воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сина у віршах

Мій син – підтримка і опора,
Ти став дорослим, ти сильним став!
Працюй завжди ти до упору,
Щоб багато в житті досягав.
Ще бажаю в день народження
Любові, удачі і добра,
Доброго лише настрою.
В душі – весняного тепла!




З днем народження, синку,
Будь здоровий і щасливий,
У житті з Богом іди
По дорозі прямій,
Не статут, не ропща,
Від печалей не плачу,
І завжди повертаючись
Щасливим додому.




Сьогодні день народження сина.
Хочу від усього серця побажати,
Щоб завжди вистачало сил
Справи успішно завершувати,
Щоб твоя кар'єра вдалася,
І щастя ти пізнав цілком,
Щоб було радості без міри,
Щоб жила, як у найкращому сні!




День народження твій настав
Ти на рік старше став.
Що ж, ми з цим вітаємо
І від усієї душі бажаємо:
В житті щоб знайшов себе,
Тобто справу року
У цій справі став профі
І від справи не нудьгував.
Щоб здоров'я міцним стало,
Все погане вдалину спливло.
Піднімай імунітет
Без нього здоров'я немає.
Будь, рідна, щасливим ти,
Виконувалися щоб мрії.
Щоб задуми стали дійсністю
Всі проблеми щоб пропали.
Все щоб було добре
І все давалося легко.
За твоє здоров'я ми
Вип'ємо чарочки по три.




Щасливий шлях, синку! Не на порозі
Дають чоловікам, ціну, А в дорозі.
Хочу, щоб ти завжди цінував гонь,
Як цінує подорожній лахміття холодному.
Хочу, щоб бережливо на долоню
Брав хліб, як може брати його голодний.
Хочу, щоб димом над в'язкою дров,
І теплим хлібом, медовим запахом
Тобі був вічно доріг отчий дах,
Наче ти ось-ось повернувся до будинку.




Синку, ти старше став на рік,
Сильніше, більше став...
Нехай у всьому тобі щастить
Чого б не забажав!
Нехай тече рікою життя
Спокійно і легко.
За весла міцно ти тримайся,
Будь славним рибаком.
А хочеш, машиністом будь,
Вченим чи лікарем...
Але тільки, нас ти не забудь,
Своїх рідних, свій дім.




Якщо вірити в те, що все можливо,
То будь-які мрії можуть збутися.
Вибирай, синку, друзів надійних,
На яких можна покластися!
Сміливо став перед собою завдання
І зумій до них відшукати рішення,
Допомагає нехай тобі удача
На шляху до успіхів, досягнень!




Від дощу ти не ховайся під дурним парасолькою,
Треба – грудьми йди проти бурі на вал,
Ну, а запитають тебе, мовляв, навіщо і чому -
Ти не каменем сидів, адже ти Жив і Шукав!
Нехай, синку, справедливої буде рука,
Слухай своє серце серед спеки і заметілі,
Щастя в житті не взяти ні вогнем, ні мечем,
Шлях добра лише до нього, ти по правді живи!




День народження - особлива дата,
Це свято ні з чим не порівняти,
І чарівник придумав колись
Іменинникові радість дарувати.
Нехай Твоє обличчя щастям сяє,
Розквітають в усмішці очі,
З днем народження, синку, вітаємо
І удачі бажаємо завжди.




Синку, тебе я вітаю,
Для щастя ти на світ народився!
Любові і радості бажаю,
У всіх справах щоб був сильний!




Синку, ти в світі самий кращий!
Сьогодні, як і колись,
Живу, мій улюблений, в надії,
Що будеш ти слухатися маму!
І це скажу тобі я,
В твої наївно казки вірячи,
Через століття, через роки,
Та й, напевно, завжди?
Одним пещу душу я:
Коли старенькою стану милою,
Моє прекрасне дитя
Мій самотній побут сумовитий
Прикрасить радісним явищем
І онуків чисельність зросте.
І буде щасливий увесь народ
Твоїх нащадків появи!
Ти дивував друзів завжди,
Коли свою любов і ніжність,
Дарував рідним! І почуттів безкрайність
Ти викликаєш у мене!
І я благаю, тебе кохаючи,
У пресвятої діви участья:
О, нехай вона дарує щастя,
Друзів чудових і в нагороду
Надійну подругу поруч!







Синочку, з днем народження!
Нехай збудуться мрії,
І в житті виходить
Все, як хочеш ти!
Здоров'я і удачі, і безліч друзів,
І дівчину кохану – ту, що всіх миліше.
Щоб очі світилися
Від щастя і любові,
Нехай наповнить радістю
Доля всі твої дні.




Ти найкращий син, пишаюся тобою:
Надійний, розумний, діловий.
До великих перемог нехай доля
Веде улюбленця – тебе!




Ти в океани слави лети на вітрилах,
Лихим стань капітаном, ти подолай страх,
І зміниш вутла ялик на білий пароплав,
Адже той, хто не ризикує, не п'є шампанське!
Пливи, синку, по життю з хорошим кораблем,
Крізь бурі і тумани ми острова знайдемо!
Найчистіші лагуни і перлів поля,
Обітованої стане та нова земля!




Ти нам дуже дорогий, милий наш синок,
Частіше з'являйся на рідний поріг,
Нам твоє народження – самий світлий день,
Будь здоровий і щасливий, бережи, Господи, дітей!




Бажаємо ми синові здоров'я і сили,
Щоб цих дарів років на сотню вистачило.
А якщо, на щастя, їх вистачить на 200,
Ми б хотіли прожити з Тобою разом.
Попутником в житті удача хай буде,
А також посмішки і славні люди.




Синку! Не багато років, а ніби вчора,
Дзвонив своїм друзям я з ночі до ранку.
І мені кричали в трубку: старина,
Тепер твоя сім'я – повна!
В твій день народження, хочу сказати тобі:
Всі мужику по силам, по плечу,
Коли він терплячий. Так будь сему слухняний,
Як нотний стан скрипкового ключа!




Будь шляхетний, як орел,
Щасливий і на справу скор.
Нехай життя шлях твій буде рівною,
А відчуття щастя буде повним.
Намагайся досягти висот вершин,
А ми пишаємося тобою, сину!




Нехай тебе, синочку,
Розваги чекають,
Будь щасливим дуже,
І веселим будь!
Все, про що мрієш,
Нехай станеться,
Все, що загадаєш,
Свято принесе!




Як справи, малюк мій, і привіт, синку,
Свято дня народження котить на поріг,
Нехай грає скрипка, з нею соловей,
Щоб цвіла усмішка на обличчях у цей день!

Комментариев нет:

Отправить комментарий