вторник, 15 апреля 2014 г.

привітання у віршах

Бажаємо здоров'я на довгі роки ,
Нехай повз пройдуть всі печалі - негаразди.
Нехай радістю , щастям іскряться очі
І лише від сміху виблискують очі!

412345 (Голосів: 39 )

Бажаю бадьорості завжди
І людського щастя ,
Бажаю жити і ніколи
Не помічати , що роки мчать
бажаю радості душевної ,
Успіхів у житті повсякденному ,
Здоров'я міцного завжди
не падати духом ніколи .

412345 (Голосів: 33 )

Бажаємо щастя і трохи смутку ,
Бажаємо, щоб друзі не забували ,
Щоб були весни серед зими і літа ,
Щоб було багато, дуже багато світла.
І все задумане нехай здійсниться ,
Адже заради цього і варто було народитися .

412345 (Голосів: 10 )

Якщо є у мене в житті світлий куточок , то це мій дім і моя дорогоцінна половина. Завдяки їй в моєму серці є завжди тепле містечко . Пропоную випити за джерело мого горіння , за її серце !

412345 (Голосів: 14 )

Щастя бажаємо , здоров'я, успіхів ,
Ніжності , ласки , радості , сміху ,
Бажаємо з рідними Вам мирно прожити ,
З піснею по життю йти , не тужити !
Бажаємо щастя , світлих днів ,
Здоров'я , що всього ценней ,
Дороги життя подлинней
І багато радості на ній !

412345 (Голосів: 19 )

Твоє народження навесні.
Бажаємо рік від року цвесть ,
Будь молода завжди душею ,
І днів щасливих щоб не злічити.

412345 (Голосів: 17 )

Чим краще коньяк , тим більше зірочок на його етикетці. Чим старше коньяк , тим вишуканіше і шляхетніше його смак. Хочемо побажати тобі , щоб ти , як коньяк , з віком ставав міцніше і стриманішими , м'якше і ніжніше і , як наслідок , дорожче!

412345 (Голосів: 33 )

Ці троянди я дарую тобі , пелюстками троянд я тебе цілую , відчуй їх запах , без тебе , немов я вже не існую . Коли я один , коли немає тебе , я не бачу світло, що приходить з новим днем , цей світ не радує мене , я себе не відчуваю в ньому. З днем народження !

412345 (Голосів: 15 )

За цим святковим столом ,
Я п'ю за те , щоб ваш будинок
Був славен світом і працею ,
За щастя і веселощі в ньому!

412345 (Голосів: 5 )

Все, що в житті найкраще,
Ми бажаємо сьогодні для Вас:
Сонця ясного , благополуччя ,
Теплих слів і привітних очей !
Ну , а саме-саме головне:
Хай не старять Вам душу року ,
Бажаємо затишку , тепла і добра.
Здоров'я міцніше , щоб вік не хворіти ,
Жити не тужити і душею не старіти.
Прикольні вірші з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий