понедельник, 21 апреля 2014 г.

прикольні привітання колезі по роботі

Класному співробітникові ,
Офісному генію ,
Нехай завжди супроводжують
Щастя і везіння !

112345 (Голосів: 1 )

У день народження привітання від нас - це раз.
Шолом ми добрі слова - це два.
Бути весь час попереду - це три .
Жити з усіма в дружбі , у світі - це , здається чотири !
Ніколи не сумувати - це п'ять .
Примножити все, що є , - це шість.
Бути уважним до всіх - це сім.
Бути завжди в нормальній вазі - це вісім , дев'ять , десять!
Ну , а до цього на додачу - Щастя, радості , удачі!

112345 (Голосів: 1 )

Ти самий спокійний , надійний і чуйний ,
І я з нетерпінням вважаю хвилинки
До зустрічі , коли ми в розлуці з тобою ,
Наш найулюбленіший , наш найрідніша !
Бажаємо тобі я в свято Народження
Здоров'я, успіхів , удач і везіння ,
Легких доріг , повернень щасливих ,

112345 (Голосів: 1 )

Бери від життя все , що можна, бери все те , що нам дано. Адже життя на життя не перемножити , а двічі жити нам - не дано !

112345 (Голосів: 1 )

Ваша праця величезною користю справі ,
Але Ви , колего , так скромні ,
У Ваш ювілей бажаємо сміливо
Додати грошей Вам повинні!

012345 (Голосів: 0 )

Ось уже пропікал таймер ,
Я подарунок дістаю ,
Будь здоров , мій друг дизайнер ,
Міцно я тебе люблю!

012345 (Голосів: 0 )

Нехай домашні Вас люблять ,
На роботі поважають!
Нехай увагу і час
Вам чоловіки приділяють !

012345 (Голосів: 0 )

Наша радість , наш кумир ,
Подивися , як світлий світ !
Нехай року йдуть вдалину -
Минулого зовсім не шкода !
Постукає у вікно квітень -
Задзвенить в душі крапель.
У серці радість заспіває,
У шлях удача покличе.
Нехай же збудуться мрії
І щасливою будеш ти!

012345 (Голосів: 0 )

Життя , немов втілена мрія :
Все є в тобі - і розум , і краса!
І я бажаю , щоб спокійна і світла
Тебе дорога на щастя привела ,
Щоб доля удачу подарувала ,
Щоб вічна весна в душі панувала

012345 (Голосів: 0 )

Вам є чим пишатися , що святкувати ,
Куди ніколи не запізнюватися ,
Про що хвилюватися , ніж жити ,
І справа , що варто любити !
Бажаємо здоров'я , активності ,
У роботі - великий продуктивності !
Цінувати колектив , без сумніву ,
Завжди бути його прикрасою!
Прикольні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий