воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання Одному з Днем Народження

Ми сьогодні зібралися,
Так що, (ІМ'Я), нехай стережеться,
Вітаємо одного разом,
Посидь поки на місці.
Ми поки наллємо келихи,
Скажімо тост і в честь тебе,
Вип'ємо, буде чарки мало!
Веселимося до ранку!


Вітаємо з днем народження
Шолом свої ми привітання.
Для піднятися настроенья -
Складемо стихотворенье...
У тих віршах простих, з душею,
Захоплюємося тобою.
Все в тобі, наш друг, чудово,
І без слів все це ясно.
Веселий ти і справедливий,
Навіть надто вже гарний.
Шляхетний, в міру смів,
Майстер всіх домашніх справ.
Всі знайомі, друзі
Тягнуться до тебе не дарма,
Про таких, як ти, сказали:
- Він розвіє всі печалі...


Дочекалися, ось настав твій день народження!!!
Твоя оселя для друзів почесний храм,
Ми мчали, приготувавши вітання,
Щоб притулитися в оточенні милих дам.
Наллємо чарочки до країв за одного,
Щоб йому солодко було, навіть у смутний день,
Для улучшенья повсякденного дозвілля,
Ми дозволяємо на мить включити лінь.
Живи і усміхайся нескінченно,
Хай життя не здається безтурботної, скороминущої,
Але, ось келих і буде він испит,
Поки твоє добро, як і раніше горить.


Щоб у житті було щастя
Я приятелеві бажаю,
Від душі його сьогодні
З Днем народження вітаю!
Полноводною рікою
Життя нехай тече завжди,
І нехай друзі з тобою
Всі йдуть через роки!


Все в нашій дружбі я ціную:
У бесідах щирість, довіра...
Вона, як старе вино,
З часом ставиться поважніше.
І в цей день я хочу побажати,
Щоб жив ти довго і щасливо.
За дружбу, про яку можна лише мріяти,
Тобі, мій друг, хочу сказати «Спасибі!».


Тільки справжня дружба
Нам впевненість несе,
У тому, що щиро, не в службу
Друг допоможе і врятує.
Я тебе хочу привітати,
Щастя побажати тобі,
Дружбу нашу буду славити,
І в дозвіллі, і в боротьбі!





Один! День народження - це віха,
А рік - етап усього шляху!
Домігся нині ти успіху -
Більш вдалими не знайти!
У справах, мій друг, ти просто геній!
Тебе ніхто не перевершить!
Нехай буде багато досягнень,
Здоров'я, радість, життя зліт!
І нехай робота стане пристрастю!
Сім'я ж - відпочинок для душі!
І в житті чекає тебе лише щастя,
А не круті віражі!


Свято душі - день народження
Тиснемо твою міцну руку!
Щастя, любові та здоров'я
Нашому найкращому другові!
Нехай люди бачать і цінують
Рівень самовіддачі!
Нехай вражають успіхи
І допомагає удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий