воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші Другу на День Народження

Ми разом і воду пройшли, і вогонь,
І напасті мідних труб!
Ми з'їли пуд солі удвох з тобою,
Спасибі за все, друже!
Чоловікам не потрібно красивих фраз,
Витонченості виразів.
Тобі я просто скажу зараз:
«Друже мій, з днем народження!»


Мій найкращий друг!
Серед буднів, суєти
Ти свято світлий,
Втілення мрії.
Тобі так багато
Від народження дано!
Мене ти підкорив
Давним - давно,
Так підкори ще
Долю! І нехай вона,
Твоїм увагою
Безмірно задоволена,
Тобі подарує радість,
Блиск перемог,
Любов і щастя світло
На багато років!


З Днем Народження, друже!
Ми пройшли вогонь і воду,
Тисячі бід, перешкод тищі,
Не зломили нас негаразди!
Нам моря все по коліно
І не страшний жар згарищ.
Будь же щасливий, друже мій вірний!
Дружбою ми сильні, товаришу!


З днем народження вітаю,
Сьогодні одного дорогого,
Бажаю бути завжди щасливим,
Радісним, чарівним,
Від подруги привітання,
Ти сьогодні прийми,
Про друзів, рідних і близьких,
Ніколи не забувай,
Хай посміхається удача,
Тобі скрізь, завжди, у всьому,
А я сердечно вітаю
Тебе з цим світлим днем!


Милий друже, прокинься!
Посміхнись Новому дню!
День то ж не простий,
День народження твій!
Зараз зберуться друзі
Нудьгувати тобі буде не можна,
Буде веселощі горою,
Все в честь тебе, дорогий!


Ми всі дружимо давно, ще зі школи.
Я знаю, ти завжди зрозумієш приколи,
Оскільки заводний ти, дотепний,
Веселий, непосидючий і галасливий!
У твій День народження всім буває класно,
І розумієш ти хлопців чудово!
Бажаю, друже, тобі не бути змінені,
І самим кльовим хлопцем залишатися.





Тобою пишаємося ми іншому!
Ти багато чого досяг сам!
І вітаючи нашим колом,
Ми скажемо: «Слава богу!»
Як здорово, що всі ми разом!
Як весело тут за столом!
Заздоровну тобі ми пісню
Сьогодні хором припоєм!


Мій друг! Нас наша дружба загартувала,
І багато випробувань ми пройшли,
Доля нас то тіпала, то любила,
Але нашу дружбу через роки пронесли!
Тепер, в твій ювілей. Тобі бажаю
Терпіння, сили, радості, любові –
Вони тобі потрібні, вже я то знаю,
Рідний мій, повним життям ти живи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий