четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 подрузі

Подруга найкраща моя,
Тобі бажаю щастя!
Прошу, жени смуток і жаль,
І інші негоди!

Хай буде щедрим Новий рік,
На подарунки та сюрпризи,
І буде поруч з тобою той,
Хто виконає примхи!






Тебе привітати мені приємно,
Подруги краще не знайти!
І нехай тобі неймовірно,
Весь Новий рік буде везти!



За тридцять першим грудня,
Блищить, сяє Новий рік,
Хочу привітати я тебе,
Нехай чарівництва прийде черга,

І побажання дарую,
Подруга, мила моя,
Тобою я дуже дорожу,
Всіх благ бажаю для тебе!



Бажаю доходу як снігу у дворі,
Нехай життя буде чудесною наче казка,
Красивою, як візерунки на вікні,
Від радості хай буде тобі струс,

І все це подруга для тебе,
В момент коли куранти боєм блищать,
З Новим роком, зі святом тебе,
Нехай все навколо співає, й нехай тремтить!



У цей вечір новорічний,
Прекрасний буде твій наряд,
Нехай вітають всі сьогодні,
І компліменти говорять!

Веселим, галасливим хороводом,
Ми геть проводимо старий рік,
З душею, надією і любов'ю,
Увірветься Новий до нас ось-ось!



Моя подруга - просто диво,
Подібно сонцю світиш ти,
Тобі рідна побажаю,
Здійснити свої мрії!

Щоб ти не знала прикростей,
І пізнім цим вечерком,
Будь з позитивним настроєм,
І з новорічним вогником!






Куранти б'ють вже дванадцять,
І до нас приходить Новий рік,
І нехай погане не тривожить,
А все хороше запалить!

Хай буде він тільки вдалим,
І плідним на справи,
А всі рішення прозорі,
І здійснимі на ура!



Скільки кульок на ялинці грає,
Нехай виповниться стільки надій,
Новий рік на землі наступає,
Оновлений для планів кордон,

Нехай подруженька все вдається,
І в любові нехай тобі пощастить,
І тепер лише залишається,
Навколо ялинки кружляти хоровод!



Ти подружка краще всіх,
Від усієї душі бажаю я,
Щоб переслідував тебе успіх,
Та час минав щоб не даремно!

А на новорічне свято Дід Мороз,
Заповітні бажання виконає,
Принесе подарунків цілий віз,
І радістю твій дім хай наповнить!



Подруженька кохана,
Зі святом тебе!
Будь неповторна,
Щаслива моя!



Без тебе дорога подружка,
Дуже важко було б жити,
Дружба наша з тобою заслуга,
Будемо їй ми завжди дорожити.

Від душі я хочу побажати,
Кохання велике і щастя море,
Смутку і туги не знати,
І не відчувати душевного болю!



За вікном мороз і завірюха,
До нас приходить Новий рік,
Привітання шлю подруга,
Нехай незрівнянно він пройде!

Принесе благополуччя,
Радість, щастя і добро,
Хлопця класного на додачу,
І щоб все було добре!



Спорожніла в лісі галявина,
У всіх вдома ялинки стоять,
Вітаю тебе я подружка,
Нехай сніжинки як у казці летять,

Хай блищать, і кружляють нехай собою,
Бо прийшов Новий рік,
Нехай щастя буде з тобою,
Нехай тебе тільки найкраще чекає!



З Новим роком красотуля!
Як ти почуваєшся?
Дід мороз до тебе прибуде,
Нехай поцілує люблячи!

Нехай він вирішить всі проблеми,
Будинок наповнить чарами,
Принесе мішок з удачею,
Миром, щастям і добром!






Сніг кружляє і літає,
Усюди панує зима!
2017-ий настає,
Між іншим кажучи!

Нехай він приносить удачу,
Геть прожене суєту,
Я тобі бажаю щастя,
Та приємне мрію!



Забути тебе привітати?!
Та хіба я можу?!
Поспішаю я вірш доставити,
І побажань темряву!

Подруга з Новим роком,
Любові тобі, добра,
Хай щастя повним ходом,
Примчит в твої краю!
Універсальна листівка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий