воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі СМС Поздоровлення у віршах Другові

Для одного слів не шкода теплих,
Тобі що хочеш, подарую,
Сибірського тобі здоров'я,
Тебе я щиро люблю!


Будь живий і щасливий ти, мій друг,
Відкинь печалі й сомненья,
Тобі нехай світить сонця коло,
Талант розкриється в цветеньи!


За одного випити - справа свято,
Нехай збудуться твої мрії,
Щоб не поспішав, не помилявся,
А тішився, жив, любив!


Дружбан ! Тримай кишеню по ширше...
Братан ! Всі гроші в нашому світі
Тобі в кишеню, нехай здригнеться його шерсть !
Спасибі друже, що ти на світі є !


Ти добрий, милий, чуйний друг,
Ти замінив мені 100 подруг.
Прийми мої ти привітання,
(Ім'я), милий, з днем народження!


Друже, прийми ти привітання,
Живи ти просто і дихай,
Лови щасливі миті,
І роби відпочинок для душі!


Ми не згадаємо про те, скільки прожито років,
Будемо пам'ятати лише роки ми щастя,
Тут від мудрості може лише один відповідь,
Нехай прийдуть ласка, віра, участь!


Привітати друга - це свято,
Щоб по кайфу життя була,
Були з зеленими кишені,
І ласка жіноча була!


З тобою хоч в гори іль хоч у бій,
Мені немає надійніше одного,
Ти був і є відважний ковбой,
Нехай буде вірним кінь, прекрасною подруга!


З друзями радість здається подвійно,
З тобою і горе - тільки наполовину,
Прекрасний світ, скажу, мій друже, тобі,
Коли такі захищають спину.





Ти себе присвятив людям,
Тобі друзі всі вдячні,
Завжди по совісті ти жив,
Долі щасливої побажаємо!


Нехай у день твого народження
Тепло рідних тебе зігріє.
А з ним не страшно нічого,
Хоч сніг летить, хоч вітер віє!

Комментариев нет:

Отправить комментарий