воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Одному з Днем Народження

Долі за те я вдячний,
Що подарувала мені одного.
Адже ти не просто славний хлопець -
Ти мені як брат, куди ж ріднею!
Я в День Народження бажаю
Здоров'я, бадьорості, всіх благ!
І нехай завжди тобі вистачає
Любові, турботи і тепла!
Йди впевнено до перемоги,
Коли так важливо перемогти!
Але знай: з будь-якого краю світла
На допомогу я зможу прийти!


Я тобі побажаю щастя,
Без тривог і розлук,
тільки
Якщо будеш стояти біля краю,
Ми з тобою, озирнись -
Нас скільки!
Я тобі побажаю час, -
Для тебе нехай воно!
Може,
Треба буде нести тягар,
Ми з тобою, значить все -
Зможемо!
Я тобі побажаю віри,
Тієї єдиної, що є
У Бога.
Я прошу, але і в нас вір ти
Для друзів адже одна
Дорога!


Ще, звичайно, дуже рано
Свій день народження перестати любити,
І якось навіть дуже дивно -
Втративши інтерес, на світі жити...
Все це віку капризи:
Вони, природно, пройдуть...
Долі щасливі сюрпризи
Нас обов'язково знайдуть!


Друг люб'язний, з днем народження!
Для тебе все:
Подарунки, тости, привітання,
Компліменти і кіно!
Будь щасливий ти за життя
Гордо ти крокуй вперед,
Щоб все йшло як треба,
А не задом наперед.
Нехай фортуна буде поруч,
І любов тебе знайде!


Нас з тобою чоловіча дружба
Міцно пов'язала на роки,
І ти знаєш, якщо щось потрібно,
Я готовий прийти до тебе завжди.
Нас з тобою доля перевірила в негоду -
Коли круг рятувальний зуміли розділити,
Голови нам не запаморочило грошове щастя -
Дружбу нашу ми зуміли зберегти.
Ось за цю просту філософію
Пропоную випити міцного вина -
Щоб життя не прожити марно
Дружба справжня дана...


У друга день народження,
Бажаю досягнення
Всіх життєвих цілей тобі,
Нехай все вийде в долі!
І від себе додам трохи,
Вже ти за то вибачай,
Любові великої і пристрасної,
Чудесної і прекрасною,
Нехай захоплює, дивує
І надихає на вчинки.





Друже мій, ми багато чого побачили.
І в дорогах кривих долі
Ще ближче один одному стали,
Ще преданней стали ми.
Буду поруч завжди, мій близький,
Мій хороший, рідний чоловік.
Сміх твій радісний і іскристий
В моєму серці живе навіки.


Дорогий приятель мій!
Багато років вже з тобою
Ми знайомі. І зараз,
В цей день і в цю годину,
Вітаю я тебе
З Днем народження, від себе
Я бажаю бути сильним,
І свою сім'ю любити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий