понедельник, 21 апреля 2014 г.

привітання з днем народження Тетяні

Бажаємо , щоб Тетянин День перетворився на Тетянин Рік . Нехай новий рік твій життя буде плідний і цікавий ! З Днем Народження!

012345 (Голосів: 0 )

Крім славних іменин ,
Багато різних є причин ,
Щоб сьогодні всі друзі
Раптом привітали тебе .
(ім'я ), ти полонених добром ,
І за святковим столом
Поздравленья приймай .
Тебе любимо , так і знай!

012345 (Голосів: 0 )

У (ім'я ) нині іменини ,
З чим вітають вірні друзі ,
Серед яких браві чоловіки ,
А не якась там дітвора .
І тому бажаємо (ім'я)
Бути сильним , сміливим і простим ,
Щоб на пролом йшов, не боячись,
І був подовше молодим .

012345 (Голосів: 0 )

Нехай день твій буде сонячним , прекрасним .
І трояндами твій буде вистелений шлях .
І кожен вечір- зоряним , чистим , ясним.
{ Ім'я } , завжди щасливою будь !

012345 (Голосів: 0 )

Дорогий мій (ім'я) , сердечно вітаю !
І в твій день народження тобі зараз бажаю :
Багато сміху , щастя , звичайно ж - везіння ,
Плюс , завжди чудесного тільки настрою!
Більше несподіваних , яскравих вражень ,
І часом - таємничих в життя пригод !

012345 (Голосів: 0 )

Улюблена (ім'я) , тобі в день рожденья
Пишу від душі я зараз привітання!
Моя дорога , бажаю , звичайно ,
Щоб життя протікало красиво , безтурботно .
Адже ти - королева , гідна успіху ,
Нехай, не виникне перед метою перешкода!
Бажаю тобі бути завжди лише щасливою ,
І надалі залишатися такою ж красивою !

012345 (Голосів: 0 )

Дорога моя (ім'я) , вітаю !
У день народження тобі я побажаю ,
Щоб завжди з тобою поруч був коханий ,
І була б для нього ти наймилішою .
Побажаю я ще тобі успіху ,
І - прибуткове заняття на додачу.
Іменинниця моя , нехай будуть вічно
Легкою твоя доля , а життя - безтурботним !

012345 (Голосів: 0 )

Улюблена (ім'я) , день Ангела нехай
Несе нескінченне щастя !
Ідуть печаль , і сумніви, і смуток , -
Счастливою стань відразу!
Ти - яскраве сонечко , ти - як весна!
Бажаємо цвісти , як пролісок !
Нехай небеса не шкодують тепла
Для найпрекраснішою і ніжною !

012345 (Голосів: 0 )

сьогодні небеса
Особливий день дарують !
У день Ангела душа
Нехай твоя радіє !
(ім'я) , будь завжди
Такою ж прекрасною !
Хай не затьмарить сльоза
Твій погляд , як небо , ясний .

012345 (Голосів: 0 )

У іменини немає негоди ,
Всі збуваються мрії.
Побажаємо тобі щастя ,
Адже заслуговуєш ти .
(ім'я) , наша золота ,
Всіх рятуєш добротою ,
Яскравим промінцем сяючи .
Буде позитив з тобою!
Гарні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий