понедельник, 7 апреля 2014 г.

Привітання з Днем Народження Дядькові

Бажаю радості , сонця , сміху ,
Веселощів, радості , успіху !
Прожити тобі до сотні років
Не знаючи горя , сліз і бід!
Хай щастя супутником твоїм
Залишиться навік ,
І нехай завжди з тобою буде
Кохана людина .
Нехай буде в житті все , що потрібно ,
Чим життя буває хороша -
Любов , здоров'я , щастя, радість
і Ваша добра душа!

412345 (Голосів: 18 )

Бажаю менше клопоту ,
Менше робіт .
Більше хороших друзів ,
Живи веселіше.
Побільше щастя ,
Поменше негоди .
З Днем народження !

Привітання з Днем Народження Дядькові

Стукають годинник , пройшов ще один твій рік ,
Шарудять календаря опале сторінки ,
Нехай краще, що було не піде ,
А найгірше - хай ніколи не повториться !

412345 (Голосів: 5 )

Нехай хвилини радості і відпочинку подарують серцю безтурботність і відраду , забарвлять життя в яскраві фарби , а щастя , немов музика , звучить в душі!

412345 (Голосів: 20 )

Сьогодні свято твій і я своєю душею тебе плекаю , ти світишся вродою і світ світлішим , мені хочеться любити тебе завжди , не тільки в цей день , а кожним вранці , кожним новим днем плекаючи буду я тебе своїм теплом , тебе . . . і у святі твоєму нехай меркнуть дзеркала , коли ти проходячи подивишся в них із нишком , душа нехай буде гладкою , нехай ніжною пеленою тебе оточить слово і мова моя , привітаю тебе ніжно , прости , що настільки недбало.

412345 (Голосів: 1 )

Живи рідна довго-довго
І не вважай свої року ,
Хай щастя , радість і здоров'я
Тобі супроводжують завжди !

Не важливо , скільки років тобі сьогодні ,
Адже більше буде все одно.
Бажаємо щастя , доброго здоров'я ,
І самого прекрасного , що в житті нам дано!

412345 (Голосів: 3 )

У тебе є все, що потрібно для щастя! І сьогодні - відмінний день , щоб саме щастя стало твоїм ! З Днем Народження !

412345 (Голосів: 85 )

Так багато зим залишилося - за плечима -
Не Вам боятися років , що летять низкою.
І скільки весен Ви б ні зустрічали ,
Душа завжди хай буде молодою!

Бажаємо , щоб життя ніколи не закінчувалася ,
Біда і печаль , на шляху не зустрічалися ,
Вічного щастя , хороших друзів ,
Успіхів , здоров'я і сонячних днів .

412345 (Голосів: 26 )

У цей самий світлий для тебе день хочемо побажати тобі щастя і тепла. Нехай переступає через поріг твого будинку тільки радість , а тривоги завжди залишаються за дверима !

412345 (Голосів: 13 )

Бажаємо неба чистого і сонечка променистого :
Миру вічного і щастя нескінченного ,
Здоров'я, радості , успіху ,
Побільше радісного сміху.

Комментариев нет:

Отправить комментарий