вторник, 15 апреля 2014 г.

привітання з днем народження друга

Хай сонце освітлює Вас завжди ,
І роки нескінченно нехай триватимуть ,
Нехай у Вашу двері ніде й ніколи
Ні старість , ні хвороба не постукають .

312345 (Голосів: 5 )

На Сході кажуть : ім'я дівчини має бути подібно сяйву зірки або ніжності квітки. І лише в 23 (або інший вік) року я дізнався ім'я , в якому побачив сяйво зірки і відчув аромат ніжного квітки. Це - Людмила (або інше ім'я ) . За тебе , моя зірочка , за тебе , мій ніжний , ласкавий і часом колючий квітка!

312345 (Голосів: 8 )

Сьогодні серцево ми вас вітаємо
здоров'я , добра і тепла вам бажаємо
величезного щастя , веселого сміху
в почесному працю вам великого успіху
бажаємо вам щоб скрізь і завжди
веселою юрбою оточували друзі
рідні та близькі , онуки і діти
на свято дарували щоб ​​вам все на світі?
любов щоб вас оточувала завжди
як білий пролісок ніжна і чиста.

312345 (Голосів: 3 )

Бажаємо вам повсякчасної радості в долі ,
Бажаємо вам всього того , що ви бажаєте собі .
Бажаємо щастя море , щоб ви не знали горя ,
Щоб душею ви не старіли , ніколи щоб ​​не хворіли
Щоб вас люди поважали , щоб в гості запрошували ,
Щоб у вашому житті особистої було все завжди відмінно!

312345 (Голосів: 3 )

Вітаючи з цією славною датою ,
Від усієї душі хочемо ми побажати
Ще півстоліття або навіть з гаком
За життя бадьоро , весело крокувати ,
Крокувати впевненою ходою ,
Шлях попереду ще великий .
Втрати будуть і знахідки ,
Ну , а ми завжди з тобою.

312345 (Голосів: 3 )

Нехай у цей день забудуться печалі ,
І сонце посміхнеться нехай з ранку ,
І побажає ласкаво променями
На роки довгі добра.
Бажаємо щастя і здоров'я ,
Бажаємо бадьорості і сил ,
Щоб кожен день звичайному житті
Одну лише радість приносив .

312345 (Голосів: 7 )

І так щороку ... Щороку - шум , веселощі , вино ... Щороку я бажаю тобі того , що у тебе і так є : вірних друзів , тепла сімейного вогнища , щастя, радості та здоров'я! І цей рік не виняток! З Днем народження тебе !

312345 (Голосів: 4 )

Що побажати тобі ? - Не знаю ...
Так важко вигадати слова ...
Бажати кохання я не бажаю -
вона прийде до тебе сама.
Бажати я щастя не бажаю -
його ж треба заслужити ...
Від усієї душі бажаю тобі
хорошим ЛЮДИНОЮ бути !

312345 (Голосів: 4 )

Так хочеться щастя тобі побажати ,
А найголовніше - не сумувати.
Нехай радість тобі доставляє робота ,
Хай тільки приємними будуть турботи .
Всього тобі мирного , доброго , ясного ,
Всього тобі світлого і прекрасного.

312345 (Голосів: 4 )

Бажаємо стільки ж прожити
І про печалях забути .
Прекрасних , світлих , мирних днів
Ми Вам бажаємо в ювілей.
Хай роки повільніше течуть .
Нехай онуки радість Вам несуть.
А ось і головний наш заповіт:
Прожити здорової до ста років!
День народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий