среда, 10 августа 2016 г.

Привітання Антоніні на її день народження

C днем народження, Антоніна!



Вітаємо антоніну
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!

Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!

Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!



Від усієї душі ми вітаємо,
Вас, дорога Антоніна!
Бажаємо щастя, життя-казки,
І ні коли не сумувати!



Привітання з днем народження Антоніна


Такий теплоти, як в душі у тебе,
На світі мені не відшукати.
Ти світиш, як сонце – світло і люблячи.
Сьогодні пора вітати
Тебе, Антоніна, з днем народження.
Нехай збуваються всі мрії,
А життя твоє раптом заспіває соловейком,
Ну, неземної краси.



Пітер, Лондон, Аргентина,
Куба, навіть Сомалі
День Народження Антоніни
Будуть пам'ятати, куркули!

Радість, танці до упаду!
Багато-багато світлих фраз!
Не вистачає лише параду
Ну і пари нафтобаз!

Антоніна, нехай сьогодні
Збудуться бажання!
Щастя, любові, родючості,
І пахощів!



Яке ім'я – Антоніна!
Воно, як гірська стремнина,
Воно, як могутній ураган,
Як злива, распоровший хмари!
Не помічає перешкоди
Хочу я побажати, щоб радість
Назустріч відчинила двері!
Все інше буде, вірю!



Привітання з днем народження Антоніні у віршах

У Антоніни іменини,
День народження у Антоніни.
Сьогодні наша Тоня
В кольорах з посмішкою тоне.

Перешкод немає і немає причини,
Щоб не привітати Антоніну.
Подарунки, Тоня, приймай,
Нехай радість ллється через край.

З ранку сьогодні Тоня
У справах вся просто тоне,
І знову з днем народження
Летять їй вітання.



Богиня наша, Антоніна!
Привітаю Вас сьогодні знову -
Настали Ваші іменини,
І співати вірші я вам готовий.
Зберігає вогнище вона всією силою,
Господині краще не знайти.
У справах успішна і розважлива.
Рада вміє дати слушну.
Бажаю бути завжди бажаною,
Йдучи по життю непростий,
Бути романтичною і щасливою,
І довго не старіти душею!



День народження Антоніни - привітання


Нехай ллються в келихи хороші вина,
І радість нас всіх накриє
Бажаємо ми Вам у цей день, Антоніна
Менше турбот і негараздів.
Побільше здоров'я, веселощів і сміху,
Побільше любові і добра.
Ні краплі смутку, лише тільки успіху
І сонця проміння зранку.



~~^^^^,,,,



Привітання Антоніні

Антоніна, ім'я значить – вступає в бій,
З днем народження, мила подруго!
Давай відзначимо день народження твій,
Адже ти ж знаєш, що ми не можемо один без одного.
Я знаю все, про що мрієш ти,
Ти знаєш, про що я мрію,
І хай мрії твої збуваються,
А щастя, радість і кохання
Ще років 100 хай не кінчаються.



Привітати з днем народження Тоню


Сьогодні в ці іменини
Серцево я вас привітати готовий.
Ви знаєте, що значить Антоніна?
Здається, так називали Богів.
А й справді! На компліменти
Я не скуплюся, слів не буду жаліти:
Красива, божественна... як з легенди
Залишилося тільки в пісні оспівати!
При цьому, скарб, вам побажаю
Залишитися такою ж на довгий вік
Здоров'я не втрачати вам бажаю,
Що б дзвінким залишився чарівний сміх.



День народження Тоні - привітання


Антоніні, нашій Тоні,
В день такий — великий мішок добра!
Відлити б Тоню і не в бронзі,
А з сяючого срібла!
Голосок дзвенить, як річка,
І блискучий діамант - душа.
Будь же так само, Тоня, вічно
Ти світла і добра!



Привітати Тоню з днем рожедния у віршах

Ти носиш імператорське ім'я,
Що з грецької – отримувати натомість.
О, Антоніна, горда богине,
Чоловіків чаруешь і береш їх у полон.

Ти вікову пристрасть в собі несеш,
Вона горить у великих твоїх очах.
За життя знаєш ти куди йдеш,
І робиш це з посмішкою на губах.

Бажаємо вічно посміхатися
І впиватися щастям без турбот,
За справжню любов битися,
І домагатися казкових висот!



З днем народження, Тоня! Вірші для тебе!

І знову приємний день об'єднав
Всіх домочадців за сімейним столом.
Сьогодні свято сміху і любові,
Сьогодні День народження Антоніни.
Нехай тривоги унесутся геть,
Бажаємо лише тепла і розуміння,
Здоров'я, щастя, вічну любов,
І прикрашати собою всесвіт.



Привітання та побажання Антоніні в день народження

У День Народження, Антоніна,
Шлю тобі великий привіт
І бажаю бути коханою,
Відшукати надії слід

Нехай душа сяє щастям,
Серце радісно співає,
Життя летить на крилах ласки
І завжди тобі щастить!
Вітальна листівка з днем народження Антоніні

Комментариев нет:

Отправить комментарий