вторник, 15 апреля 2014 г.

ІМЕННІ ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

скільки понапіхано
У вазочки кольорів -
Настільки скажу про Тихона
Задушевних слів!
Слово моє перше
Нехай зіркою горить!
Дружба наша вірна
Нехай скелею стоїть !
Тут якраз і до третього
Перейти пора:
Тихон здоровий! І надалі йому
Слава , і ура !

512345 (Голосів: 1 )

Не дарма один з астероїдів Сонячної системи назвали «Юлія ». Бажаємо тобі бути , як і тезка , завжди на висоті і впевнено рухатися по вибраній орбіті. Але знай для нас ти не астероїд , а Сонечко !

512345 (Голосів: 2 )

Не дарма одну з річок на півночі Якутії назвали «Яна» . Бажаємо тобі бути , як і тезка , значущою і впевнено рухатися по обраному напрямку. Але якщо Якутська «Яна» впадає в море Лаптєвих , то нашій Яні ми бажаємо впадати в море любові , успіху і грошей!

512345 (Голосів: 1 )

Віра ! Таке чудесно ім'я!
Шлях твій нехай буде прикладом для всіх !
Нехай же ніхто в тебе не відніме
Віру в себе , і любов , і в успіх !

512345 (Голосів: 1 )

Бажаємо світлих довгих років
І міцного здоров'я ,
У день іменинний шолом привіт
З величезною любов'ю .
Нехай багато-багато- багато років
Ворогам твоїм буде порожньо.
Бажаємо усіляких перемог -
Перемагати , (ім'я) , теж мистецтво!

512345 (Голосів: 3 )

Дорога , мила (ім'я) ,
З днем народження
Прийми вітання !
Ти так жіночна
І прекрасна.
У твою честь
Я написав вірш .
У ньому небагато рядків ,
Але вони від душі.
Твої губи й очі
Чудо як гарні !
Я хочу бути рабом
У твоїх струнких ніг.
Я хочу бути з тобою !
Я краще вигадати не міг ...

512345 (Голосів: 2 )

Знову стіл від частувань ломиться ,
І гостей повно в квартирі нашої .
Нехай поспішати хвилини не квапляться -
Для мене ти з кожною годиною краше .
Нехай звучить в душі любові мелодія
Оточує лише добро тебе .
З Днем народження , дорога ( ім'я) ,
Радість незрівнянна моя .

512345 (Голосів: 1 )

Гнівний (ім'я) !
Ніжний (ім'я) !
Закоханий (ім'я) !
Ревнуючий (ім'я) !
Щасливий (ім'я) !
Завжди щасливий (ім'я) !
З днем Ангела , різноманітний (ім'я) !

512345 (Голосів: 1 )

(ім'я ) - ім'я мрій і снів кольорових ,
Хвилі солоні біля берегів інших ,
Бриг , розправлявся червоні вітрила ,
Землі , де живі преданья і чудеса.
Вітри , що майорять у синій морський дали ,
Крила , що в дитинстві нас до хмар несли.
(ім'я) , нині тобі побажаю я
Яскравою бути і бажаю , як маяк !

512345 (Голосів: 2 )

Наша (ім'я) рідна ,
У цей день щасливий
Нехай твоя мрія будь
Буде здійсненна .
Будь здоровою , вік живи ,
Смутку не знай .
Життя нехай сповнена любові
Буде через край.
Текст привітань з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий