.
Знову бачу променистий погляд.
В твій день народження, Ангеліна,
Як я тебе привітати радий!

Як спритно ти від усіх приховуєш,
Свій темперамент, пустотливий вдачу!
Зовні спокійною лише буваєш,
Таишь в собі пристрастей ти сплав.

Земні радості, як раніше,
Тобі бажаю я любити.
Ти - вісниця, несеш надію,
Що можна і без бід прожити.
Подобається! 55 • Поділитись • Листівка
привітання з днем народження Ангеліні

Я зізнаюся в любові Анжелі-
Красивою самої з дівчат...
Не помічаєш невже,
Як вуха червоні стирчать?!

Як іменин мучуся гульбою,
Як горілку не хочу, котлет?!
Я Хочу залишитися з тобою
Зараз навіки "тет-а-тет"!!!
Подобається! 16 • Поділитись • Листівка
Вірш за назвою Анжеліка.
Ти мені приснилася, Анжеліка
Гуляєш у парку, біля ставка,
Загадкова і багатолика
Витончена. Втім, як завжди.

Ти-досконалість! Я мрію
Тебе обійняти і поцілувати...
Яке солодке блаженство
-тебе улюбленої називати!

Але це сон. Не любиш ти
Мене, богиня краси.
Адже хто я? Камінь біля води,
Який ти подымаешь
В хвилю кидаючи...

Коротка мить у твоїх руках
В моєму воображеньи-роки!
Я щасливий, що вінець природи
Тепла подарував частинку
Мені, каменю. Я дякував
За це богу!..

І раптом будильник став дзвонити!
Але солодкий сон мені не забути...
Подобається! 11 • Поділитись • Листівка
Смс Ангеліні з днем народження.
З Днем народження тебе, Ангеліна,
Не сумуй без причин ніколи,
Будь своєю долею ти кохана,
І удачі у вчинках повна.

Я бажаю тобі чудово
Цей день серед друзів провести,
Від біди назавжди будь вільна
І від горя похмурого ти.
© Подобається! 7 • Поділитись • Листівка
Вітаю тебе, Ангеліна,
З Днем народження гарним твоїм,
Будь завжди незрівнянно красива
Та прекрасна на заздрість іншим.

Хороша чи не тільки собою,
Ти наповни свій внутрішній світ
Досконалою у всьому чистотою –
Суттю обох світил.
© Подобається! 5 • Поділитись • Листівка
Смс Ангеліні з іменинами.
В День іменин нехай, Ангеліна,
Тебе торкнеться благодать,
І не пройде хай щастя мимо
В іншій країні тебе шукати.

Бажаю сил тобі успіху,
Щоб це життя подолати,
Бажаю радості і сміху
І щоб ніколи не хворіти.
© Подобається! 8 • Поділитись • Листівка
По-по-янгольському - добра, ніжна, працьовита.
По-по-янгольському - вірна, скромна і терпляча.
Ти - ангел у плоті, земна Ангеліна.
І той, з ким поруч ти - щасливий чоловік!
Подобається! 8 • Поділитись • Листівка
Тобі чимало ім'ям дано:
Ти ходиш граціозно і легко,
В очах сяє сонце грайливо,
А голос ллється солодко, як вино!
З днем Ангела, ангел Ангеліна!
Подобається! 6 • Поділитись • Листівка
Смс побажання у віршах для Ангеліни.
Я бажаю тобі, Ангеліна,
Бездоганною, як світло, краси,
Щоб кожен пишався чоловік,
Що йому ти посміхаєшся.

Нехай тебе обійдуть стороною
Усі негаразди, що будуть у долі,
Нехай відкрито пишаються тобою
Всі, хто дорогий і близький тобі.
© Нравит
Українська вітальна листівка з днем народження Ангеліні

Комментариев нет:

Отправить комментарий