понедельник, 21 апреля 2014 г.

ОФІЦІЙНІ ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Нехай життя твоє повніше стане,
І з кожним днем ​​ти будь мудрей
Нехай довго молодість не в'яне,
І життя проходить веселіше.

Нехай буде радість і веселощі,
Адже тільки цим ми живемо
І говоримо ми
З Днем Народження!
Зі світлим і щасливим Днем!

512345 (Голосів: 10)

Ви, в розквіті сил чоловік,
Сил поки не позичати.
Так що Вам ще вершини,
Штурмувати і штурмувати.

Щоб бути завжди Вам у формі,
Так спортсмени кажуть,
Щоб здоров'я було в нормі,
Міцний розум і пильний погляд.

Тридцять років, ще не віха,
Щоб позиції здавати,
Тому, в справах успіху,
Ми хотіли - б побажати.

Ну а як вже звично,
У привітаннях писати,
Дозвольте в житті особистому,
Здоров'я, щастя побажати!

512345 (Голосів: 5)

Бажаю щастя і добра,
Щоб життя, як день, була світла,
Щоб тільки радість, без тривог,
Переступала Ваш поріг.

512345 (Голосів: 4)

Хай буде все, що в житті потрібно,
Чим життя буває хороша:
Любов, здоров'я, вірність, дружба
І вічно юна душа.

Прийміть наші привітання,
Частинку нашого тепла.
Бажаємо міцного здоров'я,
Затишку, щастя і добра.

412345 (Голосів: 14)

Бажаємо бадьорості душевної,
Успіхів у житті повсякденному,
Здоров'я міцного завжди,
Не падати духом ніколи.

Бажаємо міцного здоров'я
І радісних погожих днів,
Нехай буде щастя у Вашому домі
І багато відданих друзів.

412345 (Голосів: 5)

Часом не в силах наші привітання
У особливі, радісні дні
Розкрити всю глибину того значенья,
Яке повинні нести вони.
Але нехай завжди світло Вам буде в житті
У колі рідних, в колі великих друзів.
Нехай багато разів посмішкою щастя бризне
Такий же світло таких же добрих днів.

412345 (Голосів: 15)

Щоб старість не підкралась,
Мудрість вечною залишилася,
Щоб серце менше нило,
Щоб щастя, більше було.

Щоб життя було все краше.
Ось Вам пожеланья наші:
Бажаємо Вам і щастя, і любові.
Щоб всі мрії і сподівання збувалися,

З гарним настроєм щоб Ви,
Ніде й ніколи не розлучалися,
Здоров'я Вам на сотню довгих років.
А це, право, дорогого коштує!

У роботі - виробничих перемог!
У сімейному житті - щастя і спокою!

412345 (Голосів: 4)

З Днем народження
Вас сьогодні вітаючи,
Ми побажати хочемо Вам від душі
Щоб багато років
Ще прожити не втомлюючись,
Щоб ці роки були хороші.
Бажаємо безлічі удач,
Бажаємо вічної молодості,
Нехай всі здійсняться мрії
І щастя буде нескінченним!

412345 (Голосів: 1)

Бажаємо здоров'я, любові і тепла,
Щоб життя цікавою і довгою була,
Щоб в будинку затишок був, любов так рада,
Щоб будинок захищений був від горя і бід.

412345 (Голосів: 11)

Бажаємо щастя і добра,
Бажаємо життя повної,
Бажаємо радості з ранку,
До самої ночі пізньої.

Бажаємо в житті все встигнути,
І не старіти, а молодіти.
Здоров'я, бадьорість зберегти,
І багато-багато років прожити.
З днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий