вторник, 15 апреля 2014 г.

привітання Аліні на день народження

Іншої такої , Аліна , більше немає
Хоч обійди по колу білий світ.
Хочемо тебе привітати з днем ​​народження
І побажати удачі і перемог.
Нехай твій дім буде повною чашею
І радістю душа повна .
І за твої успіхи і здоров'я
Піднімемо келих терпкого вина.

412345 (Голосів: 2 )

Скільки років з тобою знайомі ,
Ти моя - підтримка і опора !
Наталя - найкращий друг,
Подивися , любов навколо!
Ніколи ти не сумуєш ,
Підбадьорити , розвеселити ,
Бажаю залишатися незмінною ,
Такий коханої і успішної !

412345 (Голосів: 4 )

Я прошу вас : на півтону
Приглушіть голоси!
Я бажаю про Антона
Рушити мова на півгодини.
Я б навіть міг віршами
Багатьох тут застерегти
І закінчити з півнями
Захоплюючу мова .
Для себе не без утрати
Я назвав би ряд імен.
Але ! Коротше - за Антона !
І всього тобі , Антон !

412345 (Голосів: 3 )

Саша , здрастуй , з днем ​​народження!
C хеппібездейем тебе ,
І сьогодні з насолодою
Вітають всі друзі !
Удач і радості побільше ,
Щоб в житті було все Окей ,
Люби і будь любимо довше ,
І не забудь своїх друзів!

412345 (Голосів: 8 )

Нехай шлях твій , Саша , буде довгий ,
Щоб не було на ньому каменів ,
Щоб був здоровий, гарний і молодий ,
У колі сім'ї , в колі друзів !

412345 (Голосів: 2 )

Будь здоровою , Олечка!
Будь щасливою , Олечка!
Щоб бід - анітрохи ,
Щоб мрії - збулися.
Щоб любити - до денця ,
Щоб сміялося сонечко
І бажаною доленька
Обернулася життя!

412345 (Голосів: 3 )

Вітання для Діми ,
Адже у Діми - іменини !
Ми готові вітати ,
Ім'я Діми прославляти .
Діма - значить мати- земля ,
Ось у чому силушка твоя !
Щедрий ти , Діма , на творенья
І не чекаєш винагороду.
Хоч працювати за трьох ,
Хоч любити за чотирьох -
Сил на все тобі вистачає :
Видно , ім'я допомагає.
Нам ти доріг , ти любимо -
Будь ти Ангелом зберігаємо!
Ми добра тобі бажаємо
І сердечно вітаємо!

412345 (Голосів: 3 )

Інна - сильна вода.
Хороша, розумна, тверда.
Витрачає гроші не даремно ,
І в господарстві все прекрасно.
Ніколи не підведе ,
У будинку чистоту дотримує .
Мати хороша , дружина
Дотепна вона.
А сьогодні іменини
Нашої незрівнянної Інни .
поздравленья приймай
І свій імідж не міняй !
Всім потрібна ти ось така !
Будь счастливою , рідна!

412345 (Голосів: 3 )

Ім'я Настенька часто зустрічається в російських казках. Названої так дівчині зумовлено бути найкрасивішою , найрозумнішою , найніжнішою . Так нехай твоє життя буде як чудова казка наповнена любов'ю , ніжністю і теплотою ! З Днем Народження !

412345 (Голосів: 4 )

Для привітань є причина :
У Льва сьогодні - іменини !
Він названий ім'ям звіриним ,
Але в житті - ласкавий чоловік .
Привітати Льовушку хочемо ,
Щоб в величавості своєї
Він був би більш терпимо,
Чим його тезка - цар звірів.
Будь справедливий і мудрий, як лев ,
І поважай інших права .
У любові загальної досягнувши успіху ,
Носи по праву ім'я Лева!
Побажання

Комментариев нет:

Отправить комментарий