воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сина у віршах

З днем народження, синку!
Я дарую тобі віршик.
У дар безліч ідей,
Втілити їх ти зумій.
Я бажаю, щоб вміло,
Сміливо брався за справи,
Навіть якщо невдача,
Раптом спіткає, іноді.




Улюблений син, у твій день народження
Хочемо від серця побажати
Йти впевнено по життю,
І ніколи не сумувати!
Бажаємо ми від усієї душі
Над головою неба блакитного,
Усмішок, радості, любові,
І щастя самого великого!




Синява річок і моря в очицях,
А душа – океани добра.
Був грудочкою зовсім ти в пелюшках...
Це було ніби вчора.
А сьогодні ти виріс, сину,
Мій захисник, опора моя.
У моєму житті ти щастя ковточок,
З Днем народження, хороший, тебе!
Будь здоровою, працелюбною, ніжним,
Нехай не сняться тривожні сни.
Будь веселим, щасливим, безбережним
І під сонцем, і в світлі місяця!




Гойдається колиска.
І снів пелена навколо.
Синочок, тягнуся до тебе
З усіх материнських рук...
А ти вже став великий:
Соромишся матір обійняти...
А адже я зі всією душею,
А я ж, як раніше – мати!
Але ти вже став іншим
І в дитинство повернення немає.
І доросле життя, як дим,
Очі застилає світ...
Пливе за віконцем імла,
Втомився ти і мирно спиш.
Украдкою обняла...
Адже все ж ти мій малюк.
Ранок ти вип'єш чаю,
Підеш. І де ТИ не знати.
Так буде. Але тільки знай,
Що чекає тебе вдома мати...




Ти - синочку, мій рідний,
Ти ж майбутній чоловік
Ти мені найдорожчий,
І заботливей немає сина.
Хай на життєвій дорозі
Буде менше дурниць,
Щоб не мучили тривоги,
Щоб був веселий і здоровий.




Перемог тобі улюблений син,
Всіх добиватися цілей!
Задумів і мрій твоїх −
Швидше втілюватися!
Зумієш багато чого досягти,
І в цьому немає сумніву,
Друзів надійних, яскраво жити!
Успіху і везіння!




З твого народження, синку,
Небагато часу минуло.
Але в той прекрасний день для нас,
Наче сонечко зійшло.
Як ніби до того моменту
Не жили зовсім ніколи.
Любов батьків, синку,
Не згасає крізь роки.




Ти - наша радість,
Ти - наша гордість
Ти подрастаешь,
Наш милий синку,
Набираєшся Сил
Наче паросток.
Хай будуть радісні
Всі твої дні:
Адже ти надія
І щастя сім'ї.
Будь же здоровий,
Ніколи не болів
І проживи
Своє життя веселіше




Синочку, з днем народження!
Нехай збудуться твої мрії,
І в житті нехай все виходить
Нехай буде так, як хочеш ти!
Успіхів і удачі, і безліч друзів,
І дівчину кохану, яка милею.




Синку, коханий, як ти виріс,
Як стало дитинство далеко,
Сніжки, сандалики на виріст,
З ранку парне молоко,
Ти був пустун, заводила,
Завжди замурзаний і смішний -
Доля тобою нагородила,
Душею світлою і рідний.
Тепер ти виріс, став чоловіком,
Сім'я, робота, діти, дім,
На щічках дитячих раптом щетина,
Змінилася біганина працею,
Але в блакитних очах відважних
Все той же яскравий вогник,
Дзюрчить у потоці справ паперових
Грайливий, чистий струмочок
Любові, тепла і віри в диво,
Хлоп'ячого пустощів!
Синку, тобі бажаю всюди
Жити в оточенні чарівництва!




З Днем народження, синку, з Днем народження!
Ти моя на все життя!
Нехай підносить тебе настрій
Гордим соколом до сонечка вгору!
Найближча і найрідніша,
Ти, рідна кровинка, синку!
Будь моєю любов'ю зберігається,
Стань під зоряний, щасливий потік!
Поринь з головою в море щастя,
Нехай збуваються сни і мрії.
І на життєвому, вічному просторі,
Вірю, зустрінеш свою долю ти!




Що побажати тобі, синку?
Здоров'я, щастя і успіхів,
А якщо буде світ жорстокий, -
Не падай духом і не плач.
Будь щирим, люби людей,
Живи світліше, ніж вчора,
І нікому не пожалій
Усмішок, дружби і добра!




У це світле свято дня народження
Тебе синку, я хочу привітати
Завжди веселого настрою по житті
Що б ріс щасливим, не тужив.
Що б був здоровий і бадьорий
І душевний самий-самий
Ти один такий ось добрий
Син у тата з мамою!







Хочеться тобі, синочку,
Багато щастя побажати,
Нехай веселим, яскравим дуже,
Кожен день твій зможе стати!
Буде багато розваг,
Чудових друзів
І чудесних пригод
В житті радісною твоєю!




Ти для нас – другий синок,
Їм завжди тебе вважали.
І на свято твій віршик
Для тебе ми написали.
Будь завжди грайливий і милий,
Слухайся Маму і тата.
І нехай же цей світ
Не змусить тебе плакати.




Тобі я відданий, син мій, гаряче,
І де б ти не був - я з тобою всюди
І твердо знай: батьківське плече
Тебе підтримає у важку хвилину!




Благородство, мужність і честь,
Доброта, відповідальність і сила!
Знаємо, син, тобі все це є!
Ти вмієш перемагати красиво!
Повір у свою мрію і не здавайся!
Будь завжди таким же унікальним,
Вірним другом та справжнім чоловіком!
І на світі найкращим хлопцем!




Я люблю тебе, кошеня,
мій синочку, мій малюк!
Ненаглядний оленя,
ти граєш, чи спиш,
або робиш уроки,
або ластишься до коту,
все одно - приходять терміни -
скоро виростеш з версту.
Чмокнешь матусю в маківку
і умчишься по справах.
"Бідна старенька"
слідом дивитися сумно вам.
Будуть дівчинки лунати,
буде перша любов,
зірки на погонах
загорятися знову і знову.
А поки що - день народження.
Сонце встало вище дахів.
Приймай же привітання,
мій синочку, мій малюк!




Коли-то доля подарувала мені сина,
Якого ніжно і строго люблю.
Росте у мене справжній чоловік.
За це свою долю дякую.
Будь самим веселим і самим щасливим!
Тобі в День Народження бажаю добра!
Удачі, перемоги, веселого рвенья,
Щоб життя для тебе протекла як гра!




Синку нехай буде час для перемог,
Великих успіхів, досягнень,
І для приязних, дружніх бесід,
Улюблених справ і нових захоплень.
У потоці днів, рідний, не забувай,
Що в житті для тебе все цінніше.
Прекрасне частіше помічай −
І життя стане щасливішим, світліше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий