четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні Привітання з Днем Прикордонника у віршах

Коли заснула вся країна,
Не дрімає прикордонник,
Адже за спокій наших кордонів
Він відповідає особисто.
Застава завжди вимагає
Уваги і ретельності
І тільки в свято вам сповна
Бажаємо ми неробства!
Повеселитися, відпочити,
Послухати привітання.
А вранці знову на свій пост
Повернутися без похмілля!


Тиша. Йде сніжок.
Це дуже добре.
На снігу сліди видно,
І, під світлом місяця
Ти поспішаєш по тих слідах,
Порушник де там.
Не піде він, точно знаємо,
І те6я ми вітаємо!


Прикордонник — хлопець видний,
На посту стоїть, як штик.
Ні проскочить навіть мишка
Прикордонник прям мужик!
Це справа не проста —
То охороняти кордон.
Швидко бігати, пильно бачити,
Стійким бути і постріляти,
Як Джеймс Бонд наш прикордонник
Всім сьогодні за приклад.
Запрошуємо на вечір...
Охороняти! А ти чого хотів?


На замку моя межа,
Якщо, милий, служиш ти!
Пролетить яка птиця,
Повз пронырнет дівиця,
Знаю точно, їм капець!
Навіть мухи не літають
Над границею давно.
Дружним роєм огинають,
Прикордонників адже знають!
Жити хочеться все одно!





Прикордонники на варті —
Службу день і ніч несуть.
Ні коли вони не дрімають,
Охороняють, бережуть.
Ось прийшов і ваш день наші
Прикордонні війська.
Приймайте привітання
Будьте щасливі завжди!
Будьте сильними, крутими,
Бойовими та рідними!
Нехай обраниця вас любить,
Як подарунок береже,
Вдома чекає завжди з посмішкою,
Пожаліє і зрозуміє.
Не забуде про масажик
І в ліжку не відмовить.
Відпочити на вищий клас
Нехай вийде у вас!


Ніч прохолодою темна,
Нічних шорохів повна.
Йде границею дозор,
Боягузам тут, завжди ганьба.
Сміливці, обидва дивлячись,
Охороняють нас завжди.
І в ночі, і серед дня,
Вдалину впиваються очі.
І в спеку, і в дощ, і холод,
Прикордонник несе службу.
Вітерець листком грає,
З святом Вас вітаю!


Сніг пухнастий над кордоном
Мій улюблений на кордоні служить
Сниться вночі мені його застава,
Хоч її ні разу не бачила.
Кружляє сніг і повільно лягає
На його зелені петлиці,
На його зелені погони.
На заставі тихо і спокійно.
Знову сниться мені, як на світанку
Він сидить з напарником в секррете
Перед ним, уся така біла,
Смуга контрольно-слідова.
Те, що хтось порушив смугу
Милий мій, звичайно, виявить
Доповів про це за статутом —
По тривозі піднято застава.
Він мені пише мало, якщо чесно
Але про нього з снів мені все відомо
Він про це нічого не знає,
Нехай собі кордон охороняє.


Охороняє наш спокій
Прикордонник на посаді.
Перевіряє: свій? Чужий?
Ворога бачить за версту.
Побажаємо ніколи
Не ловити ґав у дозорі,
Нехай супроводжує успіх
І незабаром підвищать!

Комментариев нет:

Отправить комментарий