вторник, 15 апреля 2014 г.

привітання з днем народження сестрі

Ви , напевно, знаєте таку частівку :
Кажуть , що я стара.
Тільки мені не віриться.
Hу , яка ж я стара -
Все в мені ворушиться !
І в мені все ворушиться , та й у кожному з вас. Пропоную випити за нас, за молодих !

312345 (Голосів: 2 )

Іменинниця наша - квітка і загадка , хороша, як шоколадка . За тебе !

312345 (Голосів: 2 )

Всі ви знаєте легенду про Ікара . Давним-давно жив на світі Ікар . І мріяв він злетіти як птах. Зробив Ікар собі крила з пір'я і відірвався від грішної землі . Вирішив він піднятися вище дерев - і піднявся . Захотів влетіти вище гір - і злетів. Тоді захотів Ікар злетіти вище Сонця , піднявся високо - високо майже до самого Сонця , але розтанув віск , яким були скріплені пір'я , Ікар впав на землю і розбився. Я хочу побажати нашому імениннику , щоб : йому підкорялися будь-які висоти і щоб як високо він не піднімався , ніколи не падав би на землю. Хай тобі завжди світять зірки - зірка удачі , зірка любові , зірки дружби і зірки коньяку.

312345 (Голосів: 2 )

Бажаю , щоб щастя тобі посміхалося
Щоб життя протікала без зла ,
І тільки хороше в житті зустрічалося
Погане пішло назавжди.
Хай роки ідуть , ти не будь ним підвладна
Нехай у серці добро не зникне довіку
Здоров'я бажаю тобі я і щастя ,
Улюблений ти мій , дорогий людина!

312345 (Голосів: 5 )

Бажаємо не тужити ,
Чи не бідувати ,
Бажаємо ми вам
Благоденствувати !
Нехай буде достаток
І сон завжди солодкий ,
Нехай буде спокій
І життя в задоволення!

312345 (Голосів: 2 )

Умчатся нехай долі хуртовини !
Бажаємо , щоб душу гріли
Довіра , любов , шану ,
Щоб втратити днях добрим рахунок !
Бажаємо зустрічей одних приємних
І років бажаємо благодатних ,
Удач у всіх твоїх справах
І щастя на земних шляхах !

312345 (Голосів: 2 )

Дому вашому радості ,
Щоб він був повною чашею ,
Щоб до самої до старості
Жити вам в ньому поживати !
Щоб дітей ваших виростити ,
Щоб їх кращому вивчити .
Щоб збулося , що задумалося ,
Щоб небо не хмурилось ,
Щастя вам незмінного,
І здоров'я відмінного ,
І всього потаємного
Я хочу побажати ?

312345 (Голосів: 2 )

Як сонячний день , як чудова казка ,
Нехай життя твоє буде завжди так прекрасна
Хай збудеться все , що ти побажаєш ,
Хай тільки хороше в житті дізнаєшся .
Хай не зустрічають тебе негоди ,
Будь щаслива на довгі роки.

312345 (Голосів: 2 )

Ми хочемо побажати
Тільки зовсім небагато ,
Щоб жити на світі Тобі
Років 200 залишилося.
Щоб працювали руки ,
І кипіла б сила .
І щоб цього терміну
Тобі знову не вистачило.

312345 (Голосів: 2 )

Хай роки мчать - не біда ;
Лікує час рани ,
І нехай йдуть назавжди
Негаразди і тумани.
А те, що для душі світло ,
Нехай залишається з вами.
Бажаємо в цей день того ,
Чого хочете самі.
Вірші день народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий