воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Мамі у віршах

Хлопотунье, матусі моєї
Подарую в її прекрасний ювілей
Оберемки найпрекрасніших квітів,
І багато ніжних і теплих слів.
Живи, рідна, ніколи не болів,
Зустрічай не раз ще свій ювілей.
Хай світяться щастям твої очі,
І несуться геть грім і блискавиця.


Нехай у цей святковий деньок
Для тебе сильніше сонце гріє,
І всі печалі за поріг
Нехай віднесе попутний вітер.


"Коротке привітання мамі на день народження"


Горить у віконці світло завжди,
Ти дітям сонце, радість,
Господь хай сили тобі дасть,
В душі щоб був порядок!


Мій вірш пронизаний світлом.
Ах, він - прекрасній дамі!
Мрія і свіжий вітер -
Єдина мама!


Народити дітей – велике щастя,
А виховання – праця великий!
Ти ділиш радості, напасті...
Вболіваєш за нього душею!
У нашої мами вийшло
Народити і доньку, й синка.
І мама тихо розчинилася
У турботах дитячих назавжди.
Ми стали дорослими, неначе,
Але постійно крізь року
За нами дивляться невідступно
Улюбленої матусі очі.
Ти словом, справою допомагаєш.
За життя просто ти летиш.
Ми за тобою не встигаємо,
З нас будь-ти затмишь!
Спасибі, матусю рідна,
Що життя нам вчасно дала,
Що ось такими виховала,
Всі сили, душу віддала.
Бажаємо ми тобі здоров'я –
З роками міцніша буде нехай!
Зігріта будеш ти любов'ю,
Адже не одна ти продовжуєш шлях.
А ми будемо намагатися сильно
Дарувати і радість, і тепло!
Як складеться, там буде видно...
Ми будемо щасливі всьому на зло!!!


Ніжні добрі руки
Ласкаво взяли букет,
Чудові звуки музики, -
Сьогодні бенкет!
Матуся мила, прости доньку
За рідкісне наше общенье,
Щастя бажаю, здоров'я та плюс
Сотню таких днів народження!


Немає в нашому житті нічого дорожчого,
Чим мамина турбота і любов,
Твоя підтримка сил може додати,
А ніжність зігріває серце знов!
Однією своєю посмішкою допомагаєш,
З нею кожен день стає світліше,
Нехай, мамо, все те, про що мрієш,
Приносить життя в подарунок мерщій!


Мама, вітаю з Днем народження,
Бадьорості і сонячного настрою.
Щоб смуток зморшок не додавала,
Ти з посмішкою кожен день зустрічала.
Щастя, радості бажаю
В День народження.
Якщо засмутив коли –
Прошу тепер прощення.


Ти живеш, випромінюючи тепло нам,
Онуків зігріваючи і дітей.
Ти все вмієш, дорога,
Так прожити довше ти зумій!


Мамочка, вітаю з почуттям,
Молодше ти з року в рік!
За щастя, адже жити мистецтво,
Удача хай тебе знайде!


У нашій маленькій квартирі
Більше щастя, вітру, світу!
Труби вранці затрублять:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
За вікном літають птахи.
Чи, може, це сниться?
Сон діється чи дійсність?
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
Вздовж вулиць трамваї
І зелена трава, і -
Після зливи жменю опеньків.
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!
Це я прийшла з квітами
До найкращої моїй мамі,
Це я кричу, люблячи:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ!


Все, що я знаю, вмію, люблю
Ти мені прищепила і ти навчила.
Я нічого-нічого не забула.
Просто скажу тобі: «Дякую».
Знаю, що так багато навколо суєти.
Тільки спокій в кожному русі.
І лише в очах або в їх відображенні
Видно, за нас як ти хвилюєшся.
Мама, рідна, завжди будь здорова.
Щасливо дні проводь і року.
Дякую тобі знову і знову
За те, що життя мені дала назавжди.
Добробуту, миру, любові
У завтрашньому дні побажаю тобі.
Час подумати і про себе
Ось і настав. Лише в щасті живи!





Ти завжди, як з обкладинки,
Як тобі вдається?
Не сидиш на дієті,
А сяєш, як сонце.
Захоплююся тобою,
Молодою і красивою.
З днем народження, матусю,
Будь здоровою і щасливою!


Ти зігрієш привітним словом,
Скільки ніжності даруєш, тепла!
Я хочу, щоб завжди ти веселою
І такою ж гарною була!
Настрою бажаю прекрасного,
Тільки світлих і радісних днів –
Милою, доброю, чудовою і лагідною,
Чудовій мамі моїй!


Мила мама, як я тебе люблю!
Великий букет квітів тобі дарую!
Ти мені не тільки мама, ти – моя подруга,
З тобою ми не можемо жити одне без одного!
Нехай у тебе все буде добре,
Не раз поділимося секретами ще,
Бажаю бути коханою,
Красивою, доброю, милою мамою!


Мама, в цей світлий день
Прийми від нас подарунки!
Звичайно не зможемо подарувати
Елітної іномарки,
Але разом з кожним сувеніром,
Тепло сердець ми віддаємо.
Завжди будь самою щасливою,
Тоді таким буде весь будинок!


Для нашої улюбленої мами,
Найдобрішого, дорогий,
Нехай звучить улюблений танець,
З неба щастя зоряний рій!


Ти в цей день зовсім інша,
Тобі заздрить весна!
І, зоряним промінчиком граючи,
Стоїш і дивишся у вікна.
Ах, скільки щастя в дні народження,
Всі раді будуть поруч з ним!
Ми даруємо тобі вірш весняний
З букетом сонячним, кольоровим!
І що легше для мами.
І що дорожче цих очей?
Танцюй разом з нами,
Люби! Будь щаслива зараз!


Сама ніжна і чесна,
Найяскравіша і солодка,
Сама безтурботна,
Найбільш незрозуміла.
В сніг і мороз зігріє.
Сльози і дощ осущит.
У спеку оточить прохолодою.
Гніву пожежа затушит.
Якщо пішла повернеться.
Все прийме як є і пробачить.
Вщент розіб'ється.
Феніксом злетить у височінь.
Сама вірна і міцна,
Справжня!
Наша Любов з тобою -
Мама, мамочка, мамуся!
Бажаю щастя, бажаю доброти,
Бажаю бути прекрасніше, ніж раніше!
Бажаю бути коханою і любити,-
Гарно, щиро і ніжно!!!


Цей день усіх інших днів важливіше,
Цим днем я дуже дорожу;
Донька, як відомо, всіх ніжніше,
Тому я з ніжністю скажу,
Що росту, і теж буду мамою,
Але запам'ятаю до останніх днів
Цей день народження – кращої самої
День народження моєї матусі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий