понедельник, 7 апреля 2014 г.

Привітання з Днем Народження Внуку

Від сонця співочих днів тобі привіт ,
Привіт і від усміхненою весни ,
Квіти тобі посмішок шлють букет ,
Прийми уклін і від річкової хвилі ,
Від далеких сіл з черемхою , в цвіту ,
Колодязного журавля , що стоїть сторчма ,
Від птахів , все життя співаючих на льоту ,
Від оленяти , що за красу причесаний вітерцем ...

312345 (Голосів: 6 )

Бажаємо , щоб життя ніколи не закінчувалася ,
Біда і печаль на шляху не зустрічалися ,
Вічного щастя , хороших друзів ,
Успіхів , здоров'я і сонячних днів !

Нехай збудеться те, що ще не збулося ,
Щоб довго , легко і красиво жилося ,
Нехай життя твоє буде красива , світла ,
А ми , ніколи не розлюбив тебе !

Привітання з Днем Народження Внуку

Нехай цей день , як пісня солов'я ,
Перекреслить всіх похмурих днів негода .
Нехай життя твоє , як травнева зоря ,
Приносить щодня в долонях щастя!

312345 (Голосів: 2 )

Здорові будьте і удачливі без міри !
Бажаємо Вам успіхів , світлої віри ,
І хай Вам дороговказна зірка
Життя висвітлює яскраво і завжди.

312345 (Голосів: 1 )

Хай роки зупиняться
І час піде назад .
Хочу до тебе доторкнутися ,
Слова тобі сказати ,
Любові і щастя вічного
Бажаю я тобі ,
Успіху нескінченного .
Хто я в твоїй долі ?

312345 (Голосів: 2 )

Сьогодні , в урочистий день , в день рожденья ,
Здоров'я бажаємо й жити не старіючи ,
Побільше вам радощів , менше смутку ,
А біди , щоб до вас , ніколи не стукали .
Будь здоровим завжди , не сумуй ніколи ,
І з таким настроєм прожити років до ста!

312345 (Голосів: 5 )

Сьогодні день - звичайний день.
У ньому був ранок , буде вечір .
Hо цей ясний , світлий день
Долею для тебе відзначений !
І багато років минуло з тих пір ,
Як крик твій над землею замайорів ,
І відразу всіх оповістив про те ,
Що людина народилася .
І ось , сьогодні , у свято твій
Тебе сердечно вітаємо ,
Здоров'я міцного тобі ,
І щастя особистого бажаємо!

312345 (Голосів: 1 )

З особливим почуттям у день народження хочу побажати тобі щасливих років , радості, здоров'я , перемог і просування по службі ! Бажаю тобі , щоб все збувалося , щоб тебе знайшли крила слави , а твоє ім'я виявилося в ряду великих діячів всієї Землі !

312345 (Голосів: 1 )

У цей прекрасний радісний день - день твого народження - бажаємо тобі море подарунків , красивих квітів , море визнань і посмішок , море приємних зустрічей і чудових хвилин , а в дні відпустки - теплого піщаного пляжу Чорного або Середземного моря.

312345 (Голосів: 1 )

Вітаю , Іменинник , з Днем Народження , бажаю тобі міцного сталевого Здоров'я , сталевих нервів , міцних як сталь зв'язків і нержавіючої Любові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий