воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Мамі у віршах

Від надлишку почуттів страждаючи,
Ми повинні тобі сказати:
Мама! Ти ж молода!
Можемо це довести:
Адже, коли ми йдемо поруч,
Як не йшло б поруч нас,
Проводжають тебе поглядом
Всі чоловіки кожен раз.
Ти краще всіх, без сумніву!
Ти про комплекси забудь!
Загалом, мама, з днем народження!
Але, будь ласка, движенье
Обачнішими будь!


Матусю, рідна, з днем народження!
Успіхів, тобі, матусю, у всьому!
Ми тобі хочемо сказати спасибі,
За те, що так дружно ми живемо.
Ти немов берегиня сім'ї нашій,
Ти – джерело ніжності, тепла.
Тобі від усієї душі бажаємо щастя,
За все спасибі, що ти нам дала!


Коли ти з нами поруч,
Проблем ніби немає —
Ободришь теплим поглядом
І потрібний даси раду.
Турботу людяних
І терплячих рук
Дочка цінує нескінченно,
Їх обожнює онук.
Ми всі тобі бажаємо
Жити довго, не старіти
І, бадьорість зберігаючи,
Про минуле не жаліти!


На мамин день народження
Завжди є солодкий торт,
Він добрими руками
Для нас усіх спечений,
І немає його смачніше
Для всіх твоїх дітей,
Тебе нема ріднішої,
Прекрасніше і миліше!


Хай буде в тебе що потрібно,
Чим життя буває хороша:
Здоров'я, радість, щастя, дружба
І вічно юна душа.
І в день народження твій, мамо,
Тепло рідних тебе зігріє.
А з ним не важливо нічого,
Хоч сніг летить, хоч дощик сіє.


Хто першим про нас дізнається?
Тріпоче чиє серце надією?
Коли час настає,
Учасником життя бунтівної.
З моменту народження і до ...
Води витікає не мало.
Почутих, сказаних слів
Кінця не знайти і початку.
Ледве їх запам'ятаємо улов.
Лише слово просте у два склади
З крихітки, бубнящей вперто,
Несемо прямо з життя порогу
Те вічне, добре - МАМА!
Сьогодні в твій день побажаємо,
Щоб щастя тебе не втрачало!
І радість удачі краєм,
А прямо по центру шагала!
Ти чуєш сердець наших звуки?
Стримати їх не в силах, а втім,
Навіщо ми ж діти і онуки -
Частинки тебе! Між іншим.


Сьогодні просто кращий день,
Інших таких не знаю,
Сьогодні фарб яскравий колір
І веселка грає.
І солов'єм співає весна,
І до неба тягнеться трава
Адже в цей день, в чарівний годину,
На білий світ ти народилася.
Я люблю тебе, рідна!
Матуся мила, дорога!
Я бажаю тобі радісних днів,
Натхнення і прекрасних ідей,
Ніколи не болів, завжди будь здорова!
Нехай все також випромінює твоя краса!
Нехай твій ангел тебе від негараздів збереже
І доля хай тебе спокоєм обдарує!
Ти серце своє не шкодуєш часом
Хвилюєшся, дзвониш - Всі ль в порядку у нас?
Але ми цілуємо руки твої, дорога,
Що тримали нас міцно, ніжно хитаючи.
Ми бажаємо здоров'я, спокою, любові
Виконань, звершень надій і мрії,
З днем Народження, Цілуємо! Ти троянди прийми,
Вони краще розкажуть про нашу любов!


У мами милою – день народження!
До тебе на свято я біжу.
Удачі, миру і терпіння!
Я перед тобою завжди в боргу.
За ноченьки твої безсонні,
За доброту, душі тепло.
Нехай будуть осяяні сонцем
Твої роки вітрам на зло!


Ти можеш зрозуміти і підтримати,
З любов'ю дарує ніжність і тепло,
І так вмієш ласкаво обійняти,
Що на душі стає світло.
І всім поряд з тобою добре.
Адже там де ти − завжди панує затишок.
Здоров'я, сил і радості великий.
Щасливих, чудових хвилин!


Дорога мама! З днем народження!
Ми не дарма спершу привітали:
Спільне у нас є убежденье –
І повірте, це не слова –
Немає святіші матері на світі!
Хочемо побажати тобі зараз:
Нехай тебе не засмучують діти –
Щоб не засмучували онуки нас!


Чудовий, добрий, милий чоловік,
Ти найкраща, ти найрідніша,
Нехай в нескінченність подовжує вік,
Господь тобі, матусю дорога!





Хоч цей день - гучне свято,
Не червоний день в календарі,
Він найкращий і прекрасний -
Ти, моя мама, з'явилася на землі.
І я тебе вітаю
З таким прекрасним світлим днем
Від усієї душі тобі бажаю
Любові і радості у всьому!


Народити дітей – велике щастя,
А виховання – праця великий!
Ти ділиш радості, напасті...
Вболіваєш за нього душею!
У нашої мами вийшло
Народити і доньку, й синка.
І мама тихо розчинилася
У турботах дитячих назавжди.
Ми стали дорослими, неначе,
Але постійно крізь року
За нами дивляться невідступно
Улюбленої матусі очі.
Ти словом, справою допомагаєш.
За життя просто ти летиш.
Ми за тобою не встигаємо,
З нас будь-ти затмишь!
Спасибі, матусю рідна,
Що життя нам вчасно дала,
Що ось такими виховала,
Всі сили, душу віддала.
Бажаємо ми тобі здоров'я –
З роками міцніша буде нехай!
Зігріта будеш ти любов'ю,
Адже не одна ти продовжуєш шлях.
А ми будемо намагатися сильно
Дарувати і радість, і тепло!
Як складеться, там буде видно...
Ми будемо щасливі всьому на зло!!!


З днем народження, люба мамо!
Я хочу зараз тебе обійняти.
Ти поряд зі мною постійно.
Допомагаєш, пробуєш зрозуміти.
В цьому житті все не дуже просто,
Кожен шлях обрав, звісно, свій.
Тільки сонце, хмари і зірки
Подарувала ти... земний Уклін тобі.
Мама, я тобі зараз бажаю
Щастя в житті, радості, тепла.
Жити, року крадькома не рахуючи,
Вірити у диво, добре завжди.
Я бажаю міцного здоров'я,
Довгих років і безтурботних зим.
Будинок завжди хай буде хлібосольним
І відкритим для друзів твоїх.
І дасть Бог, за доброту і ласку,
Уникнути непотрібних тобі бід.
Не схожа ця життя на казку
Не на всі знайдеш часом відповідь...
Але тобою ми звикли пишатися.
Ти була і є на висоті.
І хай вистачить, немов неба птиці,
Моря ніжності і трепету до себе.


Давно ль ти мені, мамо, змінювала пелюшки
І соску пхала в разинутый рот.
Роки пролетіли, твій виріс дитина,
І носить із задишкою свій товстий живіт.
Тебе вітаючи з твоїм Днем народження,
Зізнаюся я, голову низько схиливши:
Раніше я обожнюю варення,
Яке ти ховала від мене.


Всі вірші на світі − для тебе.
Всі квіти в букеті − для тебе.
Сонце в небі світить для тебе,
Матусю кохана моя!
Нехай твої здійсняться мрії,
Будь щасливіше всіх на світі ти.
Від душі за все дякую,
У світі більше всіх тебе люблю!


День народження у мами нашої!
Немає на світі ні миліше її, ні краше!
З іменинами тебе ми вітаємо,
Довгих років, здоров'я, радості бажаємо!
Нехай завжди над головою твоєю
Вітер юності неомраченной віє!
Хмари хай не закривають сонечко!
За тебе ми, радість наша, п'ємо до дна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий