понедельник, 21 апреля 2014 г.

у начальниці день народження

У день ювілею славного
Бажаємо ми Вам головного:
Років довгих, доброго здоров'я,
Життя, оточену любов'ю.
У справах успіху на весь вік,
Всього, ніж щасливий чоловік.

212345 (Голосів: 2)

У день ювілею славного
Бажаємо ми Вам головного:
Років довгих, доброго здоров'я,
Життя, оточену любов'ю.
У справах успіху на весь вік,
Всього, ніж щасливий чоловік.

212345 (Голосів: 2)

Бажаю щастя в житті особистому,
Успіхів у житті трудової,
Бажаю в формі бути відмінною
І вигляд мати Вам бойовою.
Бажаю бути завжди веселою,
Щасливої, радісною, здоровою!

212345 (Голосів: 2)

Ви, звичайно, моя начальниця, але як жінка жінці, без всяких статусів, бажаю Вам, мій шеф,
успіхів, дерзань, нових починань, а найголовніше - любові.

212345 (Голосів: 2)

Наш згуртований, дружний колектив!
Ви за всіх за нас тепер у відповіді,
Дні минулі тікають навскач ...
Тому і раді ми, як діти,
Побажати Вам щастя і удач!

112345 (Голосів: 3)

Здоров'я, бадьорості, удачі,
Бажаємо в День рожденья Ваш!
Відкриттів радісних, перемог,
Щасливих і душевних зустрічей!
Надійних, відданих друзів,
І жити без усіляких проблем!

112345 (Голосів: 1)

Ми побажати хочемо добра,
У прекрасний день народження!
Здоров'я, щастя, настрою,
Любові, прекрасних теплих днів!

112345 (Голосів: 1)

Якщо запитають, з якого приводу
Піднімаєте чарки кришталеві,
Ми відповімо впевненим голосом:
"День народження у начальниці!"
І нехай наш колектив - виключно
Представники сильної статі,
Заявляємо - нам керівника,
Крім Вас, не треба іншого,
Прийміть же наші вітання,
По-чоловічому скупі, але від серця,
З днем ​​народження Вас, з днем ​​народження!
Ваші робітничо-селянські перці.

112345 (Голосів: 1)

Дозвольте в день рожденья
Всім серцем побажати
Успіху, натхнення,
Обраницею стати.
Щоб жив без зауважень
Ваш дружний колектив,
Без цінних вказівок
І інших директив.
Нехай радість і здоров'я
Супроводжують вас,
Нехай світиться любов'ю
І щастям щогодини.

112345 (Голосів: 1)

Вам, кохана, рідна,
Здоров'я, щастя ми бажаємо.
Дозволь в рядках вірша
У любові великий до вас зізнатися!
Ми вітаємо з днем ​​народження!
Душе вашої завжди сімнадцять!
Я вас від душі вітаю.

Юність серця храни для людей.
Ніжним поглядом своїм освячуючи,
Атмосферою душевної зігрій!
Те, що людям даєте, відгукнеться,
А не кане в далекі дали,
Семикратно, з любов'ю повернеться,
І минуть будь смутку! 
З днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий