воскресенье, 14 августа 2016 г.

Жартівливі Привітання Одному з Днем Народження

Для чого мені потрібен друг?
Щоб не відчувати переляк!
Щоб у разі чого,
Покластися на нього!
І сьогодні, в день народження,
Побажати хочу терпіння!
Щастя, радості, удачі,
Щоб став ще багатшим!!!


Кореш, вмажем, знаєш міру?
- Стільки нам не випити!
У день народження ріки пива,
Щоб розміром з Прип'ять!


З днем народження, я Другу
Подарую свою подругу !
Ти сьогодні іменинник,
Я дарую тобі - будильник,
Щоб завтра до двору
Мені повернув її..., до ранку!


З днем народження вітаю,
І бажаю в цей рік,
Щоб він був здійснюємо,
І вільним від турбот.
Чікі, телички, дівчата,
Дружно вишикуються в ряд,
Задерут свої юбчонки,
І покажуть експонат.
Будь затребуваний друже,
Кожен день цінуй і тисни,
Мчи як літак за життя,
І мрії здійсни.


Я заздрю білою заздрістю,
Адже для багатьох мій друг ідеал,
І сьогодні з величезною радістю,
Перед тобою твій кореш постав.
З днем народження найкращий товариш,
Мій надійний, вишуканий друг,
Пропоную влаштувати «бухалище»,
І прикрасити вільний дозвілля.


З хэппибездиком, брателло,
Многа букоф я набрав,
Тебе в натурі вітаю,
Щоб пантово ти канал,
Багато пива, багато телиць,
Багато бабок щоб в кульку,
Ти пацан у нас фартовий,
Тачку нову тобі!





Якщо був би я японець,
З самурайської кров'ю у венах,
Подарував би я червінець,
В золотих японських ієнах.
Чи був би я грузином,
Кепку зсунувши на потилицю,
Я б розщедрився на вина -
Сапераві сто пляшок.
А ось я латиш гордовитий
І не говорю по-російськи,
Подарую на день народження
Ящик шнапсу і закуски.
А уяви, я італієць,
В дружбі з Доном Карлеоне,
Ех, я дістану з кухні
Пасту, піцу пепероні.
Якщо був би я євреєм -
Пейси за вітром полощуть,
У тебе б під сто відсотків
Взяв кредит на ім'я тещі.
Ось я чукча на Чукотці
І пасу стадо оленів,
Подарую тоді колготки,
Всі, впевнений, будуть раді.
Був би я американець,
Дуже товстий, дуже гордий
Як багатий іноземець,
Вибрав тебе на «Форді».
Все ж я звичайний російський,
Знаєш ти, я теж знаю,
Так що просто, нехитро,
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ВІТАЮ!


Хлопець ти у нас відмінний,
Всі задатки є самця,
Привід є тебе привітати
І з початку, і з кінця!
Ти мужик - а це означає,
Сильний, правильний пацан!
Будь веселим і гарячим!
З днем народження, друган!

Комментариев нет:

Отправить комментарий