понедельник, 21 апреля 2014 г.

привітання з днем народження Яні

Іншої такої , (ім'я) , більше немає
Хоч обійди по колу білий світ.
Хочемо тебе привітати з днем ​​народження
І побажати удачі і перемог.
Нехай твій дім буде повною чашею
І радістю душа повна .
І за твої успіхи і здоров'я
Піднімемо келих терпкого вина.

212345 (Голосів: 1 )

З днем ​​народження , Яна! У веселе свято твій
Загадуй бажання - все збудеться з тобою!
Адже ти долею любима , ти краще , краше всіх !
Добра тобі бажаємо , нехай чекає на тебе успіх!

Яночка , будь щаслива , здорова , весела !
Щоб життя текло спокійно , радості повна.
Всі плани виконувалися , як захочеш ти ,
Найзаповітніші , світлі мрії !

212345 (Голосів: 3 )

У самої ніжною і красивою
Сьогодні свято настав :
Хочу , щоб Ангел белокрилий
(ім'я ) щастя подарував.
Хочу , щоб ти завжди сміялася ,
Світ без твоїх посмішок порожній.
Щоб ніколи не засмучувалася ,
Забула , що таке смуток !

212345 (Голосів: 3 )

хороша господиня
І добра душа ,
Тетяна, - з іменинами ! , -
Прошепочем , ледве дихаючи .
Живіть без негоди ,
Не відаючи негараздів ,
І нехай велике щастя
Вам свято принесе.

212345 (Голосів: 2 )

Ми сьогодні від душі
Іру вітати поспішаємо .
Іменинниця Іринка ,
Ти прекрасна як картинка!
Нехай бажання збудуться ,
Сварки все забудуться ,
Будь завжди такою гарною ,
Доброї , ніжною і щасливою!

112345 (Голосів: 3 )

Вітаю , (ім'я) , з ювілеєм!
І хочу тобі успіхів побажати .
Щоб всі мрії здійснилися швидше ,
Жар -птицю удачі за хвіст спіймати !
А якщо будуть в житті труднощі ,
Такі , що піти від них не можна ,
Запам'ятай , (ім'я) , в крокової доступності
З тобою поруч будуть вірні друзі !

112345 (Голосів: 1 )

Вітаємо ми Артура -
Іменинник нині він !
У кого цілісна натура ,
Хто спритним і сильний? !
У кого в кишені туго
Від доларових банкнот ?
Він в біді підтримає одного,
Брата він не підведе!
І бажаємо ми Артуру ,
Взявши велику висоту ,
Ніколи не пити мікстуру ,
Коль вона не на спирту !

112345 (Голосів: 1 )

Катя , Катерина , сонечко моє !
Коли ти зі мною , я - щасливий !
Я так хочу завоювати сердечко твоє ,
Без тебе світ сірий і сумовитий .
Я бажаю тобі щастя , Катерина.
Нехай іскри радості блищать в твоїх очах.
Хочу , щоб збулися твої надії ,
Мою любов до тебе не виразити в словах!

112345 (Голосів: 1 )

Ти сьогодні така неперевершена
Всі чудово - тіло і душа
З днем ​​народження тебе Катерина
Будь же ти завжди так хороша.

112345 (Голосів: 1 )

Це ім'я серцю мило ,
На тебе дивитися приємно ,
Ти - прекрасна, о, Людмила ,
( Це і їжаку зрозуміло ) .
Щастя, грошей і везіння
У житті побажати хочемо ,
Щоб не знала сожаленья ,
Щоб радував інтим !
Щоб справи всі вдавалися,
Красою щоб усіх затьмарила ,
Щоб зарплата додавалася ...
З днем народження , Людмила!
Офіційні привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий