воскресенье, 14 августа 2016 г.

Поздоровлення Другові від Подруги з Днем Народження

Бажаю тобі я
У твій день народження
Здоров'я, успіхів,
Удач і везіння,
Легких доріг,
Повернень щасливих,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший!


У День Народження бажаю одному,
Жити весело, не помічаючи нудьгу,
І справлятися з проблемами вміло,
Лицем до лиця зустрічати завдання сміливо.
Дружок рідний, любові тобі бажаю,
І з днем народження звичайно вітаю,
Будь сміливим і друзів не забувай,
Задорною походкою по вуличках крокуй.


Один мій найкращий, самий близький
Ми з тобою давно вже - не розлий вода.
Якщо ти щасливий - я від щастя таю,
А мої проблеми - для тебе біда.
З днем народження, друже мій,
Щасливий будь і веселий,
Нехай все вдається і душа співає.
Здоров'я тобі міцного, а чоловічий характер
Нехай тебе впевнено за долю веде.


Погадала я на гущі,
Щоб жилося тобі краще!
Пророкую на день народження,
Дам тобі такий розклад:
Будеш жити завжди красиво,
Буде в тебе квартира,
На столі - пляшка пива!
Жінки до тебе юрбою
Втікати прямо додому!
Будеш жити в любові й ласці,
Проживеш, як ніби в казці!
Всі здійсняться мрії,
Всіх ворогів ти переможеш!
Будеш щасливим, без турбот,
Проживеш ти цілий рік!


Привітати з днем народження поспішаю.
Сказати слова, що зігрівають душу.
У житті тобі щастя попрошу.
Лише самого прекрасного бажаю.
Улюблений друг! Бажаю щастя!
Бажаю радості, тепла.
Я так хочу, щоб у вашому житті.
Зникнути раптом, я не сміла.


З днем народження, друже!
Від душі вітаю!
Жити без бід і розлук
Я тобі побажаю!
Все, що потрібно - май,
Чого хочеш, - добийся!
Якщо страшно, - зумій,
Якщо гірко, - посмійся!
І завжди, а не раптом,
Пам'ятай: я з тобою поруч.
З днем народження, друже!
Та інших слів - не треба.





Ми ніколи не будемо битися з-за хлопця
І змагатися, як павичі, в красі.
Хоч знаємо ми з тобою вже заздалегідь,
Що скажуть люди про тобі й мені.
Вони посмішку сщурят: «Дружби немає.
Чоловік, жінка - лише тільки для любові».
Які можна дати на то відповіді?
Живий приклад перед ними. Це ми.


З днем народження любов вітала,
І здоров'я для одного несла,
Я завжди тобі щастя бажала,
Повторитися сьогодні повинна:
Ти прекрасний і чуйний чоловік,
Цікавий і розумний чувак,
У серце стрижень, в словах сила,
І в спілкуванні ти не дурень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий