вторник, 15 апреля 2014 г.

привітання Юрі на день народження

Юрочка , тебе привітати
З іменинами поспішаю .
Хочеш , в гості запрошу ,
Щоб день Ангела твій справити ?
Славний вечір обіцяю .
Будемо тільки ти і я .
Я давно люблю тебе !
Привід є - я запрошую !
Свічки яскраві запалимо ,
Столик святковий накрию ,
Буду нежною з тобою -
Вечір чудно проведемо !
І всі ангели твої
Нам виконають гімн любові !

412345 (Голосів: 3 )

Артем - здоровий , неушкоджений ,
Розкутий , невтомний .
Він в житті пастор і артист ,
Розкутий ідеаліст .
Його залізній хватці , волі
Будь заздрить з нас ,
Гідний він кращої долі ,
Світ приймає без прикрас !
З Днем народження !

412345 (Голосів: 3 )

Дорога Алла!
Твоє ім'я асоціюється з художніми образами « Червоних вітрил » і « Аленького квіточки » , тобто з очікуванням щастя і надією. Бажаємо тобі , щоб всі твої надії збулися , і щастя було абсолютним. З Днем Народження !

412345 (Голосів: 3 )

Я в руках коньяк зігрію
(А бути може - лимонад )
І скажу в очі Сергію :
«Як тебе я бачити радий !
Будь веселим , будь здоровим ,
Справжнім мужиком! »
Нагороджу у віршах лавровим
Або лавровим вінком !
«Вище , далі і швидше! » -
Зевс нагадає свій девіз.
А ми вип'ємо за Сергія !
І з Олімпу стрибнемо вниз !

412345 (Голосів: 3 )

Анатолій . Коротко - Толя . Розум допитливий . Сила . Воля . У курсі він подій всіх.
Приречений на успіх. Всі емоції - в кулак. Випити , право , не дурень.
А в день ангела - тим паче . За здоров'я ! За удачу !

412345 (Голосів: 3 )

(ім'я ) дорога,
Я бажаю жити без бід ,
Всі секрети точно знаючи
Від втоми і бід.
При сумнівах не втрачає,
Будь впевненою завжди .
Самою милою залишайся
Через довгі роки.

412345 (Голосів: 3 )

Вітаємо тебе всі ми , (ім'я)
У цей день і бажаємо тобі ,
Що печалі і бід ти не бачила
У своїй довгого щасливого долю .
Все погане хай позбудеться ,
І гарне тільки прийде
Що бажаєш ти , все нехай збудеться
І удача тебе хай знайде .

412345 (Голосів: 3 )

Елена! З днем народження !
Леночка прекрасна !
Прекрасні миті -
Твоя посмішка ясна!

Бажаємо щастя , радості
Здоров'я і везіння !
Довгих років без старості
І сонця в настрою!

Любові тобі , Олена ,
Величезною і безмежної !
Будь завжди царівна
З життям безтурботної !

412345 (Голосів: 2 )

Роман , бажаємо , щоб перепони
Тікали геть з твоїх доріг ,
Щоб всі бажання виконувалися ,
Перемоги все далися легко.
Нехай по життю лише удача
І оптимізм з тобою йдуть .
Любов рідних - твоя нагорода -
Подарує радість і затишок.

412345 (Голосів: 2 )

Якийсь антикварний грек
Сказав , що ім'я Толік
Східний носить людина -
По духу меланхолік .
Що розуміє цей грек ?
Ми відкидаємо його марення ,
Оскільки там , де Толя ,
Завжди кипить застілля.
Там пісні , танці і питво ,
Там веселяться добу ,
І обов'язково биття
Фарфорового посуду .
Нам бити посуд ні до чого ,
Але ми бажаємо скопом :
Не вір у всяку муру -
Живи по серцю і розуму ,
А не по гороскопу !
Авторські привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий