воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сина у віршах

Сьогодні світле свято,
Ти в цей день народився, синку!
Будь же здоровий ти, веселий, щасливий,
Щоб бідам всім поставив блок!




Ти став дорослим,
І ми тобою пишаємося!
Ти втілив у собі
Сімейні риси:
Веселий, енергійний
І умілий,
Серед слабких - добрий,
Серед сильних - сміливий.
І ми хочемо,
Щоб життя твоя була
Чиста, світла,
Врятована від зла,
І щоб відрізняли
Серед всіх
Тебе удача,
Щастя та успіх!




Мій милий, коханий, гарний синочок!
Сьогодні тебе вітаю!
Сьогодні забуті машинки, ведмедики –
Сюрпризи чекають тебе!
Хочу побажати, щоб ти ріс щогодини,
Щоб часто траплялися з тобою дива,
Вчитися на «відмінно» щоб було не лінь,
Здоровим, щасливим, щоб був кожен день!




Настав час правити Близнюкам,
Даруючи своє сяйво ювіляру!
Візьми, синку, від мами і батька
Привітання під святкову чару.
Підсумки перших (20ти, 30ті ...) п'яти
Значні, вагомі, очевидні:
Ти не помилився у виборі шляху,
Маєш досвіду солідний багаж;
Хочемо, щоб і другі (20ть, 30ть ...) п'ять
Тобі впевненість перемоги приносили,
Щоб генеральськими погонами сяяти
Зумів на гордість нам, дружині і сину.
Щоб втілив всі свої задуми,
Зміцнював авторитет і розуміння.
Частіше будинку був в колі сім'ї,
І балував її своєю увагою.
Нехай сузір'я далеких Близнюків
Береже тебе, як вірний оберіг,
Завжди бути допомагаючи зразком
Для близьких, для друзів і для колег.




Ти мені опора, продовження роду,
Синку, та буде піснею шлях по життю твій,
Тільки ти почав сходження на гору,
Багато вершини ми візьмемо з тобою!




Сину мій, ми любимо тебе дуже,
Народжений ти для слави і перемог,
Щоб на ногах стояв ти міцно,
Шолом ми батьківський тобі привіт!




Дякую всім, що в гості прийшли,
Всім дякую, що знайшли час.
Проходьте, сідайте за стіл все.
І один одному скоріше посміхніться.
А поки що ми готуємо спиртне,
Це справа, звичайно, святе.
Розмовами ви розважтеся,
Іль займіться іншими справами.
Все готово, розлите вино
Ми момент цей чекали давно
Іменинник, будь ласка, встань,
І червоніти за столом перестань.
Ми батькам слово дамо,
Ну а самі, поки що помовчимо.
У них є, що сказати дитині,
І звичайно ж, що побажати.




Бережи, синку, своє здоров'я
Будь сміливим, войовничим, лицарем моря
Злого звіра по імені горі,
Ти обійди за щастя прибоям!
Бажаю тобі принцесу з казки,
Не забувати і батьків ласку,
Іти з життя з піднятою головою -
Синок же, знай: я завжди пишаюся тобою!




Хочу сьогодні, почуття не тая,
Тебе привітати з (вік) річницею
І висловити впевненість, що я
Зуміла виростити і виховати чоловіка!
Щоб ти знайшов себе і вибрав шлях,
Яким до кінця йти згоден,
Працьовитий і вірний обов'язку будь,
Відкритий душею і помислами ясний.
Здійснюй заповітні мрії,
Включаючи і розкішну «Субару»,
Даруй і компліменти, і квіти
Єдиною, кого вважаєш парою.
Сподіваюся, що залишишся завжди
Ти найкращим сином, онуком, братом.
Хай будуть щедрими прийдешні роки
На щастя бути здоровим і багатим.




З днем народження, синку мій,
Моє щастя в тому, що ти зі мною.
Я бажаю тобі лише добра,
Знай, що ніколи не ображу.
Ти по життю з радістю йди,
І не ошибайся на шляху.
Хай здоров'я міцним буде надалі,
Зможеш всі шляхи подолати!




Крокуй, синку, тільки в гору,
Будь сміливий, сміливий,
І краще побудь голодним,
Щоб бруд не їв!
І нехай не вичерпаються
Сили в дорозі твої,
Весь жар ти візьми у сонця,
А сіль у землі!




Народження сина - вагома причина,
Привітати, випити не один келих,
Щоб став би справжнім ти чоловіком,
Впевнено по життю ти крокував!




Десятикратно сили множь,
Їж більше каш і вітамінів,
Хто слабкий і малий, того не чіпай,
Не забувай, що ти – чоловік.
Будь акуратний і чемний,
Розумом блещи і будь здоровим,
І книги головні прочитай,
Щоб дивитися на світ з любов'ю.







Мій синку, ти вже не хлопчисько,
Подорослішав, порозумнішав, змужнів.
Для мене ти, як колись, синочок –
Для інших ти людиною став.
Я хочу побажати в день народження
Досягати цілей твоїх,
Продовжувати викликати захоплення,
У друзів і подружок своїх!




Син, ти став чоловіком,
Дорослий, сильний і великий,
Щоб дорога життя довгою,
І удача – день і ніч!




Ти народився - це свято,
Немає світліше, краще дня!
Ти трішечки пустун,
Але зовсім не бешкетник.
Добре, що ми рідня!
Добре, що ми з тобою!
Разом - горе не біда!
Це почуття, дорогий мій,
Буде з нами назавжди.
А часом і слів не треба.
В добрий день і в добрий час
Ти народився. Дуже раді.
Що народився ти в нас.




Отримуй, улюблений наш синочок,
Наш герой мрій, яскравих снів,
Ти від нас у тому тості пару рядків
Привітань-побажань слів!
Ми тебе у великій любові зачали,
Ти народився – розов, слабкий і малий...
Серед ночі гріли і качали,
Ось, підріс – великим і сильним став!
До нас завжди з любов'ю, з повагою –
Старшим, молодець, завжди шана...
П'ємо, бажаючи тобі в день народження
Благ земних, але не всі!
А головне: без вишукувань-затій –
Любові взаємної і таких, як ти, дітей!!!




Як багато для чоловіка означає син!
Як хочеться, щоб виправдав надії!
Синку, ти в мене такий один,
Я радий, що ми друзі з тобою, як раніше.
І в день народження тобі, синку,
Я просто, по-батьківськи побажаю,
Щоб ти всього домогтися в житті зміг,
Перешкоди за спиною залишаючи!




Нехай синочок ні туга, ні печаль не бере,
Ти надія моя, наш продовжиться рід,
Пам'ятай син напрямок тільки вперед,
Лише до сміливих удача з посмішкою йде!




Виповнюється сьогодні
Синові дуже мало років,
Тим не менш старанно
Свій готуємо привіт!
Пожеланья на листівку
Ми напишемо від душі,
Тільки шкода, читати не можуть
Ось такі малюки.
Ми тобі, синку, бажаємо:
Будь здоровим завжди,
Нехай лише в радості і щастя
Мчать юні роки!
Залишайся дуже довго
В своїй маленькій країні,
Нехай твоє, синочку, дитинство
Буде радісним сторицею!

Комментариев нет:

Отправить комментарий