воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Кращого Друга з Днем Народження

Мій друг схожий на супермена,
Але не плащем і не трико.
Принцесу він врятує з полону,
Якщо полон недалеко.
І з драконами битиметься
Без докору і сумніви!
Будь здоровий! Рости! Не кашляй!
Вітаю з Днем Народження!


У житті потрібен кращий друг - це аксіома,
Ти, друже, краще всіх, серед усіх знайомих!
Привітання і уклін в цей день веселий,
Щоб сповнений був твій стіл баликів, икорок!


Нас з тобою чоловіча дружба
Міцно пов'язала на роки,
І ти знаєш, якщо щось потрібно,
Я готовий прийти до тебе завжди.
Нас з тобою доля перевірила в негоду -
Коли круг рятувальний зуміли розділити,
Голови нам не запаморочило грошове щастя -
Дружбу нашу ми зуміли зберегти.
Ось за цю просту філософію
Пропоную випити міцного вина -
Щоб життя не прожити марно
Дружба справжня дана...


З Днем Народження, милий друже!
Щасливий я тебе привітати!
Разом ми з тобою не раптом,
Разом ми з тобою недарма!
Нас з тобою звела доля
На року не понарошку.
В горі, В радості з тобою
Разом ми завжди і крапка!
Будь здоровий і не хворів,
Ніколи не сумуй!


Рука до руки, плечем до плеча,
Тебе привітати я хочу,
Мій найкращий друг, соратник, брат,
Тебе привітати дуже радий.
Прекрасний хлопець, чоловік,
Бажаю жити тобі без бід,
З шикарним тілом і душею,
Бажаю, щоб все було добре.
Успіхів, щастя і терпіння,
Бажаю в свято дня народження.


Один мій найкращий,
З днем народження!
Я тебе привітати радий, -
Разом ми з тобою по життю,
Ти ж мені майже як брат!
Побажаю я здоров'я,
Радості і довгих років,
Знайти дружину-красуню
І жити зовсім без бід!
А ще тобі на додачу
Побажаю дачу у моря!





Мій найкращий друг, відкрий секрет,
Як бути прекрасним стільки років,
Завжди, скрізь встигнути допомогти,
І щастя торбу приволокти.
Як бути, коли любов дістала,
І хочеться почати спочатку,
Перед дзеркалом знову постати,
І відображення не дізнатися.
Чого хотів, вже домігся,
Не баламутив і не лінувався,
Долав перешкоди,
І ідеалом поставав.
Бажаю свято свій зазначити,
При сонячному, чудесному світі,
Себе для дівчат відкрити,
І серцем полюбити душу.


Справжня дружба буває
Безмежною і чистої завжди!
Я тебе, кращий друг, вітаю,
Нехай удача веде крізь роки!
Нашу міцну чоловічу дружбу
Збережемо, я сподіваюся, з тобою!
Будемо славити ми таку дружбу
В цей день - день народження твій!

Комментариев нет:

Отправить комментарий