воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Мамі

Мамі просто побажаємо,
Щоб не знала від дітей
Занепокоєння, ти рідна,
Більше радості тобі!


Вітаю з днем народження,
Мама мила моя!
Якщо не твоє народження,
вірно не було б мене!
Як прекрасно і чудово
Знати, що ти є у мене,
Мама мила, рідна, більше всіх люблю тебе!
Спасибі, дорога,
за все, що мені дала,
що довгими ночами
частенько не спала;
Я щасливий, що на світі,-
Є MAMA, краща
на всій планеті!
Зобов'язуюсь бути хорошим,
Щастя в дім твій приносити,
Квітів букети в день погожий
Радісно тобі дарувати!
Живи завжди і будь коханою,
Будь завжди такою гарною,
Ніжною, милою і рідне,-
Я щасливий з матусею такий!!!


Ти в цей день зовсім інша,
Тобі заздрить весна!
І, зоряним промінчиком граючи,
Стоїш і дивишся у вікна.
Ах, скільки щастя в дні народження,
Всі раді будуть поруч з ним!
Ми даруємо тобі вірш весняний
З букетом сонячним, кольоровим!
І що легше для мами.
І що дорожче цих очей?
Танцюй разом з нами,
Люби! Будь щаслива зараз!


Нехай кожен день красивим стане,
І сонце світить для тебе,
І доброта хай зігріває,
Як зігріваєш ти, люблячи,
І дарує радості сяйво
Весь світ чудовий кольоровий і
Тобі − коханої, милій мамі,
На світі самою дорогою!


З днем народження, посланниця Бога,
Красива мама моя!
Нехай счастливою буде дорога,
У якій, квартира твоя!
Світить сонце, і падають зорі,
Ангел вірний від бід збереже,
Діти Вас запрошують в гнізда
І життя здорова вирує!


Нехай життя твоє стане повніше,
І з кожним днем ти будь мудрей.
Нехай довго молодість не в'яне,
А життя проходить веселіше.


Робота, ласка і хвилювання,
Занепокоєння в дитинстві за мене,
У тебе сьогодні День народження,
Улюблена мама моя!
Зараз я далеко від дому,
Ми рідше бачимося з тобою,
Лише тільки в трубці телефону
Можу почути твій голос!
В твоє свято я хочу сказати,
Щоб залишалася ти красивою,
Здоров'я, щастя побажати
За всі за все тобі дякую!!!


Подивися на відображення
У сонячній воді.
Це що там за рух?
Це свято, день народження,
Він прийшов до тебе!
Це життя насолода
Та веселий сміх.
Це сонця промінь весняний
І пориви нетерпіння!
Це - не для всіх!
Життя проходить по спіралі
І весь час вгору.
В гості ми покликали друзів,
Сміх прийде, коли не чекали,
І накриє всіх!


Матуся моя рідна
Стільки хочеться сказати
Стільки теплоти...як шаллю
Я хочу тебе обійняти.
Твоє серце - воно чутливо
відчуває мене скрізь
Ти як компас для надії
На моїй ти стороні.
Ти мене зрозумієш з півслова
І рада завжди готова,
Забуваю всі образи
В життя лечу я без кайданів.
Ти мене завжди підтримаєш
ти - завжди моя земля.
ти - завжди моя планета
А Гагарін - це я.
Погляд рідна твоя посмішка
І статечний стан в роках
нехай не знають про тиск
що з погодою не в ладах..
Ти як гавань або місце
де затишно затаясь,
Я так солодко буду слухати
споглядати тебе сміючись.
Ти почнеш розповідь як було
і про молодість свою...
я не забула деталі
хочеш я зараз заспіваю.
Знаю любиш мене слухати
Я співаю лише для тебе
Від народних тих розспівів
вся душа в цвіту твоя.
Мама я тобі бажаю
бути завжди такий моєї!
Багато щастя та здоров'я
Ніколи ти не старей!


Мама, з днем народження, мила моя!
Тут твої рідні, вся твоя сім'я!
Щедро даруєш, мама, світло душі своєї,
Тому так багато у тебе друзів!
Ми бажаємо довго і щасливо жити!
Нам у нелегкій життя сонечком світити!
Нехай пройдуть негаразди, біди стороною!
З днем народження, мамо! Ми завжди з тобою!


Будь завжди поруч,
Мамо, зі мною:
Ласкавим поглядом,
Серцем, душею,
Світлою посмішкою
Нового дня.
В цій листівці –
Ніжність моя!





З днем народження, мамо!
Цілую твої руки.
Ніколи вони не знали
Неробства і нудьги.
Нехай бог подарує здоров'я,
Онуки нехай подарують радість.
Довго-довго нехай тебе
Стороною обходить старість.


Всі Дороги мої — твої дороги,
І усе, що прожив, — це життя твоє,
І лише твої все життя писав я рядка.
Негаразди все забудь, як гіркий сон,
І низький, до землі, прийми уклін!


Сьогодні мамин ювілей,
Поспішаємо привітати мерщій,
Щоб в цей день, відкривши очі,
Блиснула радості сльоза!
Щоб в житті минулих днів
Вантаж здавався легкою пеленою,
Був світлим і прекрасним шлях,
А діти поруч – ми з тобою!


Моя птах-привітання
Принесе і день весняний,
Щоб маму з днем народження
Я міг привітати!
Нехай летить по белу світла
Цей вірш і пісня ця,
Щоб було більше світла,
радісних доріг.


Твоїх Рук відчуваю тепло.
Лише одна ти мене розумієш,
Лише з тобою мені одною світло.
Немає тебе в цілому світі дорожче,
Немає тебе в цілому світі ріднею.
Нехай тобі добрий ангел допоможе,
У круговерті загадкових днів.


Мамо, я в День народження твій
Каюся в тому, в чому винен безмірно.
Не дружив я часто з головою
І тобі марно псував нерви.
Я виправлюся, мама, бачить Бог!
Перестану я палити в ліжку,
Буду регулярно їсти сир
І дзвонити тобі п'ять разів на тиждень!


Скільки в світі є найбільш красивих квітів,
В небі ясних сонячних промінців,
Скільки, матуся, ніжних і ласкавих слів
Для тебе в цей день прекрасний!
Ти одна усіх добрішими, миліший і ніжніше,
Так тепло мені, рідна, з тобою!
Тільки самих щасливих і радісних днів
Я тобі побажаю з любов'ю!


Не можу я байдуже
В день цей святковий мовчати.
Я буваю неслухняним,
І вмію засмучувати,
Тільки з цієї миті
Я так більше не туплю!
Мама, сонце, з днем народження!
Мама, я тебе люблю!


Цілуємо Твої руки, дорога,
Зморшки і сиве пасмо волосся
І низько просимо у Тебе прощення
За біль і смуток, що кожен підніс.
Живи довше, чоловік коханий,
Та головне, звичайно, не болів.
Повір, що Ти потрібна на світі
Для чоловіка, всієї рідні і нас, дітей.
Сказати «спасибі» — це мало,
Ми всі в боргу перед Тобою.
Дай Бот тобі здоров'я, мамо, —
Желанье всій родії великий.
Твоє тепло. Твоє добро,
Завжди воно нас оточує.
І стане на душі світло,
Коли Твій свято настає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий