воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Давньому Другові з Днем Народження

Чоловіча дружба міцно нас зв'язала,
Ми один без одного дня не проживемо.
І якщо тобі в житті буде важко,
Прикритися зможеш ти моїм плечем!
Я за тебе готовий у вогонь і в воду,
Адже ти мій друг - до тебе вже лечу!
Адже у тебе сьогодні День народження!
І потиснути руку я тебе хочу!


Ти справжній друг.
Мені пощастило знайти тебе.
Нехай у цілому світі, що навколо,
Тебе оточить доброта.
Бажаю довгого шляху.
Щасливого життя і тепла.
В любові і радості живи.
Друже, з днем народження тебе!


Не буде краще одного, ніж
Ти, мій кореш, старий!
Привітаю, не вважай за лестощі,
І вмажем за «нектару»!


Вітаємо для початку,
Але, повірте, суть не в тому,
З іншому бути не потрібен привід,
Просто так до тебе йдемо!
І не треба проставлятися,
Всі несемо з собою, брат,
Будь друг наш, завжди здоровим,
То найголовніше всіх нагород!


Я дорожу мужскою дружбою,
І більше нічого не треба,
Завжди допоможеш, завжди поруч,
І більше нічого не треба.
З днем народження тебе привітаю,
І більше, ніж інші побажаю,
Бути сильним духом і любити,
І на проблеми все класти.


Скільки років вже нашій дружбі
І не згадаю я зараз,
На твій сотий день народження
Ми гульнемо, як у цей час.
І нехай дата не багата
І не зовсім кругла,
Побажати хочу від серця
Життя довге, без проблем.
Одного друг завжди бажає,
Міцної дружби на віки.
Щоб жіночого побільше
Було поруч квітника.
Щоб сусіди не заважали
Відпочивати, коли хотів,
А кошель завжди від грошей
Оглушливо хрустів!





Бажаю я того, чого й сам хочу,
Щоб гори та вершини були по плечу,
Щоб ріки, океани падали в низи,
І щоб твій оклад збільшився в рази.
Щоб зранку ти вставав і кави брав,
І на своїх улюблених рот не відкривав,
Сьогодні наче в школі усядемся удвох,
І разом твою днюху прикольно проведемо.


Хочу, щоб життя твоя, як радіація світилася,
І ти всіх щастям і любов'ю опромінював,
Щоб гордість до розуміння прагнула,
Щоб добрих і рідних людей зустрічав.
Щоб на роботі, як за шкільною партою,
Ти сидів як шкільний балагур,
Начальник радував великою зарплатою,
І щоб ти гроші ніс додому, а не програв.

Комментариев нет:

Отправить комментарий