понедельник, 21 апреля 2014 г.

смс привітання для боса

Сьогодні , безумовно , день той,
Коли ми скажемо прямо :
Очолите будь-яку справу
І з будь-якої врятуєте ями ,
Завжди керуєте мудро ,
Завжди занурені в турботи ,
Чи готові вечір , день і ранок ,
І навіть ніч ви опрацювати .
Прийміть наше захопленні!
Вас вітаємо з Днем Народження!

312345 (Голосів: 5 )

Мій милий шеф ​​! Серед твоїх дітей
Так багато всяких і не всяких було.
Настільки відданих - до мозку і кісток ,
Як я , в твій кабінет не заходило .
Я твій до дна - даю тобі поруку.
Дозволь мені , на тебе уставивши погляд ,
Лизнути твою батьківську руку
За все, у чому був і не був винен ...

312345 (Голосів: 4 )

У день славний Вашого народження
Бажаємо мудрості , терпіння .
Минуть вас нехай всі негоди .
Здоров'я вам , краси і щастя!

212345 (Голосів: 5 )

Влитися в хор багатоголосся
Поздоровлень і промов ,
Відчувати , що теж гостя
У золотий Ваш ювілей ,
І ввібрати в себе волненье ,
Ваш захват , сиянье очей ,
Весь Ваш трепет , сп'яніння
Від великої кількості листяних фраз
І посмішку від збентеження
Під оплески залу ...
Це щастя - бути щасливою
У день народження ідеалу !

212345 (Голосів: 6 )

Тобі бажаю в день рожденья
Прекрасних безтурботних буден ,
І в бізнесі , хоч він і важкий,
Завжди успіхів і цвітіння !

212345 (Голосів: 3 )

Варті , шеф , Ви поваги ,
Струмує радості наспів ,
Пошана від нас Вам в день рожденья ,
Здоров'я, нових Вам перемог!
Бажаємо безліч мати
У гаманці готівки ,
Удачі в житті ділової
І щастя в житті особистої !

212345 (Голосів: 2 )

Керівник - це справжній лідер і мозковий центр нашого колективу ! Бос - основа , стрижень нашої роботи , на Ваші плечі лягає відповідальність за нас .
Ви приймаєте правильні рішення і створюєте комфортний мікроклімат !
Бажаємо Вам залишатися таким же хорошим чоловіком , побажати Вам міцного здоров'я , щастя та успіхів !

212345 (Голосів: 2 )

Колектив від душі вітає з днем народження !
Бажаємо всіх земних благ!
Ви народилися сьогодні , багато років тому.
Нехай живеться Вам щасливо , як люди кажуть !
Енергії могутньою і життя Вам кипучої !
Календар відкину убік, і служебкі почекають .
Бережи свої нерви ,
У нашій справі це праця !

212345 (Голосів: 1 )

Нехай широко посміхнеться
І дарує лаври удача ,
Справа приносить достаток ,
Радує серце віддача !
Нехай захват щастям
У житті переважає ,
У свята й вихідні
Відпочинок чудесним буває!

212345 (Голосів: 3 )

У Вас сьогодні день народження ,
Тут Ваші зібралися друзі ,
І , виконуючи доручення ,
Від їх особи привітаю я .

Руководите колективом
Ви добре не перший рік ,
Рішення Ваші справедливі ,
Приносимо фірмі ми дохід.

Завжди Ви в творчому польоті ,
Для нас Ви - як батько рідний.
Чи готові ми віддати роботі ,
І вечора і вихідний.

Скажу я прямо і без лестощів :
За Вами ми , як за стіною.
За день рожденья дружно разом
Давайте вип'ємо по одній !
Вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий