воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сина у віршах

Цей день такий чудовий!
Ти став дорослішим на рік!
Світ величезний, цікавий,
До пригод кличе!
В яскраве свято свій красивий,
Ти загадай бажання!
Сильним, сміливим і щасливим
Всім на радість підростай!




На день народження нехай твій,
Наша любов, синку, тебе зігріє,
Завжди ми разом, ми з тобою,
Щоб світло в душі, здоров'я в тілі!




Завжди хвилювання в цей день,
У сина день народження,
Цвіте в душі моїй бузок,
Прийми, сину, привітання!




Зовсім вже скоро
Той самий день,
Коли з'явився
На світло мій синок.
Зовсім вже дорослий
Стаєш ти,
І в серці інші
Ти носиш мрії.
Зовсім вже, може бути,
Я не потрібна
Не стара зовсім
Мама твоя.
Зовсім вже не знаю,
Що подарувати,
Що дорослому сину
Зараз говорити.
Зовсім розгубилася я що-то, синку...
У сумці дзвонить мобільний дзвінок:
- Мама, ти де? Я тебе чекаю...
- А я тільки цим, синку, і живу.




Танці до упаду, сміх, веселощі!
Дзвін келихів, запах мандаринів!
Ні, не Новий рік, а День народження –
Ми сьогодні вітаємо сина!
Нехай удача буде кращим другом,
Сміх і радість – братом і сестрою!
Вірною буде мила подруга!
Світлим - будинок і лицарським здоров'я!




З Днем Народження друже!
Будь веселим і здоровим!
Нехай твої друзі з тобою
Радіють новим іграм!
Всі сюрпризи та подарунки,
Частувань багато солодких,
Жарти, сміх і пригоди –
Для тебе в твій День Народження!!!




Синку, нехай життя стане метою
Не дати в образу честь, рідних, себе,
Щоб усе, зігнути які хотіли,
Бігли з поля бою від тебе!




Крихітка син, аршина два вимахав чолов'яга,
Лише п'ятнадцять років ледь, вітаю, сина!
Нехай відбою від дівчат ніколи не буде,
І здоров'я багато крат, всі тебе ми любимо!




Нехай у день народження хлопчика
Кивають кульбабки!
Всі гості посміхаються,
І торт не зменшується!




Недарма зводив я стіни,
І дуб не дарма ростив в саду!
Я гордий своєю гідною зміною
І продовженням в роду!
Чергова річниця
Того, у кого кров тече моя.
З чим мого рідного сина
Поспішаю швидше привітати я!




Рости веселим, добрим, сміливим,
Відважним, сильним і вмілим!
Частіше спортом займайся
І бути першим у всьому намагайся!
І щоб на життєвому шляху
Мрію легко ти зміг знайти!
І нехай подарунки, привітання
Помножать радість в День Народження!




Син наш - хлопець хоч куди він, з технікою на ти,
Розбере все до основи на деталі і гвинти,
Бути тобі би космонавтом, щоб зірки діставав,
І нам привід для хвилювання ніколи не подавав!




Мама тебе як раз народила!
Який, синку, то свято було!
Нехай будуть краса і сила,
Щоб Бог удачу подарував!




Ми тобою завжди пишаємося.
Навіть хвастаем друзям!
Підростай, стань міцним, сильним
В допомогу трьом богатирям!







Синок, як швидко виріс ти,
І врівень зростання, і врівень плечі,
Роками лише щасливішою ти,
Щасливий твій шлях, прекрасні зустрічі!
Ми вітаємо в ювілей!
Тебе він фарбує, без сумніву.
Нехай буде повний будинок гостей,
А банки – повні варення!




Самі веселі вечірки,
сама запальна музика,
драйв і позитив – для тебе!
Насолоджуйся кожною миттю!




Доля батьків, не знати сну і спокою,
Але виростити дітей – діло святе,
В твій день, синку, я вітаю,
Тобі добра і щастя побажаю!




Бажаю насиченого життя,
Надійних і вірних друзів,
Здоров'я і особистого щастя,
Практичних, корисних ідей!
Бажаю улюбленому синові
Удачі, успіхів у справах,
Вміти все, що повинен чоловік,
І міцно стояти на ногах!




Вітаю я тебе, синку:
День народження - це так чудово!
Ти живеш, і я не самотній,
Життя пройшла, промчала не марно!
Будь розумний, красивий і щасливий ти,
Будинок, машина, дача теж будуть,
Діти хай ростуть - твої квіти,
І дружина - всіх красивіше і молодше!
Може, життя моє іде до кінця...
На прощання, може бути, синочку,
Напиши, будь ласка, батькові
Кілька красивих ніжних рядків!
Яким не був ти б, синку, ти -
За життя виконання мрії!!!




Рости, мій син, на вогник схожий,
Нехай в дорозі заблукавши,
Відчаєм змучений перехожий,
Тебе, помітивши, віру знайде.
Щасти тобі, синку!
І як би високо ти не злетів,
Не забувай навіки три святині:
Груди матері, вскормившую тебе,
Руку одного в роки грозові,
Губи, целовавшие Тебе,
Кого ти сам любив вперше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий