среда, 10 августа 2016 г.

Вітання на день народження Анна

поздоровлення у віршах Анни

Є різні імена.
А я в "Анну" закохана.
Знаю я одну Анюту.
Та без діла - ні хвилини.
Домовита і ніжна.
Величава, як княжна.
Все господарство на горбу,
Але не нарікає на долю.
Чуєш, ангели співають?
Це, Аня, на честь твою!
Подобається! 14 • Поділитись • Листівка
привітання та вірші для імені Ганна

Аня – красива чимось,
Може, закохався, а може, звик.
− «Анюта!», − навіщось
І голос поник.

Ні, ти прекрасна, і конвалія весною
З тобою не зрівняється за красою.
І я помічаю, але тільки іноді,
Що твоє полум'я не згасне в мені.

О, дівчино! Хто ти? Богиня, цариця
І коні небесні вже тебе чекають.
Тобі тільки варто росою вмитися
Зорею висвітлити, в колісницю, і в шлях.
Подобається! 9 • Поділитись • Листівка
Розквітай квітка - Анюта,
Ставши квіткою долі комусь.
Ганна, Аннушка, Анютка,
Чи не гірше незабудки.
Подобається! 13 • Поділитись • Листівка
іменна побажання Анні у віршах

Аннушка!
З днем народження вітаю!
Хворіти і плакати разучись
Так добре вчись.
Рости великий і будь слухняною,
Завжди ти будь великодушною,
Великі крила знайди і високо лети.
Подобається! 13 • Поділитись • Листівка
іменні поздоровлення Ганні з днем народження

Як героїня з роману,
У свій День народження наша Анна!
Тепло полуденних променів
Нам дарує світло твоїх очей!

Сьогодні, вранці іменинним,
Будь щаслива ти і кохана.
Ще на багато-багато років
Бажаємо радісних перемог!

Щоб життя твоя була блискучою,
Любові бажаємо настощей,
А свій дім перетворюючи в рай,
Ти про себе не забувай.

І знову хором, невпинно,
Тебе ми вітаємо, Анно!
Подобається! 18 • Поділитись • Листівка
Смс з днем ангела Анни.
З Днем Ангела, свята благодать -
Зміст здавна закладений в ім'я Анна,
Так стали називати жінок
За доброту їх регулярно.

З Днем Ангела тебе душа
У добре не знала сумнівів,
Будь, як і раніше хороша,
І хай тебе береже твій геній!
© Подобається! 5 • Поділитись • Листівка
Смс Ганні з іменинами.
У день довгоочікуваних іменин,
Я вітаю тебе, Анно,
Хочу я, щоб для чоловіків,
Була ти більше, ніж бажана.

Хочу, щоб ти цвіла, як сад,
Бажаю, щоб не сумувала,
Бажаю, щоб завжди був радий
Тобі, твій люблячий чоловік.
© Подобається! 7 • Поділитись • Листівка
Смс Ганні з днем народження.
З Днем народження, мила Ганна,
З Днем народження - уста доброти.
Будь душею чиста невпинно,
Як твої любі мрії.

Будь наївною і простою,
Серцем ніжною на заздрість ворогам,
Підкорити всіх своєю чистотою
Відкриваючи душі своєї храм.
© Подобається! 1 • Поділитись • Листівка
Пробив годину та День народження
Разом з ним до тебе прийшов,
В ньому подарунки, привітання,
І тортом прикрашений стіл.

Для тебе бажаю, Ганна,
Я у неба, життя тієї,
Що тобі самій бажана,
Своїм ритмом, красою.
© Подобається! 1 • Поділитись • Листівка
Розквітай квітка - Анюта,
Ставши квіткою долі комусь.
Ганна, Аннушка, Анютка,
Чи не гірше незабудки!
Нравитс
Авторська вітальна листівка Анні на день народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий