понедельник, 21 апреля 2014 г.

привітання з днем народження Іллі

У День народження Іллі
У гаю співали солов'ї ,
Щоб цим співом
Зустріти День народження !

012345 (Голосів: 0 )

Іллю привітати ми хочемо
І побажати успіхів
У всьому , про що мріяв він сам ,
З народження і дитинства.
Щоб виходило все легко ,
І в житті було місце
Для привітань і перемог ,
Любові , добра і сміху.

012345 (Голосів: 0 )

Зі святом тебе , Ілля !
І нехай разом з нами
Тебе привітає вся Земля
З цими роками.
Будь здоровий і будь любимо ,
Будь завжди щасливим
Скільки років і скільки зим
Не минуло б мимо.

012345 (Голосів: 0 )

У Надії іменини ,
Стіл накритий і чекає гостей.
Іменини НЕ хрестини -
Тут є місце для пристрастей .
Надя пристрасна особа ,
У ній горить вогонь бажання .
Їй приємно флірту слово
І красиві признанья .
І зараз, цієї хвилини
Я хочу сказати Надії ,
Що дочекався я весну ту
І люблю дужче, ніж колись .

012345 (Голосів: 0 )

Будь, гарна, розумна , бажана,
Все на світі тобі по плечу ,
З днем народження тебе Яна ,
Я сьогодні привітати хочу!

012345 (Голосів: 0 )

Яна - миле створення ,
Яна ніжний ангелок .
Яна ходить на побачення -
Розпускається квітка .
Вітаємо тебе , Яна ,
І бажаємо розквітати .
І не будь такий впертою ,
Коли будуть цілувати !

012345 (Голосів: 0 )

З днем народження , Яна!
Іменинниця ти !
Про тебе постійно
Думи все і мрії!
Як привід ти бровою -
Думки відразу пливуть ...
Це почуття любов'ю
Наші люди кличуть.
Бути бажаю лише з Яною -
Яна стала долею ...
Чи не з розгульного і п'яною.
Загалом , п'ю за любов !

012345 (Голосів: 0 )

Брюнетка ти чи блондинка
( Які наші - то роки? !) ,
Улюблена подружка Дінка
Завжди свіжа і молода!
Сполучені ми з Діною
( І в цьому щасливі , о так !)
Однією долею -дорогою довгою
Одного разу - раз і назавжди!
Несучи на день рожденья кали ,
Інші милі квіти ,
П'ємо по сто грам і б'ємо келихи
Щоб процвітала в щастя ти!

012345 (Голосів: 0 )

Наша Інна не проста -
Особистість світла .
Є у нас мрія одна ,
Але заповітна ,
Щоб тепло твоєї душі
У холоднечі зимові
Зігрівало нас теплом
Чи не покинуло .
Нехай тебе любов і радість
Чи не покинуть !
Нехай всі прикрощі твої
У Лету схлинуть !
Нехай не псується твоє
Настроенье !
А від нас прийми зараз
Привітання!

012345 (Голосів: 0 )

Тебе привітати не випадково ,
Хочу я з іменинним днем .
Скажи мені , Інна , що за таємниця
Прихована в імені твоєму ?
Розум стверджує - бути не може ,
Щоб в ньому таїлося чаклунство .
Але серце , чого ж тривожить
Згадування його ?
Я ім'я це повторюю ,
І вранці , і на схилі дня ...
Іншого імені не знаю ,
Щоб так турбувало мене .
Найкращі поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий