воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дочки у віршах

Донечка красуня, ти квітни і співай,
Наша ти улюблениця, ми завжди з тобою,
Бажаємо бути загадковою, бажаною,
Самою ніжною і довгоочікуваною,
Найулюбленішою і найкрасивішою,
І най-найкращій на світі щасливою!


Ось знову рік прийшов, ти на рік стала старшою,
Але у тебе зараз - прекрасна пора,
Дорослішими стала ти, і всі тобі підвладне,
Пішла лише юність з твого двору.
Замість неї прийшла пора дорослішання,
Пора надій, успіхів і любові.
Тримай долю за хвіст, вона - твоє творіння.
Лови удачі промінь, живи, люби, твори!


Доню, кохана,
Знай, що ми завжди
Будемо з тобою поруч,
Адже ти нам так важлива.
Ну а в день народження твій
Ми тобі бажаємо
Кохання, здоров'я, радості
Цілуємо, вітаємо!


Доню, частіше усміхайся,
З радістю зустрічаючи день будь,
Немов по сходах, піднімайся
Ти до мрії прекрасною і великою!
Нехай любов і ласка зігрівають,
Висвітлюючи сонечком твій шлях,
І у всьому удача допомагає,
Щаслива завжди, рідна, будь!


У доньки найкраща посмішка.
У доньки погляд такий рідний.
Ти – мій ангел, золота рибка,
Чоловічок маленький, рідний.
Ти коли-то з'явилася в світі –
Стало відразу легше в світі жити.
Ти для всіх нас – мила стихія.
Хочеться тобі подарувати нам
Все на світі і трошки більше,
Щоб ніколи не сумувати
Не довелося на життєвій стежині,
Тільки з промінчиком сонця грати.


Улюблену донечку
Я вітаю,
Здоров'я і радості
В житті бажаю!
Нехай життя тобі дарує
Успіх і щастя,
Завжди залишайся
Рідну, справжню!


Коли-небудь ти відкриєш двері спекотної літньої вночі,
Прийде любов, ти нам повір і буде щастя, донька.
Нехай будуть злива і заметіль, але ми завжди з тобою,
І від біди, і від втрат ми заслонимо собою.


Яскравий мій дорогий чоловічок,
Ти з'явилася, як ніжна квітка.
Вітаю тебе, дорога!
Від батька прийми привітання.
Я пишаюся із зростаючою силою
Юній, ніжною милою дочкою.


Донечка рідна,
Ластівка моя,
Ми всі вітаємо
Зі святом тебе!
Будь здоровою і веселою,
Нехай наяву, а не уві сні,
Блакитних прекрасних кровей
Принц прибуде на коні!


Давайте нарядимся і будемо веселитися!
Адже цей чудовий день не буває без...
веселих ігор, подарунків, торта і заповітних
бажань. Змінюються смак і мода, з'являються
нові друзі... А ти, як завжди, повна
хвилюючих очікувань... Адже ти весь рік
чекала на цей день. З днем народження!!!


Я хоч тисячу аркушів
Испишу тобі віршами.
Щоб сказати, не вистачить слів
Як же дорога ти мамі.
Ти – кровиночка моя,
У світі немає тебе дорожче.
Нехай же, дівчинка моя,
В житті Бог тобі допоможе.


Батьків доля – не знати спокою, сну,
Зовсім дорослою стала дочка рідна,
Люблю тебе, мій ангел, вітаю,
Щоб ти завжди була щаслива, весела!


Донька в цей день народилася,
Рожевий Бутон розцвів,
Щоб була від Бога милість,
І зберігач не підвів!





Будь щасливою, моя дорога!
Нехай твої мрії збудуться в строк.
Донечко, я тебе вітаю,
З днем народження, бережи тебе бог!


Так вже повелося на світі
За законом краси:
В наше життя приходять діти,
Як весняні квіти.
І у всьому по суті самої
Повторюють нас точнісінько...
Так порадуй тата з мамою -
Швидше підростай, дочка!


Ніжна, сповнена зачарування,
Прекрасніше всіх ти і миліше!
Успіхів донечка рідна,
Сяйва очей, чудових днів!
Тепла, квітів і красивих слів,
Любові, наповненої мрії!
Нехай в житті доброю і щасливою
Все буде так, як хочеш ти!


В небі сонечко прокинеться,
Загляне у віконце,
Щічки промінчиком торкнеться –
З Днем народження, крихітко!
У дворі, умивши мордочку,
Замурлычет мурка.
Чекає тебе від нас подарунок!
Зі святом, донька!


Не встигли озирнутися –
Дорослою стала ти.
Нехай радості повернуться,
Здійсняться мрії!
Наша донечка рідна,
Зі святом тебе!
Нехай по життю оточують
Вірні друзі.


Донька, будь завжди такою ж,
Доброю, дуже лагідною,
Міцного тобі здоров'я,
Життя було, щоб сказкою!


Донька, мій квіточку травневий,
Моя відрада і любов,
Хай буде все, як в добрій казці,
Протягне щастя руки знову!


Радість наша! Ти чарівна,
Безтурботна і легка,
З птахами чудово співаєш,
Танцюєш легше метелика,
Даруєш щедрі посмішки,
Обояния сповнена,
І тобою, наша рибка,
Вся сім'я підкорена.
Будь щасливою, радість наша,
Розумною, сильною рости,
Казкової удачі чаша
Чекає тебе нехай попереду.


Дорога донечко!
Ти найкраща на цілому світі!
Коли ти поруч, світ наче посміхається,
адже ти така чудова і весела!
Нехай все, що оточує тебе, буде таким
же добрим, яскравим і світлим, як і ти сама!

Комментариев нет:

Отправить комментарий